Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o PININa
Autor Wiadomość
croa 
Nowy Forumowicz

Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-03-2009, 15:24   Pytanie o PININa

Witam

Mam wielką prośbę o jak najbardziej szczegółowe info o PININie jekie można uzyskać na podstawie nr VIN - JMP0RH67W3X025391.

Wiem oczywiście, że to 2.0 GDI z automatem i ss4i ale interesuje mnie czy ten konkretny egzemplarz ma LSD w tylnym moście, czy nie i czy info z jednego z wątków o oleju do mostu jest prawidłowe:

"Wersja z LSD wymaga oleju o specyfikacji 85W90 LS, wersja bez LSD: 80W90"

(co do wersji bez LSD to Gene wklejał w tamten post skan z instrukcji więc 80W90 wiem, że OK, chodzi mi więc raczej o ten olej do LSD).

Interesuje mnie jeszcze czy tylny uchwyt do holowania jest wspawany pod kętem (jak się patrzy w to okienko w zderzaku), czy powinien być na wprost, bo nie wiem czy był uderzony i się wygiął, czy wszystko z nim OK.

I na koniec jaka jest dokładna data produkcji tego egzemplarza bo pierwszą rejestrację miał 11/2004 więc dość znacznie odbiegającą od roku z VIN.

Dzięki za wszelkie info i pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2009, 15:35   

Croa, jak rozumiem chcesz kupic Pinina o numerze VIN JMP0RH67W3X025391.
Uchwyt do holowania powinien byc poziomo. Tak naprawde w ogole nie powinno go tam byc na stale. To sie wkreca w razie koniecznosci a przy normalnej jezdzie zderzak jest zaslepiony.
Jutro postaram sie sprawdzic. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
croa 
Nowy Forumowicz

Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-03-2009, 16:23   

Tak chcę kupić takiego PININa, a w zasadzie prawie go już kupiłem i tylko muszę go doprowadzić do porządku dlatego chcę wiedzieć jak najwięcej, a w internecie znalazłem tylko podstawowe info o tym egzemplarzu z katalogiem części ale takim rozbudowanym, ze nawet kierownica jest w dwóch wariantach (lewy i prawy) :) .
Z tym uchwytem to jest on poziono tylko, że ukośnie w plaszczyźnie na boki, przez okienko w zderzaku wygląda jakby miał właśnie tak być zamocowany ale skoro powinien być odkręcany to coś z nim chyba jest nie tak bo nie wyglada żeby dał się odkręcić. Zdejmę zderzak bo i tak jest do wymiany i bedę mądrzejszy :)
Dzięki i czekam do jutra - pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2009, 20:28   

croa napisał/a:
Z tym uchwytem to jest on poziono tylko, że ukośnie w plaszczyźnie na boki

To nie jest problem. Pewnie tak sie konczy gwint. Ja nie pamietam jak bylo u mnie. Oczko wozilem w bagazniku a nie wkrecone.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 08:22   

tak u mnie to wygladalo:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 09:00   

croa napisał/a:
...ma LSD w tylnym moście
Nawet po numerze VIN ciezko dojsc. Wydaje sie, ze ten model nie ma LSD ale to tylko spekulacje oparte na ubogich informacjach z katalogu Mitsubishi.
Zdaje sie porownanie rysunkow z rzeczywistoscia a byc moze dopiero rozebranie mostu da jednoznaczna odpowiedz. :(

Wracajac do haka/oczka z tylu. Z rysunku wynika, ze jednak tam jest ten element przykrecany do ramy pomocniczej i jest na stale. Trzeba rzucic sie na glebe i zobaczyc jak to jest za zderzakiem. Mnie pamiec mogla zawiesc choc dam glowe, ze w bagazniku wozilem to oczko. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
croa 
Nowy Forumowicz

Auto: w planie 3,2 DiD 2003 rok 5d
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-03-2009, 12:16   

Dzięki za odpowiedź - zwróciłem chłopakom w serwisie uwagę, że może być LSD ale nie mam pewności i mają dokładnie sprawdzić zanim wymienią olej :) powiedzieli, że na pewno wleją właściwy.
Co do tego oczka do holowania to z rysunku wynika, że powinno być prosto ale ogladałem kilka zdjęć PININów i na każdym widać, iż jest jednak pod kątem dokładnie tak samo jak w moim więc raczej niemożliwe żeby wszyscy mieli wygięte. U mnie nie ma tej zaślepki w zderzaku więc po prostu zwróciłem na to uwagę zwłaszcza, że samochodzik jest delikatnie uderzony w tył.
Szkoda, że nie wiadomo po VINie na 100% co z tym LSD ale cóż.
Pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 13:19   

Moze ktos kto aktualnie ma Pinina zdejmie zaslepke, zobaczy i napisze. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2009, 14:19   

croa napisał/a:
Interesuje mnie jeszcze czy tylny uchwyt do holowania jest wspawany pod kętem (jak się patrzy w to okienko w zderzaku), czy powinien być na wprost, bo nie wiem czy był uderzony i się wygiął, czy wszystko z nim OK.


W naszych rodzimych ciężarówkach m.in Star 1142 był w przednim zderzaku uchwyt na "oczko" i jak dokręciło się do oporu to nie był "prosty" tylko trochę pod kątem. Jeśli trochę się odpuściło, aby "patrzał prosto" było OK i nie było najmniejszych problemów

Tu może być podobnie
 
 
jarekjack 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero Pinin MPI 1.8 5D, 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2009, 21:16   

Gene napisał/a:
Moze ktoś kto aktualnie ma Pinina zdejmie zaslepke, zobaczy i napisze. :wink:

U mnie tez jest pod kątem: delikatnie do dołu i część bliżej zapasówki trochę wyżej.
Pamiętam, bo holowałem autko w zeszłym tygodniu
Jak będzie jasno - zrobię zdjęcie

[ Dodano: 20-05-2009, 08:29 ]
Zrobiłem
Petla holownicza1 Petla holownicza 2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.