[1,8 GDI 98'] przewody zapłonowe |
Autor |
Wiadomość |
reticular
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 10 Skąd: bąkowo
|
Wysłany: 25-02-2009, 13:08 [1,8 GDI 98'] przewody zapłonowe
|
|
|
czy ktoś z was kiedyś wymieniał przewody WN do GDI?
mam problem z odszukaniem ich w sklepach. W jednym proponowano mi przewód razem z fajkocewką za 165 szt. Czy można zakupić same przewody?
Może można samemu dorobić? |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 25-02-2009, 14:09
|
|
|
Cytat: | mam problem z odszukaniem ich w sklepach | Bo nie ma czegoś takiego jak przewody WN przy carismie GDI. Na świecach założone są fajkocewki, do których dochodzi wiązka zwykłych cienkich przewodów elektrycznych. Poszukaj na alledrogo KLIKNIJ |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 25-02-2009, 14:20
|
|
|
Dokładnie jw. GDI ma układ nisko napięciowy więc nie ma mowy aby coś się działo na przewodach, no chyba że są poprzecierane.
Jeżeli cios sie dzieje z nierówną praca to może być fajkocewka z podanego linka jw. albo inne sprawy. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
reticular
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 10 Skąd: bąkowo
|
Wysłany: 25-02-2009, 14:34
|
|
|
wymieniałem ostatnio świece i po tej wymianie silnik od czasu do czasu nierówno pracuje - czuje małe drgania przy dodawaniu gazu. Wcześniej było ok. Natomiast zaraz po wymianie mechanik nie docisnął wtyczki przewodów do jednej z fajkocewek i samochód "ostro" rwał przy dodawaniu gazu i krztusił się.
skoro są wtyczki z kablami i tym samym można odłączyć fajkocewki to czemu samych kabli nie można wymienić?
I co z tym rwaniem w trakcie jazdy? Przewody? Fajkocewki? Czy może przepustnica?
Jeszcze raz zaznaczam, że przed wymianą silnik (w stosunku do tego co jest teraz) równo pracował... |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 25-02-2009, 14:45
|
|
|
Jakie świece założyłeś? Do GDI dedykowane są platynowo-irydowe NGK IZFR6B. Jak założyłeś inne to może to być przyczyna takiego zachowania silnika jak opisujesz.KLIK |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
reticular
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 GDI, 98; 110tys
Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 10 Skąd: bąkowo
|
Wysłany: 25-02-2009, 16:18
|
|
|
dokładnie te.
Chyba, że mechanik coś tam nakręcił
[ Dodano: 27-02-2009, 21:00 ]
Czy w chwili gdy GDI chodzi na trzech cylindrach może się coś zepsuć?
jakieś czujniki? Może ktoś zna "dobrego" mechanika w okolicach trójmiasta, który zna się na mitsu? Bo już siły do mechaniorów nie mam... |
|
|
|
 |
Kedzior181
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 12 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 01-03-2009, 00:54
|
|
|
Odświeżam i podłączam się do pytania. Mam ten sam problem. Jak temu zaradzić?
Ps. Zmieniłem mechanika po tym jak dotychczasowy zdiagnozował micro pęknięcie głowicy |
|
|
|
 |
|