 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 03-06-2009, 11:08 |
[2.8 TD] Elementy pompy |
Autor |
Wiadomość |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 17:36 [2.8 TD] Elementy pompy
|
|
|
Witam czy moze mi ktos powiedziec co to za czujnik oznaczony nr 1
Czy 2 to czujnik czy elektrozawor ewentualnie kiedy sie otwiera?
Gdzie jest podlaczony waz nr 3 - w opisie mam ze do turbo ewentualnie jakby ktos mogl zrobic fotke lub napisac w ktore miejsce jest podlaczony drugi koniec
Fotka 1-3
oraz co to jest 4 i gdzie jest podlaczony wezyk, w instrukcji do silnika nie widze czegos takiego ...
Fotka 4
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Gene 03-06-2009, 11:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-02-2009, 18:28
|
|
|
1. to czujnik obrotomierza
2. zawór odcinający
3. aparat podciśnieniowy kąta wyprzedzenia zapłony
4. urządzenie podciśnieniowe, sterowane klimą, jak się kilma załącza to podciąga obroty silnika. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 19:43
|
|
|
Czy w pompie elektronicznej 6 to wlasnie bedzie czujnik dla obrotomierza ?
Wg. pdf'a 3 z pierwszego rysunku to 9 "Boost hose <turbo>" czy w tym wypadku pompa nie dodaje dodatkowej dawki paliwa w momencie zalaczania turbo ? Jest to sterowane podsisnieniem z turbo czy ciscieniem z intercoolera ? Na pdf'ie nie mam zaznaczone gdzie jest podlaczony ten wezyk jednak wezyk byl dosc krotki.
Wydawalo mi sie ze katem wyprzedzenia steruje zawor woskowy 8 do momentu rozgrzania silnika - foto
Czy zawory 2 i 5 w takim razie nalezy zalaczyc razem ? (przez podanie +12V)
Czy klima steruje tym wezykiem przez jakis elektrozawor - do pompy klimy zdajsie jest podawane +12V do wzbudzenia
Wyglada na to ze trojkatna wtyczka jest taka sama w mechanicznej jak i elektronicznej pompie.
W elektronicznej o ile to o czym mysle to czujnik obrotow to jest oddzielna do tego mala wtyczka, natomiast sterowanie elektrozaworem jest przez 1 pin duzej wtyczki.
W mechanicznej jest jedna wtyczka na ktorej sa wspolnie:
**************************
*--------------------------------------*
*------------------2--------3---------*
*--------------------------------------*
*-----*****************------*
*--------------------------------------*
*--------4--------5--------6----------*
*--------------------------------------*
**************************
--------------*----------*-------------
--------------*********-------------
1 - nie podlaczony
2 - czarny gruby - masa
3 - biały - czujnik obrotomierza
4 - czarno-biały - elektrozawor przy wtryskach
5 - niebieski - elektrozawor przy przelewie
6 - masa
czy w tym wypadku mam podac +12V na pin 4 i 5 jednoczesnie do poprawnej pracy pompy ? |
|
|
|
 |
|
|