Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy awaria za granica
Autor Wiadomość
kianek85 
Nowy Forumowicz
1.8 GDI

Auto: carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 7
Skąd: z tbg
Wysłany: 21-09-2016, 21:32   pomocy awaria za granica

Witam, potrzebuje pomocy... Wybrałem sie moja cari do Belgii, jakies 25km przed metą rozsypalo sie lozysko wiatraka od klimy i przedziurawiło chłodnicę... Plyn uciekl i autko zaczelo tracić moc, dziwnie klepać i zgaslo :shock: Przegrzal się chyba ale wskaznik temperatury nic nie pokazał... Na szczęście jechaliśmy na dwa autka i szybka akcja na autostradzie, linka i jestem u celu... Oczywiście policja miedzy czasie się znalazła ale udobruchaliśmy ich i pozwolili ciągnąć auto dalej :) bo mówią ze za zostawienie auta na poboczu jest 1500€ kary... Ale do rzeczy... Chciałem odpalić auto na drugi dzień na spokojnie i nic... Kreci ladnie nic się nie tlucze lecz nie odpali... Próbowałem na plaka i odpala na chwile i gaśnie... Za dwa dni wstawiam nową chłodnicę i czujnik temp. Ale wątpię ze przez to by nie odpalal. Czy ktos miał taka opcje i może cos doradzić? Oczywiście z autkiem nie przygoda hehe nie chce jej tu zostawiać bo uwielbiam to auto...

[ Dodano: 21-09-2016, 21:34 ]
Z tego wszystkiego nie napisałem... 1.8gdi 98r
_________________
kianek85
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20964
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-09-2016, 09:22   

kianek85 napisał/a:
1.8gdi 98r

Wymrugaj błędy, może to coś podpowie.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-09-2016, 10:56   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Tu masz co i jak. W razie czego jestem w Holandi i mam kabel do diagnostyki.
 
 
kianek85 
Nowy Forumowicz
1.8 GDI

Auto: carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 7
Skąd: z tbg
Wysłany: 23-09-2016, 18:14   

Dzieki ;) Jutro po pracy albo w niedzielę poskładam wszystko i zobaczymy co będzie... Spróbuje odczytać te błędy, jak się nie uda odezwę się napewno
_________________
kianek85
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-09-2016, 22:18   

Błędy w Twoim autku da się tylko wymrugać a interfejsem i Evoscanem da się podejrzeć parametry pracy silnika. Bez sprawdzenia błędów nie da się za wiele podpowiedzieć.
 
 
xCrashx 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-09-2016, 16:10   

Moim zdaniem odczyt błędów za wiele nie da, to ewidentne objawy przegrzanego silnika. Auto zaczęło klepać, bo temperatura wzrosła ponad normę i luzy na zaworach zmieniły się na tyle, że zawory zaczęły klepać. Auto zaczęło tracić moc i w końcu zgasło, bo tłoki się przytarły od temperatury i "napuchły". Po ostygnięciu wszystko wróciło do normy, bo i metal powrócił do swoich nominalnych wymiarów. Może się nie znam, a fachowcem nie jestem na pewno, ale moim zdaniem silnik się właśnie przytarł. To ,że odpala tylko z plakiem ,może świadczyć o zgubieniu przez silnik kompresji. Mogło upalić uszczelkę pod głowicą, ale raczej bardziej prawdopodobne jest to, że zjadło pierścienie/tuleje cylindrowe i przez to te problemy. Jak już mówiłem fachowcem nie jestem, mówię co mi mój prosty chłopski rozum podpowiada. Radzę zatem rozpocząć diagnostykęod pomiaru kompresji. Jeśli chodzi o czujnik temperatury i to ,że nic nie wskazał to nie miał czego wskazać, skoro nie było płynu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.