 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Odgłos jak z subufera w kabinie |
Autor |
Wiadomość |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 15-02-2009, 22:20 Odgłos jak z subufera w kabinie
|
|
|
Witam. Mam pytanie, Dzieje się to w trakcie jazdy pod obciążeniem na wysokim biegu (od trojki w górę) na obrotach ok 1100 - 1800 Objawem czego jest właśnie buczenie w kabinie. W innych autach benzynowych tego nie zauważyłem ( no może w CC) a jest to co najmniej uciążliwe jak na taką limuzynę. Aha, staram się jeździć mniej więcej w przedziale 1500-2500rpm. Czy może to być wina wybitej poduszki pod skrzynią ? |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 15-02-2009, 23:55
|
|
|
Budrys napisał/a: | buczenie w kabinie | może być prędzej objawem padającego łożyska lub hałaśliwych opon.U mnie to też występuje już od początku od kiedy mam Cari czyli od ponad dwóch lat.Pisałem już dawno o tym prosząc o rady, których nie otrzymałem.Obawiam się niestety, że to norma w GDI.
U mnie występuje to wyraźniej powyżej 100 km/h.Zmiana opon nie przyniosła oczekiwanych skutków. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-02-2009, 10:00
|
|
|
Brak momentu obrotowego po prostu w tym przedziale obrotów pod większym obciążeniem i silnik nie daje rady ciągnąć. Mój gal robi podobnie w tym zakresie obrotów na wyższych biegach, ale ja jeżdżę od 2500 w górę, więc już dawno tego zjawiska nie miałem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 16-02-2009, 10:23
|
|
|
Tak na odległość nie do zdiagnozowania, kwestia jakie to byczenia, u mnie Cari zaczęła ostatnio głośniej buczeć myślałem ze łącznik elastyczny na wydechu ale ten jest jeszcze na 50% dobry, (kupiłem nowy) idąc dalej wydaje Mi się że jest to coś z portkami może się przepalają bo lubię dać w palnik.
Na pewno nie powiem że ten typ tak ma, bo tego nie było wcześniej.
Zrobiło sie trochę głośniej ale normalnie jak na tą klasę.
Jak zdiagnozuję to powiem.
Jeszcze przychodzi mi jedno do głowy: wymiana oleju w skrzyni, zobaczymy zmienię na wiosnę jeszcze raz. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
|
|