Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki napęd??
Autor Wiadomość
racer 
Nowy Forumowicz

Auto: nieposiadam auta
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: suwałki
Wysłany: 28-01-2009, 12:07   jaki napęd??

jaki napęd ma mitsubishi 3000gt? w ''auto świecie'' czytałem że przedni albo na cztery koła a w ''top gear'' że tylny . jak to w końcu jest??? jaki napęd ma najmocniejsza wersja??? zastanawiam sie czy w przyszłości kupić takie auto, a dla mnie napęd jest ważny i chciałbym to wiedzieć :iroc: a przy okazji 3000gt jest awaryjne? a części drogie?





pozdro ziomki
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 28-01-2009, 12:32   

Z tego co wiem to wersje SL są FWD a VR4 AWD :) Chyba ze sie nie znam :P
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 28-01-2009, 15:02   

W wersji VR4 naped jest na 4 kola,w wersji SL(bez turbin) i BASIC (Silnik 12 zaworowy)na przednie,choc spodkalem sie ze w SL byl tez na 4 kola,ale zazwyczaj tylko na przod.Na sam tyl nie bylo napedu.Co do awaryjnosci to jak auto jest z glowa traktowane i odpowiednie czesci zakladane i oleje dobrej jakosci to nie psuje sie(pod warunkiem ze nie kupisz juz zajezdznego).W dzisiejszych czasach czesci jest duzo i nie sa az tak drogie,oczywiscie w serwisie mozna czasem zrobic :shock: Natomiast przyjemnosc z jazdy bezcenna :o
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2009, 21:57   

Z tego co wiem to niektóre GTO miały napęd AWD w wolnossaku.
 
 
racer 
Nowy Forumowicz

Auto: nieposiadam auta
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: suwałki
Wysłany: 29-01-2009, 19:06   

a jakie dokładniej wolnossące wersje mają napęd AWD?
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 20:44   

żadne !
Tylko wersja turbo !!
ma naped na 4 kola plus tylna os skretna
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
Sławek vr4 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Żywiec
Wysłany: 29-01-2009, 21:57   

z tego co sie orientuje to japonska wersja GTO wolnossąca równiez miała naped na 4 koła...moge sie mylic...jeśli tak to poprawcie :)
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 29-01-2009, 22:22   

w japoni mitsubishi robi nawet ponad 200konne rodzinne miniwany ...... trzeba patrzyc co jest w europie .

co do silnika to wersja bez turbo tez chyba ma 24 zawory, chyba tylko w slabszej wersji sigmy bylo 12 zaworow... moge sie mylic... ale rozsadek podpowiada mi wlasnie tak
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 22:40   

Sprawdziłem wiec z napędem AWD i 4WS była wersja wolnossaca 24V GTO na rynek z kierownica po prawej stronie.
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 22:56   

TommiCrazy napisał/a:
.....
co do silnika to wersja bez turbo tez chyba ma 24 zawory, ....

Niestety robili tez wersje z mniejsza iloscia zaworow, ale to juz za przeproszeniem wogole nie jezdzilo... :P
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
racer 
Nowy Forumowicz

Auto: nieposiadam auta
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: suwałki
Wysłany: 30-01-2009, 10:08   

a te 4 koła skrętne nie przeszkadzają jeździć z poślizgami ?? :?: bo lubie drift awd
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 30-01-2009, 11:29   

jak poszukasz na youtube to zobaczysz ze sie da... ale samochod wazacy 1700kg raczej nie jest do tego stworzony, auto Gran Turismo daje przyjemnosc z szybkiej jazdy, od baczkow i driftow masz male lekkie rajdowki i drifto wozy.

przyklad 3000gt ze sie da:
http://uk.youtube.com/watch?v=wpKfIsqWmu0

http://uk.youtube.com/wat...feature=related

ale po takiej zabawie to niedziwie sie ze ludzie zaczynaja nazekac na zajechane skrzynie
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 30-01-2009, 17:07   

w sigmach były silniczki 170KM - kombi , 177 koni sedan / 2 zawory na cylinder /
i 205 koni /teoretycznie / sigma 24 zaworowa 4 zawory na cylinder - napisałem teoretycznie bo można uzyskać ok 225 KM - moja tyle ma około ! te same silniki montowane były w 3000GT fwd i "stelcie" seryjnie a VR4 to inna bajka silnik ma dwie turbinki które dają dla 6G72 24 zaworowego dodatkowe 100koników i moment ok 500 Nm-proszę poprawcie mnie fani tego ślicznego wózka jak się mylę .jednak są osoby które z silnika 6G72 GTO robią konwersję i uzyskują te 100 lub ponad 100 koni... ale na przedniej osi ....tak jest w sigmach - jak ktoś ma dostatecznie dużo kasy chodzi o kasę wolną ok 10000 zł.to do sigmy może wpakować takie coś i będzie ok.320 koników na przodzie - pytanie jaki jest sens???
a co do driftu ... to zejdż może na inny samochód niż 3000GT bo 3000GT i tak ma złą opinię tzn. samochód nie warty pieniedzy zacytowałem słowa wyczytane w necie .a to jest naprawdę śliczny wózek ...ale nie do driftów . swoje hobby powinieneś przenieśc na bmw albo nissana ....to są doskonałe samochody do driftu ....albo poloneza .pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 31-01-2009, 14:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2009, 18:19   

dokladnie to nie auto do driftu.
A opinia ktora wyczylales o 3kgt w necie niestety bierze sie stad, ze 90% tych autek w Polsce to......lepiej nie pisac.
Ale jesli ich podstawowa cecha ma byc po pierwsze niska cena, po drugie niska cena, po trzecie niska cena to coz sie dziwic.....
Choc niewatpliwie, niektore rozwiazania w VR4 mogly byc lepiej zrobione (patrz Supra Turbo idealna do tuningu mocy). Ale i z Vr'a da sie duzo wycisnac, tylko niestety duzo wyzsza kasa i niestety nie u nas. I to moze nie ze wzgledu na brak wiedzy profesionalnych tuningowcow, ktora ciagle rosnie, ale braku doswiadczenia w tuningowaniu tych autek w naszym kraju.
Auto to zreszta nigdy oficialnie nie bylo do Polski importowane przez MMC.
A ja kupujac swoje z 5 letnia gwarancja. ktora oczywiscie juz trwala, otrzymalem w naszym serwisie mitsu info, ze gwarancja choc europejska nie jest u nas honorowana. Najblizej to Berlin.....na szczescie az do jej konca nic nie dzialo sie z autem
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 31-01-2009, 11:49   

witam.. tak da sie 3000gt zrobic baczki i pojsc bokiem.. tylko po co?
przyznam sie szczerze ze zrobilem tak 2 razy ( tzn donut) i tylko z ciekawosci na co stac to auto i wiem ze wiecej tego nie zrobie...jesli chodzi o drift to propnuje BMW z jakims v6/v8 powyzej 250KM i jesli chodzi o drift bedzie duzo duzo fajniej.
natomiast to co fajne jest w vr4 to mozliwosc ciasnego pokonywania zakretow, niezla trakcja jak na ta mase. no i biturbo.....kazde wyjscie z zakertu to frajda , podczas gdy w becie bedziesz walczyl zeby sie nie obrocic... no ale co kto lubi...
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.