Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Autko padło, nieodpala
Autor Wiadomość
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 13:43   Autko padło, nieodpala

Witam. Potrzebuję pomocy. Rozrusznik kręci silnik nieodpala. Paliwo jest. Czy jest iskra dopiero sprawdzę. Pytanie, czy po włączeniu zapłonu powinno być słychać kliknięcie, tak jakby się włączał jakiś przekaźnik. Bo wydaje mi się że tak ale nie jestem pewny. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. :(
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 02-03-2009, 14:18   

powinno być słychać kliknięcie chyba za radiem. sprawdź kondensatory w ecu, albo najpierw sprawdź kody błyskowe.
 
 
klix 
Nowy Forumowicz
klix


Auto: Mitsubishi Colt 1,5 12v '90 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: Pniewy k.Poznania
Wysłany: 02-03-2009, 14:52   

poza tym, sprawdź bezpieczniki i czy gaśnie Ci CE. Powodzenia, sam pare dni się z tym męczylem aż do wczoraj:-)
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 02-03-2009, 17:32   

Cytat:
albo najpierw sprawdź kody błyskowe.


a jak to sie sprawdza ?
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 02-03-2009, 20:06   

wszystko jest opisane na stronie kol. Krzyzaka
http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
gabi
[Usunięty]

  Wysłany: 03-03-2009, 08:23   

Witam. Odpalił ale tylko na 4 cylinder licząc od rozrządu. Iskra jest. Po wykręceniu świec trzy pierwsze świece są zalane, czwarta okopcona na czarno, wygląda jak by była wsadzona do sadzy. To jest silnik z gaźnikiem 30/32 DID. Czy gaźnik może mieć z tym coś wspólnego?

[ Dodano: 03-03-2009, 08:39 ]
klix napisał/a:
CE
Co to jest?

[ Dodano: 03-03-2009, 08:40 ]
bobik247 napisał/a:
wszystko jest opisane na stronie kol. Krzyzaka
Nie znalazłem. Proszę, możesz dokładniej.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-03-2009, 10:20   

CE , ChE, Check, kontrolka diagnostyczna silnika - na gaźniku raczej nie masz

strona Krzyżaka - www.mitsubishifan.webpark.pl
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 15:03   

Zrobiłem postępy. Odpala ale misza obrotami jak sam chce, raz ma większe raz mniejsze, brak mu przyspieszenia. Podczas jazdy przy zmianie biegu mimo że puszczę pedał obroty same wzrastają. Prócz tego pęknięty jest kolektor wydechowy. Ale myślę że to niema wpływu na powyższe objawy. W was Panowie jedyna nadzieja.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-03-2009, 16:42   

gabi napisał/a:
pęknięty jest kolektor wydechowy
gabi napisał/a:
brak mu przyspieszenia
Typowy objaw pękniętego kolektora wydechowego.
gabi napisał/a:
Podczas jazdy przy zmianie biegu mimo że puszczę pedał obroty same wzrastają
Sprawdź czy obudowa filtra powietrza przylega szczelnie do korpusu gaźnika.
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 03-03-2009, 17:41   

też mam pęknięty kolektor wydechowy już dwa lata, ale na przyspieszenie nie mogę narzekać bo golfy zostają daleko w tyle;) z drugiej strony idzie jakoś pospawać ten kolektor?? pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-03-2009, 18:13   

bobik247 napisał/a:
idzie jakoś pospawać ten kolektor??
Tak. Żeliwo się spawa.
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 19:42   

Hugo napisał/a:
Sprawdź czy obudowa filtra powietrza przylega szczelnie do korpusu gaźnika.
Przylega szczelnie. Próbowałem wyjechac na ulicę, szarpie, obroty wariują, tragedia, nie pojedzie. Jestem załamany.
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 03-03-2009, 20:11   

sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza, może coś się posypało.
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2009, 21:47   

bobik247 napisał/a:
sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza, może coś się posypało
Sprawdzałem, jest w porządku.
 
 
bobik247 
Forumowicz

Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
Wysłany: 03-03-2009, 23:40   

może aparat zapłonowy się poluzował i przestawił?!?! albo pasek rozrządu przeskoczył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.