Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 09:51
Turbina w silniku 2.0 td
Autor Wiadomość
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2007, 20:08   Turbina w silniku 2.0 td

Witam.
Moje pytanie jest takie: powyżej ilu obrotów włącza sie turbina, zawsze myślałem ze pow. 2500 ale po ostatniej wizycie u mechanika turbina gwizda już przy 2000.Mechanik poprawiał mi rozrząd bo za pierwszym razem założył źle (pisałem już o tym posty) czy znowu coś schrzanił?
Ostatnio zmieniony przez roch_27 22-08-2007, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KaczA
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 14:57   

turbina w dieslu załącza sie przynajmniej u mnie ok 1500 1700 obr na min. jak przkroczy 2000 to zaczyna cisnać az do ok 2700 3000 gdzie juz nie ma sensu jechac na tym biegu tylko zmienic bo tylko głośniej sie robi a juz nie przyspiesza:) wiec jzdzic najlepiej od 2tys do 2500:)i juz:)
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 18:07   

wcześniej jak jeżdziłem to wydawało mi sie ze turbina odpalała sie od 2500 bo było czuć jak auto przyspiesza.Teraz auto dostaje kopa pow 3000 nie podoba mi sie to ze trzeba go tak na obroty wkręcać.Czekam aż zjade do Krakowa tam napewno dorwe jakiegoś speca do miśków.Pozdro
 
 
KaczA
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2007, 19:54   

no musisz to sprawdzic, w sumie to nie wiem nawet gdzie jest jakis czujnik od załączania sie turgo:) ale musi być siakiś chyba:) ale jedno jest pewne 3000 i turbina sie załącza???coś nie tak. Napisz jak poszło ok??
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 10:10   

Witam dzieki za odp KaczA.Mój problem jest troche inny turbo sie odpala bo bardzo dobrze słychać jak syczy tylko ze auto wyraźnie przyspiesza dopiero po przekroczeniu 3 tyś obr. A wydaje mi sie że kiedyś miało juz buta od 2,5 tyś i do 3 nawet już go nie trzeba było wkręcać.Ale teraz misiek zrobiłmi lepszy numer ale to już opisze w nowym poście.Pozdro
 
 
Szymon_Diesel
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 19:01   

Jak mam też TD , ale starszy rocznik tzn 1993 , ale wydaje mi sie ze to ten sam silnik. Więc ja mam wrażenie ze tal od 1800 obr/min to zaczynać słychać ze turbina zaczyna powoli zwiększać ciśnienie . Ale uderzenie mocy czuje tak około 2500 obr/min.

Turbina niema żadnego czujnika !!!! Ona jest napędzana spalinami i to jest tak że im większe obroty tym więcej spalin , tym turbina zwiększa ciśnienie powietrza na tłoki . A jeśli nie czujesz jak turbina ładuje (nie mylić z gwizdem) to jest nieszczelna i może z biegiem czasu zacząć brać olej . A jeśli głośno gwiżdże i nie ładuje to jest padnięta.
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2007, 23:15   

koledze w eskorcie się zatarła.
 
 
Szymon_Diesel
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 09:16   

Więc dokłądnie zwróciłem uwagę na ten fakt kiedy ładuje i wydeje mi się ze tak od 2200 do 2500 jest naj lepiej odczuwalne umnie. Po regeneracji turbiny oczywiście bo przed to tak koło 2500 obr/min
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 13:03   

Witam.Jak już pisałem przed wymianą rozrządu czułem jak auto dostaje kopa na ok 2500 obrotów teraz nie i czy jest możliwe że jest źle złorzony rozrząd i dlatego turbina działa jakby w innym zakresie? POZDRO
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 22-03-2007, 14:24   turbina2,otd

Sprawdził bym ustawienie pompy po wymianie rozrządu.Pozdrawiam
 
 
Szymon_Diesel
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 19:34   

Według mnie jeśli tylko był wymieniany pasek to niema prawa być różnicy , bo pasek nie ma nic wspólnego z turbo. No chyba że ten fachowiec coś majstrował.
 
 
RIP
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 20:57   

majstrował majstrował, było wymieniane wszystko co było do wymienienia, koleś za pierwszym razem zrobił lipe i po wymianie rozrządu zapalała mi sie lampka check engine możecie poczytać o tym w poście "auto wróciło od mechanika pomocy" potem mechanik poprawił rozrząd i lampka zgasła ale i tak mi coś nie pasuje, chciałem jechać na serwis żeby w końcu mieć spokój z tym rozrządem ale nie dojechałem bo coś mi w elektryce padło o tym też możecie przeczytać w poście " [EAx 97-04] Znowu coś padło ?" wogóle to mam coś pecha z tym autem od momentu jak wrócił od mechanika to sie ciągle coś psuje.POZDRO
 
 
lenio1 
Nowy Forumowicz

Auto: GalantTd 2001r3000 Gt vr-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 24
Skąd: Zambrów
Wysłany: 25-03-2007, 22:23   

Nauczka na przyszłość.Omijać szerokim kołem takich mechaników.Nie mają serca do Miśków
 
 
KaczA
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2007, 20:21   

Szymon_Diesel, mówisz ze regenerowałeś turbo?? jak sie regeneruje?? i ile to kosztuje?? jestem ciekaw bo np do tdi vw to zregerenowane turbo kosztuje 6, 7 stówek. ciekawe ile do tego drooogiego japońca:):)
pozdreo 600:)
 
 
COBRA
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2007, 23:24   

KaczA dodaj bo masz do czego bez 1500 nie masz co podchodzic znam ten ból...
jakie masz objawy padania turbo bo moze to nie turbo tylko silnik ...ja niedawno robiłem galantowi przeszcep serca(czyt. zmian silnika) i okazało sie ze to nie turbo wariowało tylko silnik zdechł...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.