Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] problem z pracą silnika
Autor Wiadomość
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
  Wysłany: 24-02-2009, 21:31   [E33A 2.0] problem z pracą silnika

Od kilku dni próbuję reanimować mojego miśka. Niestety operacja utknęła w miejscu. A sprawa wygląda następująco: pali z dotyku na zimnym ale wchodzi na wysokie obroty, około 2500 i nie schodzi poniżej nawet jak się rozgrzeje. Do tego faluje - raz je trochę podbija, raz obniża. Inny objaw - jak dojeżdżam do świateł bez gazu, ale na biegu, to obroty ładnie spadają, a jak tylko wrzucę na luz, to znów podbijają się do ponad 2 tysi. Jak się nagrzeje, to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu obroty raz są ok, innym razem znów falowanie. Jednym słowem żadnej reguły. Auto nie ma mocy, to znaczy na obroty się wkręca ładnie, ale nie ma to zupełnie przełożenia na przyspieszenie, szczególnie w niskim zakresie (do 4000) Przy tym spalanie olbrzymie, bo około 18-20 litrów. Krokowy sprawdzony, przepływomierz sprawdzony, lambda sprawdzona, przepustnica sprawdzona, przewody zapłonowe wymienione, świece też. Do ECU też nie można się przyczepić, bo podmieniany był inny i to samo.
Może ktoś ma jakieś pomysły, bo mnie i Panu Sławkowi już ręce opadają...

PS. Opisuję zachowanie na benzynie, na gazie jest podobnie, choć nie do końca to sprawdziłem, bo jeżdżę na etylince tylko (bo na niej przecież misiek powinien śmigać jak należy).
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 24-02-2009, 22:28   

Sprawdziłbym czujniki temperatury. Wygląda na to, że silnik pracuje cały czas na "ssaniu" i jest zalewany paliwem. A co wyświetla ECU.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2009, 00:06   

i czujnik polozenia przepustnicy a przy okazij i czujnik biegu jalowego
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11193
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-02-2009, 17:51   

macia napisał/a:
Auto nie ma mocy, to znaczy na obroty się wkręca ładnie, ale nie ma to zupełnie przełożenia na przyspieszenie, szczególnie w niskim zakresie (do 4000) Przy tym spalanie olbrzymie, bo około 18-20 litrów


Wygląda na lewe powietrze :roll:
Może uszczela pod kolektorem ssącym,lub pęknięcie jego samego?
_________________

 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-02-2009, 08:59   

Dzięki za podpowiedzi. Fakt taki, że za Chiny nadal nie możemy znaleźć przyczyny... Jeszcze dziś kolejna próba leczenia. Dam znać co z tego wynikło.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2009, 09:42   

robierz yczysc i nasmaruj caly mechanizm silnika krokowego, sprawdź z serwisówką wszystkie czujniki, sprawdź wyprzedzenie zaplonu i szczelnosc kolektora i trąby słonia.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-02-2009, 10:47   

i co pomoglo cos bo mam podobny problem
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-02-2009, 21:50   

No i niewiele pomogło ratowanie. Misiek jeździ, ale niestety nie tak, jak należy. Dostał nowy przepływomierz, przepustnicę, krokowiec, przewody z fajkami, świece i poprawa niewielka. Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić spalania na benzynie, ale póki co pojeżdżę trochę na gazie, bo straszny syf w moich bebechach - sadzy na kilogramy. Zawory prawdopodobnie nieszczelne...

[ Dodano: 04-03-2009, 21:35 ]
Kurde, nie wiem już co jest grane. Powoli zaczyna mnie wkurzać mój nowy nabytek. Zastanawiam się, czy nie sprzedać gada i poszukać czegoś innego... :roll:

Po kilku dniach od wymian jest nieco lepiej, choć wciąż nie idealnie. Przynajmniej mi nie gaśnie. No i z obrotami znaczna poprawa. Na jutro jestem umówiony z elektrykiem w jednej podejrzanej sprawie i zobaczymy co dalej :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.