Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blad ECU
Autor Wiadomość
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2009, 22:44   Blad ECU

Mam bledzik o kodzie P0401, to jest od EGR'a. EGR wyczyszczony, a dalej wyskakuje. Co z tym zrobic bo nie lubie choinki na desce.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 24-02-2009, 23:28   

Bartek3g, a reset ECU był?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-02-2009, 23:38   

Tak, ze 3-4 razy i blad od razu wraca. Mechanik "czyscil EGR" ,tak sie wyrazil tylko nie wiem czy mial na mysli zawor EGR (ale chyba tak bo coz tam mozna innego czyscic?) Powiem szczerze, ze mnie to strasznie wkurza, bo boje sie ,ze przegapie jakis powazny blad jak mi wyskoczy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-02-2009, 08:54   

no wiec ta czesc sklada sie z 3:
- zawor EGR
- elektrozawor sterujacy otwieraniem
- czujnik zmian cisnienia

i to ten ostatni zglasza ten blad - skoro wyczyszczony byl zawor pozostal jeszcze elektrozawor i jego sterowanie podcisnieniowe
ew. czujnik jest uszkodzony
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-03-2009, 20:28   

Krzyzak jak zdiagnozowac ktore to ustrojstwo? Ten zawor pewnie drogi...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-03-2009, 20:50   

szczerze mowiac nie mam pojecia, ale podejrzewam, ze czujnik bada sie dynamicznie - pewnie napiecie zmienia sie w zaleznosci od zmian podcisnienia
elektrozawor pewnie ma cewke i trzeba zbadac jaka ma opornosc
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-03-2009, 21:23   

Tia. Wkurza mnie palacy sie check. Sam tego nie zrobie, musi mi ktos pomoc ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.