| [1,8 GDI 98'] przewody zapłonowe | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | reticular   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 10
 Skąd: bąkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 13:08   [1,8 GDI 98'] przewody zapłonowe |   
 |  
               | 
 |  
               | czy ktoś z was kiedyś wymieniał przewody WN do GDI? mam problem z odszukaniem ich w sklepach. W jednym proponowano mi przewód razem z fajkocewką za 165 szt. Czy można zakupić same przewody?
 Może można samemu dorobić?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wazu   Mitsumaniak
 
 Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 309
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 14:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bo nie ma czegoś takiego jak przewody WN przy carismie GDI. Na świecach założone są fajkocewki, do których dochodzi wiązka zwykłych cienkich przewodów elektrycznych. Poszukaj na alledrogo KLIKNIJ 	  | Cytat: |  	  | mam problem z odszukaniem ich w sklepach | 
 |  
				| _________________ CIEKAWOSTKA
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Student   Mitsumaniak
 
 Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 44 razy
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 2986
 Skąd: Marki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie jw.  GDI ma układ nisko napięciowy więc nie ma mowy aby coś się działo na przewodach, no chyba że są poprzecierane. Jeżeli cios sie dzieje z nierówną praca to może być fajkocewka z podanego linka jw. albo inne sprawy.
 |  
				| _________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | reticular   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 10
 Skąd: bąkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 14:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymieniałem ostatnio świece i po tej wymianie silnik od czasu do czasu nierówno pracuje - czuje małe drgania przy dodawaniu gazu. Wcześniej było ok. Natomiast zaraz po wymianie mechanik nie docisnął wtyczki przewodów do jednej z fajkocewek i samochód "ostro" rwał przy dodawaniu gazu i krztusił się. skoro są wtyczki z kablami i tym samym można odłączyć fajkocewki to czemu samych kabli nie można wymienić?
 I co z tym rwaniem w trakcie jazdy? Przewody? Fajkocewki? Czy może przepustnica?
 Jeszcze raz zaznaczam, że przed wymianą silnik (w stosunku do tego co jest teraz) równo pracował...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wazu   Mitsumaniak
 
 Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 309
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 14:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakie świece założyłeś? Do GDI dedykowane są platynowo-irydowe NGK IZFR6B. Jak założyłeś inne to może to być przyczyna takiego zachowania silnika jak opisujesz.KLIK |  
				| _________________ CIEKAWOSTKA
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | reticular   Nowy Forumowicz
 
 Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 10
 Skąd: bąkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2009, 16:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokładnie te. Chyba, że mechanik coś tam nakręcił
 
 [ Dodano: 27-02-2009, 21:00 ]
 Czy w chwili gdy GDI chodzi na trzech cylindrach może się coś zepsuć?
 jakieś czujniki? Może ktoś zna "dobrego" mechanika w okolicach trójmiasta, który zna się na mitsu? Bo już siły do mechaniorów nie mam...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kedzior181   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lis 2008
 Posty: 12
 Skąd: Opolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-03-2009, 00:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odświeżam i podłączam się do pytania. Mam ten sam problem. Jak temu zaradzić? Ps. Zmieniłem mechanika po tym jak dotychczasowy zdiagnozował micro pęknięcie głowicy
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |