Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Kontrola trakcji
Autor Wiadomość
v6 
Nowy Forumowicz
Kris


Auto: pajero v20 ,3,0 ;pajero v80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-08-2009, 12:26   [3.2 DID] Kontrola trakcji

Panowie,czy ktos z Was zwrocil uwage na skandaliczne dzialanie kontroli trakcji w Pajero v80 did ? Przy ostrym przyspieszaniu(np wlaczanie sie do ruchu) TCS potrafi odciac na betonowo na jakies 3-4 sekundy i nie pomaga zdejmowanie nogi z gazu,samochod po prostu toczy sie 2km/h .reklamowalem to wielokrotnie w ASO,ale bez skutku. Kilka razy o malo nie zmiotla mnie ciezarowka z drogi przy opuszczaniu skrzyzowania.Sprobowalem inne Pajero u dealera -zachowuje sie tak samo.Uzywam wielu roznych samochodow i musze przyznac ,ze kontrola trakcji w Pajero ,to nieporozumienie. Czy ktos z was zwrocil na to uwage?
_________________
Kris
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-08-2009, 15:13   

U mnie działa poprawnie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2009, 00:23   

Moje spostrzeżenia na ten temat:
- przy zapiętym napędzie 4H w ogóle nie ma żadnego problemu
- przy zapiętym napędzie 2H kiedy się rusza na luźnym czy śliskim podłożu, trzeba z umiarem operować gazem, bo jeśli się za mocno wdepnie, to faktycznie kontrola trakcji dławi silnik…
nie da się z fantazją ruszyć zamiatając tyłem i wzniecając chmurę kurzu...
wygląda na to, że PIV w zamyśle konstruktorów nie ma być drift-maszyną
:D
 
 
jw1900 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 60
Skąd: Wrocław/Kielce
Wysłany: 14-08-2009, 10:49   

Moje spostrzezenia sa natomiast takie, ze przydlawienie silnika, do tego na tak dlugo (jesli juz sie liczy w sekundach, to w okreslonych sytuacjach moze oznaczac wiecznosc) to idiotyczne zachowanie.

Zdarzylo mi sie juz sprobowac wjechac z podporzadkowanej w wieksza uliczke i mnie zdlawilo. Od tej pory jestem na tym punkcie bardzo wyczulony, poniewaz moze to byc niezwykle niebezpieczne - autko zamiast zwawo wlaczyc sie do ruchu (przy dobrej przyczepnosci wszystko jest ok) nagle staje sie przeszkoda dla nadjezdzajacych pojazdow.

gootek - "do driftu", koleczek itp. - zawsze mozna uzyc wylacznika ASC i zabawa murowana, przetestowalem na podmoklej laczce z trawka ;)

pozdr,
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-08-2009, 12:11   

Masz przycisk z prawej strony, to go wyłącz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
v6 
Nowy Forumowicz
Kris


Auto: pajero v20 ,3,0 ;pajero v80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-08-2009, 10:00   

Dzieki Panowie
Ja na ogol wylaczam tcs ,ale czasami niestety zapomne.Wkurza mnie to, bo przeciez ten system dziala plynnie i dobrze w innych samochodach ,wiec po co, do cholery Mitsubishi zrobilo cos takiego? Ciekaw jestem ,ile osob wydzwonilo wlaczajac sie do ruchu?
Ja niestety testuje codziennie ostre wlaczanie sie do ruchu, gdyz wyjazd z mojej pracy znajduje sie przy ruchliwej ,wylotowej ulicy, a ja skrecam w lewo,wiec albo pelny but,albo polgodzinne oczekiwanie......
Faktem jest ,ze przy napedzie 4x4 wada jest marginalna
_________________
Kris
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-08-2009, 12:19   

u mnie działa bardzo dobrze. To jest po to aby nie buksowały koła przy ostrym starcie, jak ostro to zadziała.
\ Ale jak ja startuje ostro, to nie czuje, zeby aż tak odcinał mi moc.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2009, 21:32   

v6 napisał/a:
Ja niestety testuje codziennie ostre wlaczanie sie do ruchu, gdyz wyjazd z mojej pracy znajduje sie przy ruchliwej ,wylotowej ulicy, a ja skrecam w lewo,wiec albo pelny but,albo polgodzinne oczekiwanie......
Faktem jest ,ze przy napedzie 4x4 wada jest marginalna

To dlaczego nie jeździsz w trybie 4H (4x4)?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.