[E55A 2.0] Czy założyć chipa na 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
rvlauren
Mitsumaniak LEMUR

Auto: GRANDIS 2.0 DiD 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 123 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:20 [E55A 2.0] Czy założyć chipa na 2.0 16v
|
|
|
Jak myślicie opłaca się zachipować ten silniczek czy nie teraz ma 137 koników a po chipie miał by ok. 170 byłby to tuning na CHIP VTR +47 lub podobny (po wpięciu pod czujnik temperatury zasysanego powietrza - IAT przekazuje komputerowi EU zmienione dane, przez co system automatycznie dobiera wzbogacony skład mieszanki paliwowej oraz powietrza, która pozwala na 100% wykorzystanie mocy twojego silnika. Zwiększa także kąt wyprzedzenia zapłonu dzięki czemu samochód staje się bardziej dynamiczny i szybciej reaguje na pedał gazu.) To w nawiasie to opis działania i instalacji a czy jest to możliwe w galu to nie ciekawi najbardziej czy próbował już ktoś takiego dopalacza ?[/b] |
_________________ MUZYKA ZMIENI TWÓJ NASTRÓJ !
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:26
|
|
|
ten chip rezystor za 2 grosze (bo tyle wlasnie kosztuje) juz wiele razy byl omawiany na forum
zwyczajne oszustwo - nie zyskasz nic procz zwiekszonego spalania |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:27
|
|
|
zaden chip w silniku wolnossacym nie da Ci wiecej niz 5-8% wiecej mocy Moim skromnym zdaniem sie nie oplaca, gdyz roznicy w osiagach nie bedziesz praktycznie w stanie odroznic (przed i po zalozeniu chipu)
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-02-2009, 21:14
|
|
|
Ale jak pięknie napisane i to wyprzedzanie zapłonu |
_________________
 |
|
|
|
 |
rvlauren
Mitsumaniak LEMUR

Auto: GRANDIS 2.0 DiD 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 123 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 09-02-2009, 12:22
|
|
|
no i tak właśnie myślałem że z tymi chipami tak jest lepiej chyba udać się na komputer i hamownię jak myślicie |
_________________ MUZYKA ZMIENI TWÓJ NASTRÓJ !
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-02-2009, 15:18
|
|
|
rvlauren napisał/a: | no i tak właśnie myślałem że z tymi chipami tak jest lepiej chyba udać się na komputer i hamownię jak myślicie |
A w czym ma pomoć komuter i hamownia....?
Jak pisali porzednicy.. klika % przyrostu, albo sie dowiesz ile twoich kucyków juz zdechło z powodu wieku.
Myśle ze dbanie o meteriały eksploatacyjne i układ zapłonowy przyniosą wiele wiecej korzyści.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|