Eclipse 1g Problem obrotow 9tys non stop, blad 14 i 44 |
Autor |
Wiadomość |
rafux
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 24-10-2011, 00:10 Eclipse 1g Problem obrotow 9tys non stop, blad 14 i 44
|
|
|
Mam kolejny problem, nie wiem o co chodzi za bardzo.. mianowicie auto gdy chodzi nie wazne ile gazu sie wzisnie caly czas pokazuje obrotomiesz 9 tys obrotow czasem 8-7 mimo ze silnik chodzi na niskich obrotach...
pozatym gasnie na wolnych obrotach, bardzo ciezko sie wkreca na obroty ( slyszalnie bo obrotomierz wariuje) trzeba dodac gazu na maxa i chwile poczekac az sie wkreci.
Robilem sprawdzenie komputera i wyszlo blad czunika przepustnicy TPS oraz nie opisany na forum blad 44. Czy to wina samego czujnika czy moze calej przepustnicy a moze jeszcze czegos innego? głownie to to ze caly czas jest 8-9 tys obrotow to jest najdziwniejsze. Prsze o porady. |
|
|
|
 |
Shiroitora
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-10-2011, 11:46
|
|
|
Co do błędu 44 to błąd cewki zapłonowej....do tego w zależności gdzie sie sprawdza dokładnie w jednych kodach piszą że to błąd cewki 1 i 4 a w innych samej cewki nie opisanej której. Sam walcze do tej pory z tym błędem już miesiąc czasu i jak narazie nie wygrywam |
_________________
|
|
|
|
 |
rafux
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g 93 7-bolt usa
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 10-11-2011, 15:01
|
|
|
A czy cewka zaplonowa rozni sie jakos od siebie w 7 bolt i 6 bolt? |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-11-2011, 15:08
|
|
|
Nie wiem, czy to różnica między 6/7 bolt, czy zależy to tylko od rocznika ale u mnie w 6bolcie cewka jest z wtyczką trójkątną a w 7boltach jest cewka z wtyczką prostokątną. Zobacz jaką wtyczkę masz u siebie i takiej cewki szukaj, reszta jest raczaej identyczna. |
|
|
|
 |
Shiroitora
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-11-2011, 13:56
|
|
|
Mam 7 bolt i cewka na trójkątną wtyczkę...o ile nie była u mnie przerabiana |
_________________
|
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 11-11-2011, 18:15
|
|
|
viader napisał/a: | 6bolcie cewka jest z wtyczką trójkątną a w 7boltach jest cewka z wtyczką prostokątną |
Mylisz się - w pierwszych six bolt są kwadratowe wtyczki (chyba do 91r ale dokładnie nie pamiętam ) a potem i w 6 i 7 bolt już tylko trójkątne ... |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-11-2011, 08:36
|
|
|
Przecież pisałem, że nie wiem dokładnie jak to jest, więc jak kogoś wprowadziłem w bład to przepraszam. W każdym razie niech kolega sprawdzi jaką ma wtyczkę i z taką szuka. |
|
|
|
 |
|