Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] POMOCY - SLIZGA SIĘ SPRZĘGŁO PRZY 17TYŚ KM PRZE
Autor Wiadomość
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 08:58   [II 2.2 DID] POMOCY - SLIZGA SIĘ SPRZĘGŁO PRZY 17TYŚ KM PRZE

POMOCY - SLIZGA SIĘ SPRZĘGŁO PRZY 17TYŚ KM PRZEB. !!!!!! AUTO JEST PO TUNINGU - MA INDYWIDUALNY PROGRAM KTÓRY DAJE MU 190KM I 430 N/M - NA 3-4 BIEGU SLIZGA SIĘ SPRZEGŁO - PROSZĘ O INFORMACJĘ CZY TEN MODEL MA JAKIEŚ FABRYCZNE PROBLEMY ZE SPRZEGŁEM (SILNIK PSA :x ) CZY MOŻE SPRZEGŁO ZOSTAŁO OBLICZONE NA TE 154 KM I NIC WIECEJ NIE WYTRZYMUJE - PROSZĘ O PORADĘ O OPINIĘ!!!
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 09:13   

430Nm i ślizga się sprzęgło(+ ciężki but..?) - jak to możliwe...?? :mrgreen:

[ Dodano: 08-02-2009, 09:19 ]
PS. właśnie dlatego jestem przeciwnikiem poprawiania fabryki...
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 10:47   

rzecz w tym że jest to dziwny objaw - uślizg nie zawsze występuje - jak dostanie w du.... to się nie ślizga, a jak jadę spokojnie (czyli najczęściej) to np. przy wyprzedzaniu niekiedy się ślizga.... może mateirał tarczy jest lipny i jest skutaczny tylko jak jest rozgzrzany???
co do poprawiania fabryki -- to mam odmienne zdanie - program fabryczny jest uniwersalny - czyli moim zdaniem lipny - akutalne oporogramowanie które posiadam jest tz. eko - nie najważniejsza dla mnie była moc ale to że spalanie spadło o prawi 1 l !!!! a to już sporo , w mieście ok. 1,5 - jeszcze lepiej..... efekt uboczny czyli super dynamika jest miłym akcentem ecoprogramu...
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 08-02-2009, 10:52   

jmgmotocykle, witamy na forum.
Jeżeli sprzęgło ślizga to teraz żadne porady już mu nie pomogą - niestety. Pozostaje tylko wymiana :doubt:
U nas nikt do tej pory nic nie pisał o problemach ze sprzęgłem, a już na pewno w wersji 2.2 DiD, bo tych jest niewiele.

Pewno poprzedni właściciel mocno korzystał z tego "indywidualnego tuningu" i stąd problemy :roll:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 11:22   

JESTEM PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM - PO OK. 15 TYŚ ZROBIŁEM NOWĄ MAPĘ... ZNAM SIĘ TROCHĘ NA MECHANICE I TEŻ WIEM ŻE JAK SPRZĘGŁO SIĘ ŚLIZGA TO.... POWINIEN BYC JEGO RYCHŁY KONIEC (POPROSTU SIE SPALI) - ALE TU NIE - RAZ JEST DOBRZE RAZ NIE. MOŻE WPŁYW NA CHWILOWE "WYCHYLENIE" WSKAZÓWKI OBROZOMIERZA MA KOŁO DWUMASOWE SPRZĘGŁA??? NIE ZNAM DO KOŃCA JEGO DZIAŁANIA..... MAM TEŻ DRUGIE PODEJRZENIE - MOŻE NA 4WD DOCHODZI DO ZERWANIA PRZYCZEPNOŚCI PRZEDNICH KÓŁ I PO CHWILI DOŁĄCZANE SĄ TYLNIE (STĄD ZNIKNIĘCIE UŚLIZGU) - ALE ŻEBY BYC TEGO PEWNYM MUSIAŁBYM UZYSKAC OD KOGOŚ INFORMACJĘ ŻE WŁAŚNIE TRYB 4WD DZIAŁA Z OPÓŻNIENIEM . JESZCZE JEDNA WĄTPLIWOŚC - SKORO DOCHODZIŁOBY DO UŚLIZGU KÓŁ PRZEDNICH TO CO Z KONTROLĄ TRAKCJI - JEST TEŻ USTAWIONA NA DZIAŁANIE Z OPÓŻNIENIEM?
 
 
 
yesko 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D Instyle
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 75
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-02-2009, 13:39   

Cytat:
DRUGIE PODEJRZENIE - MOŻE NA 4WD DOCHODZI DO ZERWANIA PRZYCZEPNOŚCI PRZEDNICH KÓŁ I PO CHWILI DOŁĄCZANE SĄ TYLNIE (STĄD ZNIKNIĘCIE UŚLIZGU)


Czytałem gdzieś w jakimś teście (chyba Autoświat), że napęd trybie 4WD przełącza większy moment na tylną oś i właśnie dzieje się to z pewnym opóźnieniem czyli system wykrywa poślizg kół przednich i przenosi więcej momentu do tylu. Jak duże to opóźnienie nie umiem powiedzieć ale testujący zwrócili na to uwagę, może 1s, może 2s? W tym teście był właśnie Outlander z silnikiem 2.2 DID.
Może u Ciebie nawalił jakiś czujnik albo coś czasami go zakłóca. Może to opóźnienie przeniesienia momentu jest tak duże że daje efekt końca sprzęgła?
To jednak wszystko gdybanie - bez serwisu i badania chyba nie da się coś konkretnego powiedzieć bo jak napisał Hiszpan:
Cytat:
nikt do tej pory nic nie pisał o problemach ze sprzęgłem
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 08-02-2009, 16:21   

jmgmotocykle napisał/a:
JESTEM PIERWSZYM WŁAŚCICIELEM
Pomyślałem, że jesteś kolejnym właścicielem, bo ja, mając takie problemy, skierowałbym się do serwisu.
yesko napisał/a:
Jak duże to opóźnienie nie umiem powiedzieć ale testujący zwrócili na to uwagę, może 1s, może 2s?
Nie wydaje mi się, aby było aż takie i żeby było ono na tyle duże, aby można go było w ogóle wyczuć.
U mnie dla przykładu, jadąc na 2WD nie sposób szybko ruszyć spod świateł na mokrym asfalcie. Koła momentalnie tracą przyczepność, ślizgając na przemian lub równocześnie. Przy załączonym 4WD w ogóle nie dochodzi do uślizgu przednich kół. Moment jest przekazywany na tylne koła bardziej w ciągu setnych części sekundy niż 1 czy 2 całych. Efekt jest taki, że można naprawdę dynamicznie ruszyć spod świateł bez zbędnego pisku czy "mielenia". Oczywiście jak na 140 konnego diesla ;)

P.S. jmgmotocykle - nie krzycz, proszę, bo pisanie wielkimi literami jest tak właśnie traktowane ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2009, 16:58   

Hiszpan napisał/a:
Pomyślałem, że jesteś kolejnym właścicielem, bo ja, mając takie problemy, skierowałbym się do serwisu.

I co kolega powie w ASO? Wgrałem mapę na 190KM i ślizga mi sie sprzęgło?
_________________

 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 18:18   

przepraszam za duże litery - nie będę już "krzyczał". co powiem w serwisie - dokładnie to co napisałeś - slizga mi się sprzęgło - serwis nie jest w stanie po podłączeniu podstawowego testera diagnostycznego wykryc oprogramowania, ponadto na czas serwisu (zbliża się przeg. na 20tyś) wgram org. program i załatwione.... pomijając powyższe moje "cwaniactwo" zaświadczam że nie pojadę na wymianę sprzęgła w ramach gwarancji - po co mam ponownie zakładac badziew na kolejne 17tyś. km. - sprezentuję sobie jakieś porządne sprzęgiełko tuningowe - problem w tym że nie mam pewności że to sprzęgło....- na oględzinach w aso byłem - nic nie stwierdzili - elektronika wg. testera ok. - zastanawiam się czy nie jechac do citroena i podpytac - wkońcu to ich flotowy silnik ładowany do wielu aut. może oni coś mi powiedzą o sprzęgle - interesuje mnie na ile różni się sprzęgło montowane w silnkach 2.2 156km od 2.2 180 KM (np. citrynka c5)
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 18:28   

jmgmotocykle napisał/a:
.... co powiem w serwisie - dokładnie to co napisałeś - slizga mi się sprzęgło - serwis nie jest w stanie po podłączeniu podstawowego testera diagnostycznego wykryc oprogramowania.....




Żebyś nie był baaardzo zdziwiony...

...w przypadku naprawy gwarancyjnej coś takiego może zostać podciągnięte z paragrafu - wyłudzenie...

[ Dodano: 08-02-2009, 18:35 ]
PS. i nie lubię kombinatorów...
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
  Wysłany: 08-02-2009, 18:59   PS. i nie lubię kombinatorów...

dla jaceksu25 - widzę że nie lubisz - wszystkie Twoje wypowiedzi nie są radami tylko się czepiasz - czep się kogo innego skoro nie jesteś w stanie mi pomóc- pozatym napisałem że nie będę sprzegła dochodził "w gwarancji" - szukam na forum pomocy a nie cwaniaczenia i przytaczania paragrafów...takowe doskonale znam bo duuużo lat się tego uczyłem pozdrawiam i liczę że nie będziesz nosił urazy za moją wypowiedz....
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 19:26   Re: PS. i nie lubię kombinatorów...

jmgmotocykle napisał/a:
...wszystkie Twoje wypowiedzi

były aż 2
jmgmotocykle napisał/a:
...nie są radami tylko się czepiasz - czep się kogo innego skoro nie jesteś w stanie mi pomóc

starałem się Ci pomóc ostrzegając przed wpadką...

jmgmotocykle napisał/a:
... pozatym napisałem że nie będę sprzegła dochodził "w gwarancji"..


W poprzednim poście nie pisałem o sprzęgle tylko przypadku jakiejś naprawy gwarancyjnej. Ingerując w elektronikę złamałeś warunki gwarancji. Nawet darmowa(gwarancyjna) diagnostyka już Tobie nie przysługuje( ...ktoś za to płaci).
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 19:49   

ok. - PRZEPRASZAM- może żle cię oceniłem -
diagnostyka już Tobie nie przysługuje( ...ktoś za to płaci) - cyt. - tak JA ZA TO PŁACĘ-przy zakupie auta....
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 19:54   

jmgmotocykle napisał/a:
... tak JA ZA TO PŁACĘ-przy zakupie auta....


plus przestrzeganie ścisłych reguł gwarancyjnych
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 08-02-2009, 20:01   

do niczego mądrego to nasze przekomarzanie nie prowadzi - pozatym od strony prawnej nie przysługuje mi gwarancja na elem. poddane modyfikacją ( był w tej spr. precedensowy wyrok. ok. 8 lat temu w spr. inst. gazowej w aucie gwarancyjnym) - w moim przyp. silnik, elem skrzyni i przeniesienia napędu, reszta elektroniki i np. zawieszenie normalnie obejmuje gwarancja - ale zakończmy tą dyspute..... szukam pomocy technicznej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.