przekladka napedu FWD na 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
koller
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 03-01-2013, 22:00 przekladka napedu FWD na 4x4
|
|
|
Witam
Od jakiegos czasu usilnie probuje sie dowiedziec czy da rade przelozyc naped by byl 4x4 w w silniku 2.5V6 wolnossacy??
Ile taka inwestycja i gdzie szukac dawcy?? |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
koller
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 03-01-2013, 22:16
|
|
|
mi najbardziej zalezy na napedzie 4x4 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-01-2013, 23:20
|
|
|
Potrzebujesz gratów z vr4:
- skrzyni manualnej
- przedniego transfer boxa
- wału napędowego (to musisz zmieścić w pseudo tunelu)
- tylnego dyfra otwartego, wersja type-V, lub ST-R. Opcja dyfra z ayc wymaga masę ingerencji w elektrykę, czyli kompletna zamiana abs, instalacja asc, ayc i opcjonalnie tcl (zależy od dawcy).
- tylnych sanek
Kupa kombibacji.
Prościej poszukać Legnuma ST-R lub 25ST. To były wolnossaki 6a13 sohc z AWD. Występowały tylko na JDM, okazjonalnie dostępne w UK. Idealny materiał na przekładkę napędu. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2013, 11:16
|
|
|
Napisz do użytkownika fiole on coś takiego robił u siebie możesz też zrobić opcję a automatem od vr4 |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-04-2013, 09:08
|
|
|
Czy ktoś może mi udzielić informacji jak dużo roboty jest z przełożeniem samego napędu 4x4 (sanki przód + skrzynia + transfer + wał + tylny dyfer z sanakami) z EC5W wolnossącego, do zwykłego EA5W? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 08-04-2013, 19:33
|
|
|
kolega fiole1 ma takie coś u siebie, wedlug mnie roboty wieksza polowa jak przy robieniu vr4 z twin turbo |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10651 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-04-2013, 16:34
|
|
|
A w którą stronę łatwiej przekładać? Ze zwykłego EA5W do VR4 czy graty z Vr4 do Europejskiego. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
ziutoon
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-04-2013, 19:08
|
|
|
dostałem taki vin od właściciela: ec5w-002454 trochę krótki
coś z tym autem jest nie tak skoro tak długo się ogłasza |
_________________ Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany
Citroen C4 Grand Picasso |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8674 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 10-04-2013, 20:06
|
|
|
Z vinu auto wyprodukowane w 1996/07/2
2500/4wd
Wersja 25ST z 4 biegowym automatem. Tj galant 4x4 |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
fabryka24
Forumowicz
Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 296 Skąd: stargard szczecinski
|
Wysłany: 10-04-2013, 22:15
|
|
|
Witam ,dajcie sobie spokój z tym galantem to jest zwykły galant 2.5v6 z napędem 4x4 ,poobijany , rozkradziony, no nie ma szału, gość od końca listopada 2012,próbuje go sprzedać startował od 5900, i dalej nie sprzedał ,dzwoniłem do właściciela kilka razy, z pytaniami ,co i jak ,z samochodem i nic ciekawego się nie dowiedziałem ,a jak znajomy mi go obejrzał ,to powiedział mi że to kondon , i żebym dał sobie spokój z tym galantem ,szkoda kasy , gość pisze że sprzeda też na ,części, pytałem o tylną klapę to wycenił ją na 600 złoty lusterka na 200, a sterowanie lusterek na 50 zł no generalnie to gościu jest ciężki przypadek .Ja odpuszczam zakupy u tego pana . pozdrawiam |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-10-2014, 18:57
|
|
|
Da. Potrzebujesz Galanta po 2gim lifcie. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|