 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Montaż immobilisera Kd-2006 |
Autor |
Wiadomość |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 06-03-2009, 21:55 [Cari 1.9TD] Montaż immobilisera Kd-2006
|
|
|
Zakupiłem taki wynalazek aby w jakiś sposób uchronić swoją Cari przed ewentualnymi intruzami. Wiem wiem niby tych samochodów nie kradną ale wole spać spokojniej
Czy ktoś z mitsumaniaków mógłby mi podpowiedzieć gdzie, pod co i jak to podłączyć?
Tu jest schemat i parametry tego urządzenia.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 08-03-2009, 14:56
|
|
|
zasilanie czyli +12 V najlepiej podłącz pod biały (przeważnie) lub czerwony gruby przewód idący do stacyjki (pod osłoną kolumny kierowniczej) tam też znajdziesz "+" po stacyjce. Przewód od wyłączników drzwiowych znajdziesz na progu kierowcy, zdemontuj go i idąc od wyłącznika sprawdź kolor przewodu i podłącz się do niego (nie pamiętam tego koloru) tylko nie podłącz się pod ten od buzera świateł a że wszystkie są zwarte to wystarczy jeden podłączyć, czarny podkręć gdzieś najlepiej pod śrubkę razem z jednym od przycisku kasującego i mase już masz. Leda poprowadź w stosowne miejsce, buzer też a przycisk kasujący tak żeby nie wzbudzać podejrzeń pasażerów przed odpaleniem sięgając np na prawą stronę samochodu najlepiej gdzieś blisko a zarazem w ukryciu. nie wiem tylko co odetniesz blokadą bo 15 A to za mało na rozrusznik. Jak montowałem cos podobnego u kolegi w Vectrze B 2.0 DTL to dodatkowo zakładałem elektrozawór na przewód paliwowy pod samochodem żeby nie "grzebać" przy pompie promieniowej bo to drogie urządzonko |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 08-03-2009, 19:45
|
|
|
A więc elektrozawór to jedyne rozsądne rozwiązanie? Myślałem, że uda się jakoś odciąć zapłon lub pompę paliwową. Ale faktycznie na kablu od rozrusznika może być chyba znacznie większy opór. Póki co dzięki kielurkk za wskazówki. |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 08-03-2009, 20:26
|
|
|
Cytat: | na kablu od rozrusznika może być chyba znacznie większy opór |
opór jak opór chodzi o to że prądy tam płynące znacznie przekraczają możliwości Twojego zabezpieczenia (15A)
lesmen napisał/a: | Myślałem, że uda się jakoś odciąć zapłon lub pompę paliwową. |
gdzieś powinien znajdować się przewód zasilania zaworu zasilania pompy paliwa ale nie mam pojęcia gdzie i czy przypadkiem nie wychodzi on z ECU a tam wolę nie "grzebać"
powodzenia |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
|
|