  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] problem z pracą silnika | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 macia  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Outlander 2.4 cvt 2010 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 24-02-2009, 21:31   [E33A 2.0] problem z pracą silnika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Od kilku dni próbuję reanimować mojego miśka. Niestety operacja utknęła w miejscu. A sprawa wygląda następująco: pali z dotyku na zimnym ale wchodzi na wysokie obroty, około 2500 i nie schodzi poniżej nawet jak się rozgrzeje. Do tego faluje - raz je trochę podbija, raz obniża. Inny objaw - jak dojeżdżam do świateł bez gazu, ale na biegu, to obroty ładnie spadają, a jak tylko wrzucę na luz, to znów podbijają się do ponad 2 tysi. Jak się nagrzeje, to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu obroty raz są ok, innym razem znów falowanie. Jednym słowem żadnej reguły. Auto nie ma mocy, to znaczy na obroty się wkręca ładnie, ale nie ma to zupełnie przełożenia na przyspieszenie, szczególnie w niskim zakresie (do 4000) Przy tym spalanie olbrzymie, bo około 18-20 litrów. Krokowy sprawdzony, przepływomierz sprawdzony, lambda sprawdzona, przepustnica sprawdzona, przewody zapłonowe wymienione, świece też. Do ECU też nie można się przyczepić, bo podmieniany był inny i to samo.
 
Może ktoś ma jakieś pomysły, bo mnie i Panu Sławkowi już ręce opadają...
 
 
PS. Opisuję zachowanie na benzynie, na gazie jest podobnie, choć nie do końca to sprawdziłem, bo jeżdżę na etylince tylko (bo na niej przecież misiek powinien śmigać jak należy). | 
             
						
				_________________ Mazda cx5 '15
 
Dokker 1.6 lpg '13
 
ex Outlander 2.4 cvt '10
 
ex outlander 2.0 Turbo '06
 
ex gti colt CA5A '94
 
ex gti galant E33A DOHC '91
 
ex galant EA2A '01
 
ex galant E55A '95
 
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
 
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 u157  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E 33, EA5W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2009, 22:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdziłbym czujniki temperatury. Wygląda na to, że silnik pracuje cały czas na "ssaniu" i jest zalewany paliwem. A co wyświetla ECU. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Vlad [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2009, 00:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | i czujnik polozenia przepustnicy a przy okazij i czujnik biegu jalowego | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2009, 17:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | macia napisał/a: | 	 		  | Auto nie ma mocy, to znaczy na obroty się wkręca ładnie, ale nie ma to zupełnie przełożenia na przyspieszenie, szczególnie w niskim zakresie (do 4000) Przy tym spalanie olbrzymie, bo około 18-20 litrów | 	  
 
 
Wygląda na lewe powietrze     
 
Może uszczela pod kolektorem ssącym,lub pęknięcie jego samego? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 macia  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Outlander 2.4 cvt 2010 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-02-2009, 08:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki za podpowiedzi. Fakt taki, że za Chiny nadal nie możemy znaleźć przyczyny... Jeszcze dziś kolejna próba leczenia. Dam znać co z tego wynikło. | 
             
						
				_________________ Mazda cx5 '15
 
Dokker 1.6 lpg '13
 
ex Outlander 2.4 cvt '10
 
ex outlander 2.0 Turbo '06
 
ex gti colt CA5A '94
 
ex gti galant E33A DOHC '91
 
ex galant EA2A '01
 
ex galant E55A '95
 
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
 
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Vlad [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-02-2009, 09:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | robierz yczysc i nasmaruj caly mechanizm silnika krokowego, sprawdź z serwisówką wszystkie czujniki, sprawdź wyprzedzenie zaplonu i szczelnosc kolektora i trąby słonia. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 guzer  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-02-2009, 10:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | i co pomoglo cos bo mam podobny problem | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 macia  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Outlander 2.4 cvt 2010 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-02-2009, 21:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i niewiele pomogło ratowanie. Misiek jeździ, ale niestety nie tak, jak należy. Dostał nowy przepływomierz, przepustnicę, krokowiec, przewody z fajkami, świece i poprawa niewielka. Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić spalania na benzynie, ale póki co pojeżdżę trochę na gazie, bo straszny syf w moich bebechach - sadzy na kilogramy. Zawory prawdopodobnie nieszczelne... 
 
 
[ Dodano: 04-03-2009, 21:35 ]
 
Kurde, nie wiem już co jest grane. Powoli zaczyna mnie wkurzać mój nowy nabytek. Zastanawiam się, czy nie sprzedać gada i poszukać czegoś innego...   
 
 
Po kilku dniach od wymian jest nieco lepiej, choć wciąż nie idealnie. Przynajmniej mi nie gaśnie. No i z obrotami znaczna poprawa. Na jutro jestem umówiony z elektrykiem w jednej podejrzanej sprawie i zobaczymy co dalej    | 
             
						
				_________________ Mazda cx5 '15
 
Dokker 1.6 lpg '13
 
ex Outlander 2.4 cvt '10
 
ex outlander 2.0 Turbo '06
 
ex gti colt CA5A '94
 
ex gti galant E33A DOHC '91
 
ex galant EA2A '01
 
ex galant E55A '95
 
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
 
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |