Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Immobilaiser i spaliny w srodku
Autor Wiadomość
robus75 
Forumowicz

Auto: Mits Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: Gorlice
Wysłany: 18-12-2008, 12:27   [Cari 1.8 GDI] Immobilaiser i spaliny w srodku

Witam. Czy ktos moze mi powiedziec czy w Cari 1.8 GDI jest kluczyk z immobilaiserem czy bez? Tak z ciekawosci chcialbym zapytac. I drugie pytanie. Co sie dzieje ze w czasie jazdy nie czuje spalin w srodku a w korku czuc z nawiewu.
_________________
Robert
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 18-12-2008, 12:36   

Spaliny zasysa ci z jezdni od innych samochodów. Ustaw nawiew na obieg zamkniety przed wjechaniem w korek.

Imobilaiser na 90% jest.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
robus75 
Forumowicz

Auto: Mits Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: Gorlice
Wysłany: 18-12-2008, 12:39   

Ale jak stoje kolo domu to tez czuje spaliny w srodku. Zaznaczam ze mieszkam poza miastem i nie ma mozliwosci zasysania innych spalin. I dzieki za odpowiedz dotyczaca immobilaisera.
_________________
Robert
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 18-12-2008, 12:44   

Może z łącznika elastycznego są przewiewy lub na uszczelkach coś przecieka i masz spaliny.
Co do imo. to nie zawsze jest, kwestia wielkości kluczyka: jak masz taki mały (trochę większy od tego z POLONEZA to nie ma imo.)
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
robus75 
Forumowicz

Auto: Mits Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: Gorlice
Wysłany: 18-12-2008, 12:54   

A co to jest łącznik elastyczny i gdzie sie znajduje :shock: A kluczyk mam taki duzy chyba i z pilotem.
_________________
Robert
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 18-12-2008, 13:03   

Łącznik elastyczny (chyba zwany potocznie portkami taka siatka zwijana z wielu drucików) jest częścią układu wydechowego a znajduje sie na samym dole pod silnikiem, w okolicy grodzi czołowej.

Masz imo.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
robus75 
Forumowicz

Auto: Mits Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: Gorlice
Wysłany: 18-12-2008, 13:07   

Dzieki za upewnienie ze mam imo. A co do tej zlaczki to zobacze jak bede gdzies na kanale.
_________________
Robert
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-12-2008, 22:41   

Kolega już dobrze wytłumaczył ale portki to chyba co innego niż łącznik elastyczny:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 19-12-2008, 08:07   

W samochodzie jest kilka łączników elastycznych,
My mówimy o łączniku elastycznym układu wydechowego (mylnie nazywanym przez niektórych portkami, bo nasz łącznik właśnie łączy się z portkami i ma za zadanie tłumić drgania z silnika) dlatego przytoczyłem i to określenie.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 19-12-2008, 10:31   

Student napisał/a:
My mówimy o łączniku elastycznym układu wydechowego (mylnie nazywanym przez niektórych portkami, bo nasz łącznik właśnie łączy się z portkami i ma za zadanie tłumić drgania z silnika)

Chyba chodzi Wam o tłumik drgań. Jeżeli byłaby przy nim nieszczelności. To byłoby słychać "pierdzenie" oraz odczuwa się drgania w kabinie, jakby ktoś pod spodem wiercił w podwoziu :badgrin: Kiedyś miałem z tym problem w CC 700 :biggrin:
 
 
crimi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 148
Skąd: lc
Wysłany: 19-12-2008, 16:20   

Portki to nic innego jak kolektor wydechowy.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 19-12-2008, 23:00   

Student wiem o czym rozmawiamy:P Natomiastcrimi chyba wyjaśnił już reszte co do tej wypowiedzi:P.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 30-12-2008, 16:58   

Witam, u mnie też nieraz śmierdzi spalinami w kabinie ale łącznik elastyczny ten za kolektorem mam dobry- jakieś jeszcze pomysły na smrodek w kabinie :mrgreen:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
emfranc 
Forumowicz
dadrl.pl

Auto: Carisma GDI'99 EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 170
Skąd: Kietrz
Wysłany: 15-02-2009, 11:46   

Mam te same objawy - przyczyną może być przedmuchana uszczelka między blokiem silnika a kolektorem wydechowym - mechanior dał 90%, bo żeby być na 100% pewnym i wykluczyć pęknięty kolektor trzeba go wyjąć i obejrzeć. Ogólnie kolo zna się na rzeczy i kumaty jest bo choć twierdził, że przy GDI nigdy wcześniej nie robił, to kompletny rozrząd wymienił koncertowo a i filtr paliwa zlokalizował bez podchodzenia do auta :shock:
Jeśli chodzi o siatkę (nie wiem czy jest to łącznik czy część łącznika) to sprowadziłem Cari już z jej strzępami, usunąłem bez żalu i oczom ukazała się taka harmonijka - to ona faktycznie tłumi drgania pochodzące z silnika. po usunięciu samej siatki nie odczułem żadnych dodatkowych drgań - dlatego myślę że jest to tylko osłona łącznika. Początkowo chciałem to wymienić, ale krzyknęli za to 180zł w jakimś serwisie tłumików i stwierdziłem, że skoro nie drga, nie kopci to jest ok i wymienię jak się przepali. Od tamtego czasu zrobiłem już ponad 60kkm i nic :lol:
_________________
http://dadrl.pl/
 
 
rodman26 
Forumowicz


Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 80
Skąd: Ustroń
Wysłany: 15-02-2009, 12:09   

Co do imobilaisera to ja akurat mam mały kluczyk i też jest imo,więc najlepiej iść do najbliższego punktu dorabiania kluczy i niech sprawdzą co w nim siedzi bo ja się wlasnie zdziwiłem :shock:
_________________
Siła tkwi w detalach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.