Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Cewka WN & Power Transistor
Autor Wiadomość
leser
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 12:19   [Cari 1.8 GDI] Cewka WN & Power Transistor



Chciałbym rozważyć testowanie urządzeń wysokiego napiecia w carismach z układem 2 cewkowym.

Jak się testuje cewkę: cewka ma 2 wyjścia na świece oraz jedno gniazdo 3 pin,
Miernikiem należy podpiąć się pod oba wyjścia świec jak na rysunku i zmierzyć oporność, jeżeli nie mieści sie w przedziale 17-25k ohm, cewka do wymiany.


Co do testowania Power Trasistora:
Przy podpiętej baterii 1.5V nalezy miernikiem analogowym sprawdzic czy obwód na pinach 1 i 2 się zamyka i odpowiednio otwiera (zależnie czy przez 2 i 3 płynie prąd).

Jeżeli gdzieś sie pomyliłem proszę o sprostowanie.


edit:
wcięło fotki z serwera
są one dostępne w Workshop manual
dział Engine Electrical 16-30 / 16-31...
Ostatnio zmieniony przez glina 25-01-2013, 12:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 13-01-2008, 16:16   

Jak to się ma do fajkocewki w cari 1.8 GDI. W fajkocewce jest złącze 3 pin i fajka na świecę (nie ma jak na rysunku drugiego wyjścia na świecę). Interesuje mnie możliwość sprawdzenia, pomierzenia takiej fajkoceki.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-01-2008, 16:41   

Analogiczny opis do Carismy masz w Workshop Manualu w rozdziale ,,Engine electrical'' - ściągnij z downloadu i poczytaj.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 13-01-2008, 16:44   

Dzięki saphire będę szukał
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
marcinmijagi 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi carisma 1.6 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 25
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 13-02-2009, 07:32   

witam właśnie dokonalem pomiaru cewki według powyzszych instrukcji i oporność wynosi 16.4- czy to kwalifikuje cewke do wymiany czy moze to tylko bład miernika?
_________________

 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-02-2009, 18:40   

W zależności jaki miałeś miernik i jaki błąd bezwzględny on przewiduje. czym mniejsza skal tym dokładniejszy pomiar. Na twoim miejscu spróbował bym dla pewności sprawdzić innym.

Błąd bezwzględny pomiaru oblicza się klasa razy zakres przez sto
więc zależnie jakiej klasy miernik miałeś i na jakiej skali możesz sie zmieścić albo i nie

Dokładność pomiaru zależy również od temperatury
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.