carisma 1.9td `98- auto nie pali-diagnoza immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
b_kan [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 15:39 carisma 1.9td `98- auto nie pali-diagnoza immobilizer
|
|
|
Auto rano nie odpaliło.
Mechanik stwierdził usterkę immobilaizera, która obszedł podpinając prąd bezpośrednio do pompy wtryskowej. Wydawało by się że wszystko gra bo auto odpala ale za to świeci się kontrolka silnika(raz świeci potem gaśnie itd) oraz brak grzania świec co powoduje ze mam problem z odpaleniem rano. Jak na złość dzis się zaświeciła i świece podgrzały.
Dodam, że podpięcie pod komputer pokazało 2 błędy
1) błąd czujnika prędkości (podobno jest przy skrzyni) i coś w tym jest bo wrzucając na luz gaśnie kontrolka silnika.
Mam wrażenie jakby komputer zwariował wszystkie objawy wystąpiły po usterce nigdy wcześniej tego nie miałem.
Trochę sie rozpisałem ale chacialem jasno przedstawić sprawę - jeśli ktoś jest mi wstanie coś podpowiedzieć to proszę o pomoc |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2006, 15:44
|
|
|
Edytowałem Twój post bo pisząc zdanie 15 razy złozone masz pewnośc że nikt tego nie zrozumie.
Ja mam dwa pytania do Ciebie:
1. Jaki jest drugi błąd bo podałeś tylko jeden?
2. Czemu jeździsz po druciarzach którzy zamiast naprawić psują lub drutują? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
b_kan [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 15:57
|
|
|
szczerze to nie pamiętam 2 błędu (coś z kątem pochylenia ale zabij mnie nie pamiętam) a czemu do druciarzy bo nie mam w okolicy konkretnego fachowca od misków jeden nawet chciał mi ciąc osłone boschem |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 14-07-2006, 16:05
|
|
|
Jak ja mam problem to dla samej diagnozy jadę do servisu mitsu , bo mi chociaż dość dokładnie znajdą błąd - poprzez podpięcie do kompa lub wałsne doświadczenie . A jak wiem co i jak to mogę się wtedy zdecydować na naprawę nawet u "druciarzy" jak porządnie i sumiennie umieją śrubki odkręcać a na diagnozie się zbytnio nie znają. |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
b_kan [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 16:15
|
|
|
U tego co chaciał mi ciąc osłone auto wystało sie 4 dni i zabrałem, holować 60km do serwisu raczej nie w dodatku kiedy musi się mięc auto na już (tonący brzytwy.......) auto jeżdzi ale z wadami a teraz kiedy ktoś grzebał nie bardzo kto inny chce się tego dotknąc a ja mam problem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-07-2006, 16:36
|
|
|
może serwis Renulata masz bliżej - silnik jest ichniej produkcji |
|
|
|
 |
b_kan [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2006, 17:03
|
|
|
myślałem o tym ale wierzcie mi mamy w firmie renault trafic i ja im bym swojego auta nie dał serwis to to sie tylko nazywa
[ Dodano: 16-07-2006, 14:14 ]
Hubeeert dzwiniłem do gościa który mi podpinał kompa i obchodził immobilaizer
1 - błąd nr 18 vehicle speed input stuck low
2 - błąd nr 32 lever position over range
auto ciągle świruje- pomocy |
|
|
|
 |
|