Różnice w zawieszeniu? |
Autor |
Wiadomość |
maddox161
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Radoszewice/Wieluń
|
Wysłany: 13-05-2011, 15:37 Różnice w zawieszeniu?
|
|
|
Witam,
mam pytanie odnośnie różnic w zawieszeniu pomiędzy wersjami z silnikiem 2.0 benzyna z 2.5 V6 jak i między sedanem a kombi....generalnie chodzi mi o przednie zawieszenie ... czy we wszystkich EA jest ono takie same?? czy są jakieś różnice?? |
_________________ Poznaj dary wszystkich zmysłów, albo zgiń w tancu upadłych Bogow!
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62947
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 13-05-2011, 15:53
|
|
|
maddox161,
Tak, jest takie same. Nie musiałeś zakładać do tego osobnego tematu
Tematów o zawieszeniu jest multum.
Tylne zawieszenie jest różne w zależności od posiadania nivomatów, zarówno dla sedana jak i kombi. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 13-05-2011, 16:27
|
|
|
tomek84 napisał/a: | co jest innego w tylnym zawieszeniu? |
No właśnie amorki i sprężyny i inne drobne szczegóły jak osłony |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 13-05-2011, 17:16
|
|
|
w 2,5 są z przodu twardsze sprężyny |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-05-2011, 17:59
|
|
|
tomek84 napisał/a: | wg niektórych amorki i sprężyny nie są elementem zawieszenia pojazdu | słabo analizują nomenklature, ponadto nie znają podstawowych zasad mechaniki, wystarczy zajrzeć do ksiązki, w skład zawieszenia wchodzą:
- elementy prowadzące --> wahacze/drązki
- elementy resorujące --> resor piórowy/spręzyna
- elementy tłumiące --> amortyzator
Jeżeli już chodzi o różnice w zawieszeniach to moga wystapić jezeli chodzi o typ nadwozia - kombi, sedan, oraz rodzaju silnika, w sensie grubości stabilizatora, oraz element resorujący. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 15-05-2011, 01:56
|
|
|
W znanym mi przypadku sprężyny od EA5A są twardsze niż te w EA2W, maja również inne oznaczenie kolorami na sprężynie |
|
|
|
 |
|