Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] wyciek
Autor Wiadomość
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
Wysłany: 14-02-2009, 15:17   [CA4A 1.6] wyciek

witam
jak w temacie - ucieka mi olej z silnika, czy mogłby mi ktos pomoc i powiedzieć co za uszczelka sie tam znajduje, i ew. jaki jest koszt naprawy?
dołącze zdjęcie w którym miejscu wywala olej (niestety dość szybko i obficie)

http://img216.imageshack....75998397om7.jpg

czy to uszczelka pod głowicą??
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
Ostatnio zmieniony przez karolgt 05-03-2009, 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-02-2009, 15:54   

yume napisał/a:
czy to uszczelka pod głowicą??

raczej tak
tu poczytaj jest tez fotka z wyciekiem w podobnym miejscu
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20656
Choc z drugiej stronz moze chyba cieknac z aparatu zapłonowego... warto sprawdzic ten trop
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-02-2009, 18:59   

i jeszcze jeden... http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31104
 
 
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
Wysłany: 15-02-2009, 09:38   

dzx za pomoc, teraz juz wiem o co chodzi, ale mam jescze pytanko czy jak wymieniam uszczelke pod głowicą to robic odrazu oring aparatu zapłonowego i czy sa jescze jakies inne uszczelki któr można przyokazji wymienic co by zamknąc spawe trzymania oleju;]
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-02-2009, 11:17   

Oring aparatu to parę złotych ale z tego co pamiętam tylko ASO. Możesz jeszcze wymienić uszczelkę dekla zaworowego, pierścienie i uszczelniacze zaworowe (jeśli chodzi o trzymanie oleju i nie zjadanie go).
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2009, 12:42   

londolut napisał/a:
Oring aparatu to parę złotych ale z tego co pamiętam tylko ASO.
Nie tylko ASO. Japaneze i Mateusz też sprzedają. Koszt 30-40 PLN (oczywiście oryginał MGP). W ASO nie dowiadywałem się.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-02-2009, 12:50   

gregorbu napisał/a:
Nie tylko ASO. Japaneze i Mateusz też sprzedają. Koszt 30-40 PLN (oczywiście oryginał MGP).
No właśnie, rozchodziło mi się o to, że tylko oryginały dostanie :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
Wysłany: 15-02-2009, 21:06   

Dziekuje panowie,
jutro bedzie robiona uszczelka pod głowicą, jescze musze takową zakupić no i olej mobil1 10w40 półsyntetyk (zlokalizowałem sklep w wawie poprzez allegro gdzie można 4L dostać za 80zł).
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
 
 
klatwa7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 15-02-2009, 21:48   

a tak na przyszlosc jezeli chcesz latwo i pewnie sprawdzic gdzie cieknie to myslesz silnik po umyciu ciszkasz go na maxa i za chwile sprawdzasz gdzie leci proste ;D
_________________
WSZYSTKO ALBO NIC :D
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 21:54   

yume napisał/a:
Dziekuje panowie,
jutro bedzie robiona uszczelka pod głowicą, jescze musze takową zakupić no i olej mobil1 10w40 półsyntetyk (zlokalizowałem sklep w wawie poprzez allegro gdzie można 4L dostać za 80zł).

duzo :p
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-02-2009, 22:28   

Browar napisał/a:
yume napisał/a:
Dziekuje panowie,
jutro bedzie robiona uszczelka pod głowicą, jescze musze takową zakupić no i olej mobil1 10w40 półsyntetyk (zlokalizowałem sklep w wawie poprzez allegro gdzie można 4L dostać za 80zł).

duzo :p


No dużo, zobacz sam :mrgreen:

http://allegro.pl/item550...l_fv_slask.html
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 22:35   

w takim razie moge handlowac bo 4l mobila 10w mam za 54 zl jakos tak :D
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2009, 23:17   

Miałem to samo na początku stycznia. Tam w narożniku jest główny kanał olejowy w s=kształcie nerki i uszczelka pękła na wywalając olej na zewnątrz. Koszt części to 90 za uszczelkę i 7 za uszczelkę rury wydechowej. Naprawiałem sam 2 dni :)
_________________


 
 
yume 
Forumowicz


Auto: Colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 57
Skąd: jabłonna/wawrzyszewowo
Wysłany: 17-02-2009, 13:11   

heheh no to faktycznie duzo :P
_________________
"ju mes łit de best, ju daj lajk de rest"
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 17-02-2009, 17:07   

Aktualnie mam podobny problem, ale jak na razie oleju nie ubywa za dużo. Mam pytanie dotyczące planowania głowicy, czy ktoś wie czy można ją planować bez demontażu zaworów, czy może jest to niezbędne?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.