 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie GDI |
Autor |
Wiadomość |
Lucenty
Nowy Forumowicz
Auto: Caeisma 1.8 GDi LX 98`
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-03-2011, 18:57 [Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie GDI
|
|
|
Witam mam taki problem
Gdy auto się rozgrzeje to zaczyna wariować obrotomierz, zawiesza sie przy ruszaniu na ok 1,5tys i po chwili wskazuje ok 4 tyś. dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku, dodam też ze w czasie tych anomalii gdy stoję na skrzyżowaniu wskazówka obrotomierza spada do tej cieniutkiej kreski przed zerem a silnik chodzi normalnie.
Czy ktoś mi pomoże
[ Dodano: 29-03-2011, 19:00 ]
Ogolnie to kupiłem tą Cari z tą przypadłością o której sprzedający mnie nie poinformował. I szukając rozwiązania problemu natknąłem się na jego posty
[ Dodano: 29-03-2011, 19:01 ]
http://forum.mitsumaniaki...ozrzedzony+olej
[ Dodano: 29-03-2011, 19:02 ]
dodam że czyściłem krokowy i przepustnice ale nie nauczałem obrotów bo nie wiedziałem |
_________________ Jeśli On ze mną któż przeciw mnie |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 30-03-2011, 08:00
|
|
|
Zapewne magicy powiedzieli: remont silnika i poprzedni właściciel podumał chwilę poszperał po necie i ... sprzedał. Na początek poszukaj kogoś z Evoscanem, podepnij, pojeździj, zgraj sobie logi i na spokojnie je przejrzyj i porównaj z tymi na forum to tak na początek. Ja sam ma benzynę w oleju i jeszcze nie doszedłem co i jak. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 30-03-2011, 09:24
|
|
|
jak sam obrotomierz a nie silnik to czujnik zapłonu chyba md374437 poszukaj na forum jest.
Co do benzyny w oleju leje wtrysk. |
|
|
|
 |
Lucenty
Nowy Forumowicz
Auto: Caeisma 1.8 GDi LX 98`
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-03-2011, 16:52
|
|
|
co to jest ten Evoscan
a co do tego lejącego wtrysku jak sprawdzić czy faktycznie któryś leje |
_________________ Jeśli On ze mną któż przeciw mnie |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 31-03-2011, 01:13
|
|
|
pawelsonx napisał/a: | jak sam obrotomierz a nie silnik to czujnik zapłonu chyba md374437 poszukaj na forum jest. |
też bym od tego zaczął. Zrób tak: na czujniku położenia wałka rozrządu (chyba, bo nie mam GDI, a w zwykłym 16V tak jest) znajduje się ten czujnik - taki jak na tej stronie:
http://www.myvirtualpaper...01/634.html#634 druga kolumna trzeci od góry).
Steruje on zapłonem, ale i obrotomierzem. Nie pali ci się Check Engine? Jeśli tak to pewnie błąd P0300 ..., podjedź na diagnostykę komputrową, jeśli to wykaże to śmiało wymieniaj ten czujnik, koszt w granicach 150zł, w ASO ponad 400 i będzie dobrze.
Przerabiałem to w 16V, ale wiem, że w GDI zastosowali ten sam czujnik. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
|
|