Skrzynie A/T i M/T w ECxx |
Autor |
Wiadomość |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2008, 19:49
|
|
|
PLPynthon, nie masz czegoś w manualu? |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2008, 20:11
|
|
|
niestety juz nie, po za tym byly wyjatkowo drogie i wyjatkowo nowe, gdzies tak +10k w stosunku do automatycznej. |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-11-2008, 21:14
|
|
|
ja mam:P |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 26-11-2008, 22:08
|
|
|
Krzys napisał/a: | ja mam:P |
Jak wyżej pisałam to miałam Ciebie na myśli. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 03:44
|
|
|
Dokladnie wlasnie Krzys na manuala i to w bardzo gitara stanie, zanim zdecydujesz sie na nabycie manuala polecam kontakt wlasnie z nim poniewaz on bedzie najlepiej tu wiedzial co z czym i jak |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:24
|
|
|
a dlaczego w manualu VR4 drozszy-dlatego, ze akurat nowsze byly, czy dlatego, ze w manualu?
ja sobie nie wyobrazam takiego autka z automatem-chocby byl to super najlepszy automat, to ja w sportowym aucie chce miec mozliwosc brandzlowania dzwignia:) toz to sama frajda! jak bede szukal vr4 dla siebie to na pewno z manuelem |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:44
|
|
|
Po co kupować VR-4 w manualu????? lepiej Evo VIII.....VRkę kupujesz i męczysz się z przekładkami dla automatu niedostępnego w Evci |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:49
|
|
|
a to vr4 w ogole nie wystepowal w manualu??? |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 11:27
|
|
|
Bartek napisał/a: | Po co kupować VR-4 w manualu |
Dokładnie tak - ta skrzynia jest 5-biegowa bardzo szybko zmienia i redukuje biegi naprawdę z taką płynną i piekielnie szybką pracą skrzyni biegów jeszcze nie miałem okazji się spotkać (no w nowej Corvecie podobnie działa miałem okazję się przejechać - miód) więc wszystkie "M" - ki zostawiamy pod światłami wraz z zdegustowanymi minami ich właścicieli ... Myślę że automat w VR-4 to dobry wybór te skrzynie rzadziej siadają niż manuale |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 27-11-2008, 11:58
|
|
|
no ale gdzie duch sportu...jak ktos lubi pomajtac:P
przyznaje, ze moje doswiadczenia z automatami sa skromne (cadett 1.3 kiedys i civic 1.6 niedawno), moze stad te uprzedzenia...
ale ze trwalosc automatu w VR4 wieksza niz manuala to dla mnie tez nowosc:) |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 12:40
|
|
|
INVECS-3 to technicznie wyrafinowana skrzynia - przejedź się a docenisz jej zalety. Nie ma nic gorszego niż skrzynia auto w Civicu o kadecie nie wspominam. W Galach częściej pada manual niż automat |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-11-2008, 12:48
|
|
|
Miałem okazję przyjrzeć się z jaką prędkością działa skrzynia w Galancie VR4 u Tomka "Kochaj'a". Tommyc1, zanim zdążysz sięgnąć ręką do lewarka w manualu, automat pociągnie juz na wyższym biegu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:23
|
|
|
dzieki za wyjasnienia, musze zweryfikowac swoje poglady w tym temacie :] |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 18:02
|
|
|
Bartek napisał/a: | Po co kupować VR-4 w manualu????? lepiej Evo VIII.....VRkę kupujesz i męczysz się z przekładkami dla automatu niedostępnego w Evci |
Nie bardzo kapuje o co chodzi? Mógłbyś rozwinąć temat? Nie ma części do tej skrzyni czy jak?
EVO mnie nie interesuje, fajne ale za małe nieco.
@reszty wypowiedzi
Dziękuję za uwagi, też bym chętnie osobiście sprawdził jak się sprawuje automat a VR:)
Nota bene manual w VR to chyba nie ta sama skrzynia co w cywilnym galu? |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27-11-2008, 19:20
|
|
|
a jezdził ktos manualem vr-4??? chyba po za nie licznymi(ja i autoR)(nie wiem jak PLPynton) to chyba nikt wiec mało kto wie jakie jest porównanie nie mówie bo automat w vr-ku jest super ale to nie to samo... nie spierajmy sie o to co lepsze rzecz gustu, a o gustach...
P.S... w manualu mozna dorzucic duzooo wiecej kucyków i wytrzyma a automat... cóz |
|
|
|
 |
|