Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie zaraz po zatrzymaniu
Autor Wiadomość
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-12-2013, 21:50   Gaśnie zaraz po zatrzymaniu

Witam

dziś odpinałem klemy ponieważ zmieniałem kierownicę(jak wiadomo trza było odpiąć bo poducha)

Wracając, powtórzyło się to 3 razy, jechałem np 50km/h, światła, stanąłem i zgasł(oboroty spadły do zera-kontrolki się paliły),przekręciłem kluczyk na położenie początkowe i na zapłon i zapalił, kolejne światła i to samo, po 3 razie już się ustabilizowało ale czasami jeszcze obroty spadają na granicy zgaśnięcia. Jak to jest w Galantach? o odpięciu klem "komputer na nowo" się uczy czy co ? Wcześniej było wszytsko OK Z góry dzięki za odp
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-12-2013, 22:08   

http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-12-2013, 22:16   

Tak, uczy się obrotów. Powinno się zrobić jak zalinkował robertdg, ale ja zawsze daje na jałowym ok 5-10 min a potem w drogę. Z obrotami nie mam jako takich problemów. Ale jak się od razu ruszy to potrafi zgasnąć. W Colcie często tak robiłem.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-12-2013, 22:58   

Dzieki śliczne, jutro to ogarnę :)
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-12-2013, 22:59   

robertdg napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690

dzisiaj wyjąłem akumulator by podłączyć go w domu pod prostownik czeka mnie ta sama operacja ?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-12-2013, 23:13   

na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-12-2013, 23:27   

40 minut zabawy tylko przez to że baterie odłączyłem pierwsze słyszę :)
dmi napisał/a:
na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy

bez obrazy "dmi" ale jeszcze poczekam na opinie robertartg jeśli można
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2013, 23:29   

bialyjayz napisał/a:
40 minut zabawy tylko przez to że baterie odłączyłem pierwsze słyszę

dmi napisał/a: na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy

bez obrazy "dmi" ale jeszcze poczekam na opinie robertartg jeśli można


Za każdym razem robi sie reset ECU po odcięciu zasilania .
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 05-12-2013, 23:48   

Ja odłączałem AKU nie raz i nie było opcji żeby gubił obroty. Może coś jeszcze było robione?
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-12-2013, 03:19   

Chyba po minucie resetuje ecu. Ja kiedyś odpiąłem kleme minusową żeby zrobić reset i za wcześnie podpiąłem to nie zrobił resetu, np zegarek został z poprawną godziną. Nie zawsze gubi obroty ale to się zdarza. Zauważyłem że po resecie kompa jak się jedzie kilka km bez zatrzymania to jest ok, ale jak się podjeżdża, co chwile zatrzymuje to potrafi zgasnąć. Po chwili powinno wszystko samo się ustabilizować. Ja po 30 km (Otwock-Warszawa) już kompletnie nie mam problemu z obrotami.
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 06-12-2013, 08:39   

czyli jednak warto dmuchać na zimne i zrobić tego reseta przez te odpalanie/wyłączanie ?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-12-2013, 08:41   

Napewno nie bez powodu ta procedura powstała. Ja poprostu odpalam żeby pochodził sobie na wolnych obrotach, kiedy się normują (bo po resecie u mnie od razu po odpaleniu są wyższe sporo) to ruszam. Kilka razu ruszyłem od razu i efekt był taki ze potrafił zgasnąć ale oprócz tego żadnych negatywnych objawów nie zaobserwowałem.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 06-12-2013, 08:45   

bialyjayz napisał/a:

dzisiaj wyjąłem akumulator by podłączyć go w domu pod prostownik czeka mnie ta sama operacja ?


a po co?
i co mu zrobiłeś
akumulator miałeś sprawny 100%

bialyjayz napisał/a:

40 minut zabawy tylko przez to że baterie odłączyłem pierwsze słyszę :)


40 minut to lekka przesada

[ Dodano: 06-12-2013, 08:46 ]
Cytat:

czyli jednak warto dmuchać na zimne i zrobić tego reseta przez te odpalanie/wyłączanie ?


kilka razy (m.in.) po ostatniej wymiane sond, odpiąłem AKU, żeby skasować CE
nie zrobiłem "procedury" nauki obrotów
i też jechał, jedynie przez jakiś kilometr rzeczywiście wariowały obroty, ale potem już było jak zawsze
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 07-12-2013, 15:25   

tomek84 napisał/a:
a po co?
i co mu zrobiłeś
akumulator miałeś sprawny 100%

a no dlatego że przez 4 dni stojąc na dworze nie miałęm czasu go odpalić na te 5 minut :)
4-tego dnia niestety już nie zdołał nakręcić tyle mocy żeby go odpalić, musiał go wspomóc mój Colcik :D i kabelki po przejechaniu 2 km zgasiłem bo wymieniali koła i panowie wulkanizatorzy musieli mnie popchać bo nie zdążył się naładować na tak krótkim odcinku :)
tak wyglądała ta historia :D
tomek84 napisał/a:
kilka razy (m.in.) po ostatniej wymiane sond, odpiąłem AKU, żeby skasować CE
nie zrobiłem "procedury" nauki obrotów
i też jechał, jedynie przez jakiś kilometr rzeczywiście wariowały obroty, ale potem już było jak zawsze

czyli co Tomku uważasz wkońcu Ty najlepiej wiesz co dla "Bestii" najlepsze.....robić nie robić tego resa ?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-12-2013, 18:10   

bialyjayz napisał/a:

czyli co Tomku uważasz wkońcu Ty najlepiej wiesz co dla "Bestii" najlepsze.....robić nie robić tego resa ?


generalnie polecam robić reset i uczenie obrotów na postoju
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.