 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pomocy awaria za granica |
Autor |
Wiadomość |
kianek85
Nowy Forumowicz 1.8 GDI
Auto: carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: z tbg
|
Wysłany: 21-09-2016, 21:32 pomocy awaria za granica
|
|
|
Witam, potrzebuje pomocy... Wybrałem sie moja cari do Belgii, jakies 25km przed metą rozsypalo sie lozysko wiatraka od klimy i przedziurawiło chłodnicę... Plyn uciekl i autko zaczelo tracić moc, dziwnie klepać i zgaslo Przegrzal się chyba ale wskaznik temperatury nic nie pokazał... Na szczęście jechaliśmy na dwa autka i szybka akcja na autostradzie, linka i jestem u celu... Oczywiście policja miedzy czasie się znalazła ale udobruchaliśmy ich i pozwolili ciągnąć auto dalej bo mówią ze za zostawienie auta na poboczu jest 1500€ kary... Ale do rzeczy... Chciałem odpalić auto na drugi dzień na spokojnie i nic... Kreci ladnie nic się nie tlucze lecz nie odpali... Próbowałem na plaka i odpala na chwile i gaśnie... Za dwa dni wstawiam nową chłodnicę i czujnik temp. Ale wątpię ze przez to by nie odpalal. Czy ktos miał taka opcje i może cos doradzić? Oczywiście z autkiem nie przygoda hehe nie chce jej tu zostawiać bo uwielbiam to auto...
[ Dodano: 21-09-2016, 21:34 ]
Z tego wszystkiego nie napisałem... 1.8gdi 98r |
_________________ kianek85 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20964 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-09-2016, 09:22
|
|
|
kianek85 napisał/a: | 1.8gdi 98r |
Wymrugaj błędy, może to coś podpowie. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
kianek85
Nowy Forumowicz 1.8 GDI
Auto: carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: z tbg
|
Wysłany: 23-09-2016, 18:14
|
|
|
Dzieki Jutro po pracy albo w niedzielę poskładam wszystko i zobaczymy co będzie... Spróbuje odczytać te błędy, jak się nie uda odezwę się napewno |
_________________ kianek85 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-09-2016, 22:18
|
|
|
Błędy w Twoim autku da się tylko wymrugać a interfejsem i Evoscanem da się podejrzeć parametry pracy silnika. Bez sprawdzenia błędów nie da się za wiele podpowiedzieć. |
|
|
|
 |
xCrashx
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 90 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 27-09-2016, 16:10
|
|
|
Moim zdaniem odczyt błędów za wiele nie da, to ewidentne objawy przegrzanego silnika. Auto zaczęło klepać, bo temperatura wzrosła ponad normę i luzy na zaworach zmieniły się na tyle, że zawory zaczęły klepać. Auto zaczęło tracić moc i w końcu zgasło, bo tłoki się przytarły od temperatury i "napuchły". Po ostygnięciu wszystko wróciło do normy, bo i metal powrócił do swoich nominalnych wymiarów. Może się nie znam, a fachowcem nie jestem na pewno, ale moim zdaniem silnik się właśnie przytarł. To ,że odpala tylko z plakiem ,może świadczyć o zgubieniu przez silnik kompresji. Mogło upalić uszczelkę pod głowicą, ale raczej bardziej prawdopodobne jest to, że zjadło pierścienie/tuleje cylindrowe i przez to te problemy. Jak już mówiłem fachowcem nie jestem, mówię co mi mój prosty chłopski rozum podpowiada. Radzę zatem rozpocząć diagnostykęod pomiaru kompresji. Jeśli chodzi o czujnik temperatury i to ,że nic nie wskazał to nie miał czego wskazać, skoro nie było płynu. |
|
|
|
 |
|
|