Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Shell V-Power Nitro+ opinie
Autor Wiadomość
Dudi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 29-05-2013, 21:50   Shell V-Power Nitro+ opinie

Niedawno Shell wprowadził nowe paliwko V-power Nitro+. Sam jeszcze nie miałem okazji go zatankować, ale wkrótce to zrobie. Do tej pory często tankowałem V-power i miałem wrażenie, że silnik pracował na nim lepiej niż na zwykłym PB95.
Proszę o opinie osób, które tankowały już to paliwko, a nie odpowiedzi w stylu: to tylko chwyt marketingowy... :wink:
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-05-2013, 07:54   

Nie wiem jak inni użytkownicy forum czy też wieżą w cuda że super paliwo ale testy pokazują że te super wynalazki wzbogacane są w minimalnym stopniu co przy silniku który ma już 10 lat nic nie da.Oczywiście to paliwo poprawia kondycje silnika jeżeli jest lane od nowości samochodu natomiast według mnie przy leciwym aucie nie ma co nabijać koncernom więcej kasy skoro ono się różni niewiele od zwykłej 95.W moim przypadku patrząc z dystansem w cuda paliw sam z ciekawości testowałem zalewając V-power oraz ultimate czy verwę od żydka do ponad połowy baku i stwierdzam że nie ma co się jarać i podniecać bo jak dla mnie szkoda kasy na to.Różnica praktycznie żadna ani silnik nie zmienił pracy ani osiągów.To jest moja opinia.
 
 
adrian3232 
Forumowicz
:)

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 68
Skąd: Sulejów
Wysłany: 30-05-2013, 15:18   

No nie spodziewaj się że samochód mający 100 KM po zatankowaniu będzie latał, ale czuć delikatną różnice że samochód jest żwawszy. Poza tym moim zdaniem jedynie co można lać to BP ultimate w badaniach udowodnili że najlepiej czyści silnik, i moim zdaniem jest to lepsze niż to że wlejemy 100 oktanową.
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 30-05-2013, 17:04   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Ja zalewałem swojego GDI Shell'em V-Power 98 i powiem że był żwawszy.
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-05-2013, 19:59   

a ja powiem tak paliwo to my chyba w całej uni mamy najgorsze mam porównanie bo nie raz tankowałem na trasie polska Anglia niemiecki olej napędowy czy benzyna zwykłe nie premium, są zdecydowanie lepsze od serwowanych nam produktów premium i oto cała prawda w Polsce po prostu osoby odpowiedzialne za kontrole dostają w łapę grubą kasiorę, a na rynku konsument nie sprzeciwia się pokornie uszy po sobie położy i trudno się mówi powie..
 
 
Drapichrust 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 177
Skąd: Jasło
Wysłany: 30-05-2013, 21:34   

Napiszę tak:
Od ponad 10 lat pracuję na bazie paliw. Mamy paliwo do Lotosu, BP, Shella itd. Szczerze, nie wież w cuda. Wszystkie te dodatki są do bani. Tylko Ci się wydaje że jest lepiej. W rzeczywistości jest tak samo, jak i bez dodatku. Podświadomość robi swoje. Wież mi, szkoda kasy.
Nie chcę wszystkiej swojej wiedzy na ten temat wylewać na forum ale podsumowując, szkoda kasy na to dziadostwo. Tyle. Pa, Pa:)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2013, 07:48   

radek8622 napisał/a:
sam z ciekawości testowałem zalewając V-power oraz ultimate czy verwę od żydka do ponad połowy baku i stwierdzam że nie ma co się jarać i podniecać bo jak dla mnie szkoda kasy na to.Różnica praktycznie żadna ani silnik nie zmienił pracy ani osiągów.To jest moja opinia.
moja taka sama - kiedyś lałem tylko v-power i niestety przepłacałem
najtańszego paliwa 95 ze statoil spalił mi 10% mniej niż v-power - takiej różnicy się nie spodziewałem
dodając to, że jest droższe, to lepszym wyjściem jest kupić lepszy olej niż paliwo
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-05-2013, 08:28   

Jest takie coś jak efekt placebo to jest to super paliwo:)
 
 
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 01-06-2013, 12:56   

Drapichrust napisał/a:
Napiszę tak:
Od ponad 10 lat pracuję na bazie paliw. Mamy paliwo do Lotosu, BP, Shella itd. Szczerze, nie wież w cuda. Wszystkie te dodatki są do bani. Tylko Ci się wydaje że jest lepiej. W rzeczywistości jest tak samo, jak i bez dodatku. Podświadomość robi swoje. Wież mi, szkoda kasy.
Nie chcę wszystkiej swojej wiedzy na ten temat wylewać na forum ale podsumowując, szkoda kasy na to dziadostwo. Tyle. Pa, Pa:)


Dokładnie. Też ostatnio się dowiedziałem od znajomej pracującej na BP, że tak to wygląda. Te dodatki są dodawane w bardzo znikomych ilościach i nic to nie daje.
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
Dudi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 02-06-2013, 10:36   

Dzięki za wszystkie opinie :D Pytałem o to paliwko głównie ze względu na to, że jak wiadomo GDI jest wrażliwe na kiepskie paliwo, a nie myśląc że nagle pod maską pojawi się więcej koni... :D Czyli wniosek jest taki, że lepiej sobie odpuścić i nie ma co przepłacać przy i tak wysokich cenach paliwa...
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 03-06-2013, 22:38   

Dudi84 napisał/a:
Do tej pory często tankowałem V-power

Też kilka razy na tym brykałem i
Marcelinho napisał/a:
Ja zalewałem swojego GDI Shell'em V-Power 98 i powiem że był żwawszy.

Hmm też miałem takie wrażenie :mrgreen:
Ale wróciłem do 95 ze stacji Lukoil i jest spoko :D
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-06-2013, 18:53   

miałem GDI i powiem tak faktycznie czuła jest na paliwo raz zalałem na trasie na jakiejś małej stacji to był jakiś dramat spalanie z 6,4 wzrosło mi do 12l/100 i zdecydowanie mocniej trzeba było dusić pedał także spoko jak coś źle z paliwem to zaraz wyczujesz to pod nogą teraz mam diesla DiD i zauważyłem tak że na polskim paliwie turbina ciągnie od 2000 na niemieckim od około 1600 spalanie znacząco nie wzrasta ale silnik jest żwawszy na niemieckim oleju u nas kolor oleju wpada w pomarańcz w Niemczech i Anglii jest przezroczysty ze słomkowym odcieniem to chyba mówi samo za siebie - ustawa o zawartości biokomponentów czyli złoty interes "Rysia" na utylizacji oleju jadalnego z fabryki czipsów itp. itd.
 
 
Greg89 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 44
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 11-06-2013, 15:53   

dzis zatankowalem V-power Nitro+100 jest rożnica,auto lepiej reaguje,wiadomo oktany robią swoje. Nikt mi nie powie ze nie ma ŻADNEJ różnicy ;) pozdrawiam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-06-2013, 07:44   

Greg89 napisał/a:
oktany robią swoje
polecam sprawdzić co to jest liczba oktanowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-06-2013, 08:16   

Greg89 napisał/a:
Nikt mi nie powie ze nie ma ŻADNEJ różnicy

Chcesz poczuć różnicę? Spróbuj tego wynalazku http://www.millersoils.pl...r-ecomax-250ml/
Raz testowałem i mam pozytywne odczucia.

Co do jakości paliw w Polsce to słabo to wygląda. Ostatnio mam porównanie z paliwami z rynku niemieckiego. W Polsce jeżdżę na Vervie 98 a w Niemczech zwykła 95 jest ciut lepsza niż Verva.
A jeżdżę na Vervie ze względu na dodatki czyszczące i faktycznie kolektor dolotowy wygląda dużo lepiej.

Jeśli zaś chodzi o V-power Nitro+100 to podejrzewam że poprawiono osiągi przez większą ilość utleniaczy. Liczba oktanowa to efekt uboczny nie zawsze porządny(paliwo spala się wolniej).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.