Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka ABS-dziwny przypadek
Autor Wiadomość
michael214 
Nowy Forumowicz

Auto: Cari 1,6 16V '96
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 1
Skąd: Krk
Wysłany: 07-03-2009, 16:10   Kontrolka ABS-dziwny przypadek

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem waszego forum jak i mojego miśka.
Mam dziwny problem. Mianowicie od czasu mycia podwozia samochodu świeci mi lampka od ABS'u :cry: Przypadek jest o tyle dziwny, że ABS działa. Próbowałem już diagnozować błąd, ale kontrolka ABS'u nie mruga po zwarciu 1 i 4 pinu złącza. Dodam, że CE mruga poprawnie(błąd wtrysków). Podejrzewam uszkodzony lewy czujnik przy kole przednim, ale nie wiem jak go sprawdzić. Proszę o pomoc.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-03-2009, 17:46   Re: Kontrolka ABS-dziwny przypadek

michael214 napisał/a:
kontrolka ABS'u nie mruga po zwarciu 1 i 4 pinu złącza. Dodam, że CE mruga poprawnie(błąd wtrysków). Podejrzewam uszkodzony lewy czujnik przy kole przednim, ale nie wiem jak go sprawdzić.


W ASO na MUT-II
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 08-03-2009, 15:01   

nie wiem ilu przewodowy jest w Carismach ABS i czy zwykły halotron czy jakiś układ indukcyjny ale jeśli jeden przewód (halotron) to możesz podnieść koło podłączyć się woltomierzem równolegle nie odłączając oczywiście czujnika i kręcąc kołem na włączonym zapłonie obserwować czy są jakieś impulsy. Powinno napięcie "skakać" od 0 d0 12 V. jeśli tak nie jest to uszkodzony czujnik lub coś nie łączy
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.