Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy
Autor Wiadomość
bedman
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2006, 16:03   Brak mocy

Witam serdecznie
Jestem od nie dawna posiadaczem Eclipse 2,0 V16 1997r która posida LPG a problem mam następujący, na LPG silnik pracuje dosc płynnie wymaga lekkiej regulacji lecz po przełączeniu na benzyne obroty spadaja do minimum i zachowuje sie tak jakby nie pracował na jeden cylinder , może ktoś z Szanownych Grupowiczów mił już taką przypadłość i jest mi w stanie pomóc za co serdecznie Dziękuje
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2006, 16:05   

bedman napisał/a:
po przełączeniu na benzyne obroty spadaja do minimum i zachowuje sie tak jakby nie pracował na jeden cylinder


Bo pewnie nie pracuje na jeden cylinder. Obstawiam zatarty/nie działający wtryskiwacz.

Kto jest za?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-05-2006, 16:14   

a ja padaczkę silnika krokowego lub źle wyregulowane (rozregulowane) WO
 
 
bedman
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 16:07   

Byłe dzisiaj w serwisie Mitshubishi gość oświadczył że na benzynie nie bedzie pracował silnik równo ponieważ odłączona jest pierwsza sonda lambda przez komputer gazowy no i mam założoną podstawową wersję instalacji gazowej przy której dochodzi do wystrzałów, które są bardzo niebezpieczne z uwagi że może sie zapalić instalacja. W zwiąku z powyższym pojechałem do warsztatu aby sprawdzić instalacje gazową tam fachowiec stwierdził iż jest odłączony komputerowe sterowanie a podłączone ręczne, jestem umówiony na poniedziałek celem gruntownego sprawdzenia instalacji a co do stwiedzenia że jest to 'podstawowa instalacja" gazownik skwitował krótko "on jest prosty".Instalacja montowana w 2000r.
 
 
ChiKenn
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 16:24   

biedny eclipse :(
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2006, 23:05   

instalacja na tzw. kurek lub śrubke :) zamiast kompa zwykła śrubka
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 23-05-2006, 23:44   

Czy zamontował mu emulator gazu. ?
 
 
 
 
vitobit
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2006, 09:57   

Witam!

Rozmawialem - mam eclipsa - i szykuje sie do gazu - z dwoma pozadnymi firmami montujacymi instalacje gazowe. Wiec krotko i zwiezle mowiac, mimo iz silnik ma metalowy kolektor i mozna zalozyc zwykla instalacje to wlasnie efekt koncowy bedzie dokladnie jak u kolegi. Zadne emulatory, zadne nic. Jeden i drugi fachowiec kmowil, ze po jakims czasie jazdy na gazie tak wlasnie samochod bedzie sie zachowywal. Bardzo duzy spadek mocy, dymienie, prychanie - na benzynie!!! Nie gazie - na gazie ok i mowili, ze ludzie ktorym zalezy na jezdzie gazowej to moze nie przeszkadzac, ale na benzynie bedzie coraz gorzej. Tylko i wylacznie instalacja sekwencyjna. Nie zakladaj zadnych emulatorow i innych wynalazkow. Szkoda czasu i pieniedzy. Po kazdej regulacji, resetowaniu komputera bedzie ok, ale z czasem komp bedzie lapal bledy, staral sie cos tam zrobic - a nie bedzie w stanie nic, i efekt bedzie zawsze taki. Instalacja na wtrysku do mistsu mojego 2.0 16v 1992 150 kM to koszt 3000 zl. To tyle. Pozdrawiam
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 24-05-2006, 11:14   

Krzysiek czytając wszystkie twoje posty wynika że eclipse kupiłeś dopiero 3 m-ce temu i myślę że jeszcze go dobrze nie poznałeś ponieważ istnieją pewne zasady które są nie do pominięcia - jazda także na benzynie - a nie tylko do uruchomienia silnika a emulator do LPG to nie żaden wynalazek tylko obowiazek (nie można o nich zapomnieć) wtedy masz szanse że będzie wszystko dobrze funkcjonować .Myślę że jak to napisałeś (rozmawiałem z porządną firmą ) przecież każda firma będzie polecać swój najlepszy produkt (choć są lepsze) a dobrze założona instalka plg nie będzie mieć takich objawów o ktorych wcześniej napisałeś nie jestem wyjątkiem który ma LPG od 2002r. i przez te lata nie miałem większych problemów z tym , ani z tego powodu z jazdą na PB. ale przecież są różni kierowcy ostatnio widziałem u znajomego w reno że po otwarciu klapki wlewu paliwa w środku było wszystko obrośnięte mchem i rosła mała zielona trawka (szkoda że nie zrobiłem zdięć) okazało się że benzyne to on nie pamieta żeby dolewał zawsze tankował tylko gaz .ale właśnie jemu samochód cieżko palił na benzynie więc korzystał tylko z LPG więc nie dziwne że potem krytykuje sie auta z LPG. gdyby można by dolewać 100gr. wody i nic by to nie szkodziło to na pewno wielu kierowców dolewalo by 10 razy wiecej . :wink:
 
 
 
 
bedman
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2006, 13:52   

piotruś napisał/a:
Czy zamontował mu emulator gazu. ?

Z tego coś powiedział gazownik jest pełna instalacja, tylko ktoś z niewiadomego powodu przeszedł na sterowanie ręczne , w krótce sie okaże 29.05 stawiam do naprawy
 
 
Karolek_a
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2006, 15:35   

hmmm proponuje wtrysk gazu w fazie cieklej... nie dosc ze pali malo to jeszcze mocy ma wiecej niz na benzynce :P

dobry gazownik poradzi sobie z odpowiednim regulowaniem oraz ustawieniem nawet prostej instalki... pozatym instalka na srube ma niezaprzeczalne zalety - duzo dokladniejsza regulacja..... i tansza :D ja mam póki co instalke z kompem (sic!)... i to jest tragedy! mam nadzieje ze jak odbiore mieszkanie i bede mial troche $ to skusze sie na ciekly gazik...
 
 
bedman
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2006, 16:41   

Witam
Odebrałem wczoraj eclipse od gazownika ,podłaczył komputer wyrególował wymienił przewody WN bo iskra skakała po nich i sie rozeszły jak je zdejmował ,powiedział że pierwsza sonda bardzo późno zaskakuje tz. grzała wewnątrz może być zawalona nagarem z gazu jak jeździł niewyrególowany, mam pojeździć tydzień może sie wypali i podjechać na sprawdzenie. Po przełaczeniu na benzyne tak jak wcześniej pisałem spadają obroty i szarpie przy jeździe ale gdy troche popuszcze to jedzie równiej może w czym innym leży przyczyna zastanawiam sie nad filtrem paliwa czy nie jest zapchany :?: Czy ktoś z grupowiczów może wymieniał juz pierwsza sonde , w którym miejscu jest umiejscowiona :?: i ewentualnie jaki jest jej koszt :?: Dzięki Serdzecznie za Pomoc
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2006, 20:02   

ja wymieniałem 1 sąde NGK koszt ok 200 zł + wymiana , jest to sonda uniwersalna
a znajduje się przed katem
 
 
bedman
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2006, 21:07   

Witam ,wymieniłem dzisiaj 1 sonde, przed kupnem sprawdziłem jakie kolory kabli wychodzą w zamontowanej były: 2xbiały czarny i szary i taką sondę o tych samych kolorach zakupiłem do Eclipse, lecz po wykręceniu okazało sie że sa dwie kostki ,do pierwszej od silnika odchodził kable biały , niebieski, 2x czarne. Zamontowałem tak jak poprzednią niby uszkodzoną tj. biały do szarego , niebieski do czarnego, 2x czarne do białych , nie ma żadnej różnicy w pracy silnika. Zastanawiam się czy dobrze było podłaczone przed wykręceniem :roll:

[ Dodano: 07-07-2006, 18:14 ]
Witam ponownie
Prawdopodobnie znalazłem przyczynę dlaczego silnik dziwnie pracował na benzynie, otóż w rurze idącej do przepustnicy od spodu jest otwór który był zaklejony taśmą izolacyją tasma pękła a po zasłonięciu jej ręką obroty na benzynie równają sie a na gazie troszeczkę spadają. Nie mam pojęcia do czego to wejście w rurze ma służyć .Prosze o pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.