Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek. POMOCY !!!
Autor Wiadomość
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-02-2009, 20:26   Centralny zamek. POMOCY !!!

Panowie wiem że temat centralnego zamka pojawiał się wiele razy, oczywiście zapoznałem się z zamieszczonymi materiałami na forum i wiem gdzie w mojej cari szukać przewodów do centralnego ale nie mogę sobie poradzić z centralką.
Cały problem tkwi w tym że nie umiem czytać schematów i nie wiem które przewody z centralki prze zemnie zakupionej mam wykorzystać.

Bardzo proszę o pomoc. Które przewody z centralki mam podłączyć tak aby działał mi zamek oraz kierunkowskazy.
Załączam odnośnik do pliku zawierającego opis oraz schematy mojej centralki.

POMÓŻCIE !!!

http://www.plikus.pl/zoba...cja-197382.html
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-02-2009, 21:06   

Zajrzyj np. tutaj:

http://forum.mitsumaniaki...light=centralny

Według mnie jest tak:
czarny i czerwony to oczywiście masa i plus ( stałe zasilanie ), brązowy to wyjście + na kierunkowskazy ( według mnie powinny być dwa przewody na kierunki bo z jednym to nie wiadomo gdzie go podpiąć, ja podpinałem u siebie do wyłącznika awaryjnych ale miałem dwa przewody więc nie było problemu z prawą i lewą stroną). W carismach jest chyba sterowanie minusem wiec żółty i żółto - czarny podpinasz pod masę, a biały używasz do zamykania, biało - czarny do otwierania ( wpinasz się tak jak to jest pokazane w poście powyżej). Jak się mylę niech ktoś mnie poprawi....
 
 
 
promort 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Kalisz
Wysłany: 02-03-2009, 00:02   

jolly69 mówi dobrze, według tego schematu jest tak: czerwony to stały plus (12V), czarny to masa, brązowy to plus kierunkowskazów, biały sygnał zamykania, biało czarny sygnał otwierania następnie żółty i żółto czarny łączymy razem i podłączamy do masy a pomarańczowy i pomarańczowo biały pozostaje nie podłączony wogóle (przynajmniej tak mi sie wydaje :?: )
A z drógiej strony to schemat do tego sterownika nieźle zamotany :shock:
Też zmieniałem centralny z kluczyka na pilota i miałem schemat podłączenia ale był tak przejżyście napisany że z podłaczeniem to chyba nawet przedszkolak by sobie poradził.
 
 
 
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-03-2009, 10:47   

a czy w wyżej wymienionej centralce kierunki muszę podłączać przez diody prostownicze, jeżeli tak to jak podłączyć takową diodę ?????
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 14-03-2009, 19:51   

Mustafa napisał/a:
a czy w wyżej wymienionej centralce kierunki muszę podłączać przez diody prostownicze,

strasznie zamotany ten schemat jednakże diody możesz zamontować zawsze niczemu nie będą przeszkadzać a wykluczą ewentualny przypadek świecenia obu kierunkowskazów podczas włączania jednego z nich gdyż obwód może się zamykać przez centralkę. oszt niewielki a będzie pewne działanie.
Diody podłączasz zaporowo do przewodu/ów instalacji kierunkowskazów w samochodzie czyli paskiem do nich. Prąd będzie przepływał przez nie od centralki do żarówek kierunkowskazów a w drugą stronę już nie
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Mustafa 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 30
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-03-2009, 13:23   

dzięki za wszelką pomoc, sterownik już podłączony wszystko śmiga elegancko łącznie z kierunkami podłączonymi przez diody :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.