Pytanie o PININa |
Autor |
Wiadomość |
croa
Nowy Forumowicz
Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:24 Pytanie o PININa
|
|
|
Witam
Mam wielką prośbę o jak najbardziej szczegółowe info o PININie jekie można uzyskać na podstawie nr VIN - JMP0RH67W3X025391.
Wiem oczywiście, że to 2.0 GDI z automatem i ss4i ale interesuje mnie czy ten konkretny egzemplarz ma LSD w tylnym moście, czy nie i czy info z jednego z wątków o oleju do mostu jest prawidłowe:
"Wersja z LSD wymaga oleju o specyfikacji 85W90 LS, wersja bez LSD: 80W90"
(co do wersji bez LSD to Gene wklejał w tamten post skan z instrukcji więc 80W90 wiem, że OK, chodzi mi więc raczej o ten olej do LSD).
Interesuje mnie jeszcze czy tylny uchwyt do holowania jest wspawany pod kętem (jak się patrzy w to okienko w zderzaku), czy powinien być na wprost, bo nie wiem czy był uderzony i się wygiął, czy wszystko z nim OK.
I na koniec jaka jest dokładna data produkcji tego egzemplarza bo pierwszą rejestrację miał 11/2004 więc dość znacznie odbiegającą od roku z VIN.
Dzięki za wszelkie info i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:35
|
|
|
Croa, jak rozumiem chcesz kupic Pinina o numerze VIN JMP0RH67W3X025391.
Uchwyt do holowania powinien byc poziomo. Tak naprawde w ogole nie powinno go tam byc na stale. To sie wkreca w razie koniecznosci a przy normalnej jezdzie zderzak jest zaslepiony.
Jutro postaram sie sprawdzic. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
croa
Nowy Forumowicz
Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-03-2009, 16:23
|
|
|
Tak chcę kupić takiego PININa, a w zasadzie prawie go już kupiłem i tylko muszę go doprowadzić do porządku dlatego chcę wiedzieć jak najwięcej, a w internecie znalazłem tylko podstawowe info o tym egzemplarzu z katalogiem części ale takim rozbudowanym, ze nawet kierownica jest w dwóch wariantach (lewy i prawy) .
Z tym uchwytem to jest on poziono tylko, że ukośnie w plaszczyźnie na boki, przez okienko w zderzaku wygląda jakby miał właśnie tak być zamocowany ale skoro powinien być odkręcany to coś z nim chyba jest nie tak bo nie wyglada żeby dał się odkręcić. Zdejmę zderzak bo i tak jest do wymiany i bedę mądrzejszy
Dzięki i czekam do jutra - pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2009, 20:28
|
|
|
croa napisał/a: | Z tym uchwytem to jest on poziono tylko, że ukośnie w plaszczyźnie na boki |
To nie jest problem. Pewnie tak sie konczy gwint. Ja nie pamietam jak bylo u mnie. Oczko wozilem w bagazniku a nie wkrecone. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 08:22
|
|
|
tak u mnie to wygladalo:
 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 09:00
|
|
|
croa napisał/a: | ...ma LSD w tylnym moście | Nawet po numerze VIN ciezko dojsc. Wydaje sie, ze ten model nie ma LSD ale to tylko spekulacje oparte na ubogich informacjach z katalogu Mitsubishi.
Zdaje sie porownanie rysunkow z rzeczywistoscia a byc moze dopiero rozebranie mostu da jednoznaczna odpowiedz.
Wracajac do haka/oczka z tylu. Z rysunku wynika, ze jednak tam jest ten element przykrecany do ramy pomocniczej i jest na stale. Trzeba rzucic sie na glebe i zobaczyc jak to jest za zderzakiem. Mnie pamiec mogla zawiesc choc dam glowe, ze w bagazniku wozilem to oczko.
 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
croa
Nowy Forumowicz
Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-03-2009, 12:16
|
|
|
Dzięki za odpowiedź - zwróciłem chłopakom w serwisie uwagę, że może być LSD ale nie mam pewności i mają dokładnie sprawdzić zanim wymienią olej powiedzieli, że na pewno wleją właściwy.
Co do tego oczka do holowania to z rysunku wynika, że powinno być prosto ale ogladałem kilka zdjęć PININów i na każdym widać, iż jest jednak pod kątem dokładnie tak samo jak w moim więc raczej niemożliwe żeby wszyscy mieli wygięte. U mnie nie ma tej zaślepki w zderzaku więc po prostu zwróciłem na to uwagę zwłaszcza, że samochodzik jest delikatnie uderzony w tył.
Szkoda, że nie wiadomo po VINie na 100% co z tym LSD ale cóż.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 13:19
|
|
|
Moze ktos kto aktualnie ma Pinina zdejmie zaslepke, zobaczy i napisze. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2009, 14:19
|
|
|
croa napisał/a: | Interesuje mnie jeszcze czy tylny uchwyt do holowania jest wspawany pod kętem (jak się patrzy w to okienko w zderzaku), czy powinien być na wprost, bo nie wiem czy był uderzony i się wygiął, czy wszystko z nim OK. |
W naszych rodzimych ciężarówkach m.in Star 1142 był w przednim zderzaku uchwyt na "oczko" i jak dokręciło się do oporu to nie był "prosty" tylko trochę pod kątem. Jeśli trochę się odpuściło, aby "patrzał prosto" było OK i nie było najmniejszych problemów
Tu może być podobnie |
|
|
|
 |
jarekjack
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 1.8 5D, 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 16 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-05-2009, 21:16
|
|
|
Gene napisał/a: | Moze ktoś kto aktualnie ma Pinina zdejmie zaslepke, zobaczy i napisze. |
U mnie tez jest pod kątem: delikatnie do dołu i część bliżej zapasówki trochę wyżej.
Pamiętam, bo holowałem autko w zeszłym tygodniu
Jak będzie jasno - zrobię zdjęcie
[ Dodano: 20-05-2009, 08:29 ]
Zrobiłem
Petla holownicza1 Petla holownicza 2 |
|
|
|
 |
|