[E32A 1.8] umarł silnik co dalej ? |
Autor |
Wiadomość |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 14-03-2009, 18:47 [E32A 1.8] umarł silnik co dalej ?
|
|
|
związku z tym że silnik umarł mimo prób remanicyjnych muszę kupić nowy silnik i teraz pytanie gdzie dostanę sam silnik bez skrzni , kolektorow , gaznika , głowicy itd... ?na co zwrocc szczegolna uwage przyzakupie? poradzicie coś? :/ motor to 1.8 8v 89r gaźnik ;/ |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2009, 22:23
|
|
|
Na pewno bez głowicy ?
Poszukaj namiarów na kolegę o nicku TRAWOR, może będzie mógł pomóc w tej sprawie. |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 14-03-2009, 22:55
|
|
|
jeśli nie będzie opcji wstawienia innego silnika to kupie ten sam i wtedy głowica mi nie potrzebna z tego względu że moja jest dobra i narazie to co sprawne w silniku nie sprzedaje ze wzgledu na to że nie wiem jaki silnik kupię |
_________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:02
|
|
|
A co mu się stało ?:(
Nie lepiej zrobić mu remoncik ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:58
|
|
|
pierścienie , panewki korbowodowe i główne , wał korbowodowy ma owal na tym co sie tłok trzyma :/ mechanik stwierdził że lepiej bedzie jak kupie silnik |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 15:10
|
|
|
Ile chcesz wydać na silnik ? Może mógłbym Ci pomóc przywrócić go do używalności za jakieś rozsądne pieniądze, mam trochę części do niego, np wał korbowy, mam gdzie to robić i przynajmniej byś wiedział na czym stoisz
Jeśli oczywiście byś chciał |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 15-03-2009, 15:17
|
|
|
nie wiem ile chcę wydać bo nie wiem ile konkretnie trzeba tzn za jakie pieniądze byś go odratował ? |
_________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-03-2009, 16:14
|
|
|
To zależy co naprawdę się stało. Jeśli to kwestia wymiany pierścieni, wału i panewek to w wersji oszczędnej pewnie około 800 zł. A jeśli trzeba by wyjmować blok i szlifować cylindry to nawet 2 tys.
Musiałbyś mi powiedzieć dokładniej co trzeba w nim zrobić, w jakim stanie są gładzie cylindrów, a ja Ci powiem co jeszcze trzeba by zrobić i ile to by kosztowało
Orientuje się w miarę dobrze, bo robiłem remont swojego silnika, który jest identyczny |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 10:10
|
|
|
Najpierw trzeba znaleźć gaźnikowy silnik, co samo w sobie jest bardzo trudne, a i tak potem nie wiesz w jakim on jest tak na prawdę stanie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 10:53
|
|
|
A wiesz ile to roboty, żeby zamontować silnik wtryskowy zamiast gaźnikowego ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 11:12
|
|
|
Hm, a czy wiesz, że trzeba bak zmieniać i dokładaj zwrotny przewód paliwa ?
Wiesz, że trzeba wiązkę zmieniać i dokładać ECU ? Przy czym trzeba wybebeszyć cały kokpit ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|