ZAWIESZENIE Drążek skrętny L200 2002r. |
Autor |
Wiadomość |
jedker
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI L200
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 06-02-2009, 10:15 ZAWIESZENIE Drążek skrętny L200 2002r.
|
|
|
Witam wszystkich! L200 2002r.Problem jest następujący,podczas przejeżdżania przez próg zwalniający samochód zaczyna się dziwnie zachowywać ,lewa strona bardziej sie ugina w stosunku do prawej mowa oczywiście o przodzie auta,tył jest OK.Prześwity są identyczne.Amortyzatory sprawdzone wszystko OK.Dziwna sprawa!
Auto z drugiej ręki.Czy możliwe jest,że ktoś za słabo podkręcił drążek skrętny,czy zmęczenie materiału?
Proszę o pomoc! |
_________________ JEDKER |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 06-02-2009, 11:41
|
|
|
w '06 tez tak mam ale to podobno norma |
_________________ nam |
|
|
|
 |
jedker
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI L200
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 06-02-2009, 12:59 ZAWIESZENIE
|
|
|
W jednym i drugim modelu tak ma być,przecież to dwa różne zawieszenia?Może z różnych materiałów robią prawą i lewą stronę zawieszenia! (Stuki w tyle też ponoć norma, i to raczej nie resory bo robiłem 2szt.) |
_________________ JEDKER |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 06-02-2009, 15:16
|
|
|
stan na rownym terenie i zmierz przechyl przy okazji. od krawedzi nadkola do dolnej krawedzi felgi (nie do podloza). Jesli masz 1.5-2.5 cm przechyl na lewo, to jest norma. Nie moge kontunuowac w/w tematu ze wzgledu na przesladowania ... |
_________________ nam |
|
|
|
 |
adam L200 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2009, 10:27 Re: ZAWIESZENIE Drążek skrętny L200 2002r.
|
|
|
jedker napisał/a: | Witam wszystkich! L200 2002r.Problem jest następujący,podczas przejeżdżania przez próg zwalniający samochód zaczyna się dziwnie zachowywać ,lewa strona bardziej sie ugina w stosunku do prawej mowa oczywiście o przodzie auta,tył jest OK.Prześwity są identyczne.Amortyzatory sprawdzone wszystko OK.Dziwna sprawa!
Auto z drugiej ręki.Czy możliwe jest,że ktoś za słabo podkręcił drążek skrętny,czy zmęczenie materiału?
Proszę o pomoc! |
aby było inaczej musisz przełożyć kierownicę na drugą stronę , po prostu siedzisz z lewej strony ,więc ta stron jest o 100kg bardziej dociążona . Zamontuj drążki HD ( wzmacniane pod stałe większe obciążenie np wyciągarkę ) i problem zginie |
|
|
|
 |
jedker
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI L200
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 08-02-2009, 21:25
|
|
|
Chyba się skończy na wymianie drązków i częściowo zawieszenia,może problem zniknie i prześwitu zyska trochę (dwa razy go powiesiłem na rajdzie sobotnim.) |
_________________ JEDKER |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
|