Shell V-Power Nitro+ opinie |
Autor |
Wiadomość |
Dudi84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 143 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 29-05-2013, 21:50 Shell V-Power Nitro+ opinie
|
|
|
Niedawno Shell wprowadził nowe paliwko V-power Nitro+. Sam jeszcze nie miałem okazji go zatankować, ale wkrótce to zrobie. Do tej pory często tankowałem V-power i miałem wrażenie, że silnik pracował na nim lepiej niż na zwykłym PB95.
Proszę o opinie osób, które tankowały już to paliwko, a nie odpowiedzi w stylu: to tylko chwyt marketingowy... |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-05-2013, 07:54
|
|
|
Nie wiem jak inni użytkownicy forum czy też wieżą w cuda że super paliwo ale testy pokazują że te super wynalazki wzbogacane są w minimalnym stopniu co przy silniku który ma już 10 lat nic nie da.Oczywiście to paliwo poprawia kondycje silnika jeżeli jest lane od nowości samochodu natomiast według mnie przy leciwym aucie nie ma co nabijać koncernom więcej kasy skoro ono się różni niewiele od zwykłej 95.W moim przypadku patrząc z dystansem w cuda paliw sam z ciekawości testowałem zalewając V-power oraz ultimate czy verwę od żydka do ponad połowy baku i stwierdzam że nie ma co się jarać i podniecać bo jak dla mnie szkoda kasy na to.Różnica praktycznie żadna ani silnik nie zmienił pracy ani osiągów.To jest moja opinia. |
|
|
|
 |
adrian3232
Forumowicz :)
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 30-05-2013, 15:18
|
|
|
No nie spodziewaj się że samochód mający 100 KM po zatankowaniu będzie latał, ale czuć delikatną różnice że samochód jest żwawszy. Poza tym moim zdaniem jedynie co można lać to BP ultimate w badaniach udowodnili że najlepiej czyści silnik, i moim zdaniem jest to lepsze niż to że wlejemy 100 oktanową. |
|
|
|
 |
Marcelinho
Mitsumaniak No Risk,No fun
Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 587 Skąd: Łomianki/W-wa
|
Wysłany: 30-05-2013, 17:04 Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
|
|
|
Ja zalewałem swojego GDI Shell'em V-Power 98 i powiem że był żwawszy. |
_________________ BLACK STREET BANDIT
Galant 2.4 GDI RalliArt
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 30-05-2013, 19:59
|
|
|
a ja powiem tak paliwo to my chyba w całej uni mamy najgorsze mam porównanie bo nie raz tankowałem na trasie polska Anglia niemiecki olej napędowy czy benzyna zwykłe nie premium, są zdecydowanie lepsze od serwowanych nam produktów premium i oto cała prawda w Polsce po prostu osoby odpowiedzialne za kontrole dostają w łapę grubą kasiorę, a na rynku konsument nie sprzeciwia się pokornie uszy po sobie położy i trudno się mówi powie.. |
|
|
|
 |
Drapichrust
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 177 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:34
|
|
|
Napiszę tak:
Od ponad 10 lat pracuję na bazie paliw. Mamy paliwo do Lotosu, BP, Shella itd. Szczerze, nie wież w cuda. Wszystkie te dodatki są do bani. Tylko Ci się wydaje że jest lepiej. W rzeczywistości jest tak samo, jak i bez dodatku. Podświadomość robi swoje. Wież mi, szkoda kasy.
Nie chcę wszystkiej swojej wiedzy na ten temat wylewać na forum ale podsumowując, szkoda kasy na to dziadostwo. Tyle. Pa, Pa:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2013, 07:48
|
|
|
radek8622 napisał/a: | sam z ciekawości testowałem zalewając V-power oraz ultimate czy verwę od żydka do ponad połowy baku i stwierdzam że nie ma co się jarać i podniecać bo jak dla mnie szkoda kasy na to.Różnica praktycznie żadna ani silnik nie zmienił pracy ani osiągów.To jest moja opinia. | moja taka sama - kiedyś lałem tylko v-power i niestety przepłacałem
najtańszego paliwa 95 ze statoil spalił mi 10% mniej niż v-power - takiej różnicy się nie spodziewałem
dodając to, że jest droższe, to lepszym wyjściem jest kupić lepszy olej niż paliwo |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 31-05-2013, 08:28
|
|
|
Jest takie coś jak efekt placebo to jest to super paliwo:) |
|
|
|
 |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 01-06-2013, 12:56
|
|
|
Drapichrust napisał/a: | Napiszę tak:
Od ponad 10 lat pracuję na bazie paliw. Mamy paliwo do Lotosu, BP, Shella itd. Szczerze, nie wież w cuda. Wszystkie te dodatki są do bani. Tylko Ci się wydaje że jest lepiej. W rzeczywistości jest tak samo, jak i bez dodatku. Podświadomość robi swoje. Wież mi, szkoda kasy.
Nie chcę wszystkiej swojej wiedzy na ten temat wylewać na forum ale podsumowując, szkoda kasy na to dziadostwo. Tyle. Pa, Pa:) |
Dokładnie. Też ostatnio się dowiedziałem od znajomej pracującej na BP, że tak to wygląda. Te dodatki są dodawane w bardzo znikomych ilościach i nic to nie daje. |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
Dudi84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 143 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 02-06-2013, 10:36
|
|
|
Dzięki za wszystkie opinie Pytałem o to paliwko głównie ze względu na to, że jak wiadomo GDI jest wrażliwe na kiepskie paliwo, a nie myśląc że nagle pod maską pojawi się więcej koni... Czyli wniosek jest taki, że lepiej sobie odpuścić i nie ma co przepłacać przy i tak wysokich cenach paliwa... |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 03-06-2013, 22:38
|
|
|
Dudi84 napisał/a: | Do tej pory często tankowałem V-power |
Też kilka razy na tym brykałem i
Marcelinho napisał/a: | Ja zalewałem swojego GDI Shell'em V-Power 98 i powiem że był żwawszy. |
Hmm też miałem takie wrażenie
Ale wróciłem do 95 ze stacji Lukoil i jest spoko |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-06-2013, 18:53
|
|
|
miałem GDI i powiem tak faktycznie czuła jest na paliwo raz zalałem na trasie na jakiejś małej stacji to był jakiś dramat spalanie z 6,4 wzrosło mi do 12l/100 i zdecydowanie mocniej trzeba było dusić pedał także spoko jak coś źle z paliwem to zaraz wyczujesz to pod nogą teraz mam diesla DiD i zauważyłem tak że na polskim paliwie turbina ciągnie od 2000 na niemieckim od około 1600 spalanie znacząco nie wzrasta ale silnik jest żwawszy na niemieckim oleju u nas kolor oleju wpada w pomarańcz w Niemczech i Anglii jest przezroczysty ze słomkowym odcieniem to chyba mówi samo za siebie - ustawa o zawartości biokomponentów czyli złoty interes "Rysia" na utylizacji oleju jadalnego z fabryki czipsów itp. itd. |
|
|
|
 |
Greg89
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 44 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 11-06-2013, 15:53
|
|
|
dzis zatankowalem V-power Nitro+100 jest rożnica,auto lepiej reaguje,wiadomo oktany robią swoje. Nikt mi nie powie ze nie ma ŻADNEJ różnicy pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
rysiul
Mitsumaniak

Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-06-2013, 08:16
|
|
|
Greg89 napisał/a: | Nikt mi nie powie ze nie ma ŻADNEJ różnicy |
Chcesz poczuć różnicę? Spróbuj tego wynalazku http://www.millersoils.pl...r-ecomax-250ml/
Raz testowałem i mam pozytywne odczucia.
Co do jakości paliw w Polsce to słabo to wygląda. Ostatnio mam porównanie z paliwami z rynku niemieckiego. W Polsce jeżdżę na Vervie 98 a w Niemczech zwykła 95 jest ciut lepsza niż Verva.
A jeżdżę na Vervie ze względu na dodatki czyszczące i faktycznie kolektor dolotowy wygląda dużo lepiej.
Jeśli zaś chodzi o V-power Nitro+100 to podejrzewam że poprawiono osiągi przez większą ilość utleniaczy. Liczba oktanowa to efekt uboczny nie zawsze porządny(paliwo spala się wolniej). |
|
|
|
 |
|