Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przekladka napedu FWD na 4x4
Autor Wiadomość
koller 
Mitsumaniak


Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 68
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 03-01-2013, 22:00   przekladka napedu FWD na 4x4

Witam
Od jakiegos czasu usilnie probuje sie dowiedziec czy da rade przelozyc naped by byl 4x4 w w silniku 2.5V6 wolnossacy??
Ile taka inwestycja i gdzie szukac dawcy??
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-01-2013, 22:09   

można by się o takie coś pokusić
w wersji RHD były takie Galanty, nawet jeden taki był kilka razy na sprzedaż na portalu aukcyjnym, i na forum był sprzedający

równie dobrze mógłbyś od VR-4 kombinować, skoro można zrobić "VR2" to i w drugą stronę obskoczyć musi
kwestia, co, za ile i po co
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
koller 
Mitsumaniak


Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 68
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 03-01-2013, 22:16   

mi najbardziej zalezy na napedzie 4x4
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-01-2013, 23:20   

Potrzebujesz gratów z vr4:
- skrzyni manualnej
- przedniego transfer boxa
- wału napędowego (to musisz zmieścić w pseudo tunelu)
- tylnego dyfra otwartego, wersja type-V, lub ST-R. Opcja dyfra z ayc wymaga masę ingerencji w elektrykę, czyli kompletna zamiana abs, instalacja asc, ayc i opcjonalnie tcl (zależy od dawcy).
- tylnych sanek
Kupa kombibacji.
Prościej poszukać Legnuma ST-R lub 25ST. To były wolnossaki 6a13 sohc z AWD. Występowały tylko na JDM, okazjonalnie dostępne w UK. Idealny materiał na przekładkę napędu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 05-01-2013, 11:16   

Napisz do użytkownika fiole on coś takiego robił u siebie :) możesz też zrobić opcję a automatem od vr4
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 05-01-2013, 14:59   

dawca:
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s:

możesz tez wrzucić skrzynie z VR4 5biegowy automat (mam tak u siebie)

z elektryką i przeprogramowaniem kompa mogę pomóc...
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 08-04-2013, 09:08   

Czy ktoś może mi udzielić informacji jak dużo roboty jest z przełożeniem samego napędu 4x4 (sanki przód + skrzynia + transfer + wał + tylny dyfer z sanakami) z EC5W wolnossącego, do zwykłego EA5W?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 08-04-2013, 19:33   

kolega fiole1 ma takie coś u siebie, wedlug mnie roboty wieksza polowa jak przy robieniu vr4 z twin turbo ;)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-04-2013, 16:34   

A w którą stronę łatwiej przekładać? Ze zwykłego EA5W do VR4 czy graty z Vr4 do Europejskiego.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
ziutoon 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 SE KOMBI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 111
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-04-2013, 19:08   

fiole1 napisał/a:
dawca:
http://tablica.pl/oferta/...6dc601f23;r:;s:


dostałem taki vin od właściciela: ec5w-002454 trochę krótki :(
coś z tym autem jest nie tak skoro tak długo się ogłasza
_________________
Colt CAO 1.3 Sprzedany
Peugeot 406 Sprzedany
Galant Kombi EA5W 2.5 V6 Kombi - zezłomowany :(
Citroen C4 Grand Picasso
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 10-04-2013, 20:06   

Z vinu auto wyprodukowane w 1996/07/2
2500/4wd
Wersja 25ST z 4 biegowym automatem. Tj galant 4x4 ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
fabryka24 
Forumowicz

Auto: galant 2.5v6 1997 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 296
Skąd: stargard szczecinski
Wysłany: 10-04-2013, 22:15   

Witam ,dajcie sobie spokój z tym galantem to jest zwykły galant 2.5v6 z napędem 4x4 ,poobijany , rozkradziony, no nie ma szału, gość od końca listopada 2012,próbuje go sprzedać startował od 5900, i dalej nie sprzedał ,dzwoniłem do właściciela kilka razy, z pytaniami ,co i jak ,z samochodem i nic ciekawego się nie dowiedziałem ,a jak znajomy mi go obejrzał ,to powiedział mi że to kondon , i żebym dał sobie spokój z tym galantem ,szkoda kasy , gość pisze że sprzeda też na ,części, pytałem o tylną klapę to wycenił ją na 600 złoty lusterka na 200, a sterowanie lusterek na 50 zł no generalnie to gościu jest ciężki przypadek .Ja odpuszczam zakupy u tego pana . pozdrawiam
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 05-07-2013, 11:27   

Tu jest taki Galant 2,5 v6 4x4 na wolnossaku.
http://www.autoscout24.de...0000&asrc=st|fs
 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 28-10-2014, 18:46   

Cześć! Odgrzewam temat... Powiedzmy że chcę zrobić przekładkę napędu z tego samochodu: http://olx.pl/oferta/mits...html#4ce2895f8c do Galanta 2.5 99'
Da się to zrobić?
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-10-2014, 18:57   

Da. Potrzebujesz Galanta po 2gim lifcie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.