Gaśnie zaraz po zatrzymaniu |
Autor |
Wiadomość |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-12-2013, 21:50 Gaśnie zaraz po zatrzymaniu
|
|
|
Witam
dziś odpinałem klemy ponieważ zmieniałem kierownicę(jak wiadomo trza było odpiąć bo poducha)
Wracając, powtórzyło się to 3 razy, jechałem np 50km/h, światła, stanąłem i zgasł(oboroty spadły do zera-kontrolki się paliły),przekręciłem kluczyk na położenie początkowe i na zapłon i zapalił, kolejne światła i to samo, po 3 razie już się ustabilizowało ale czasami jeszcze obroty spadają na granicy zgaśnięcia. Jak to jest w Galantach? o odpięciu klem "komputer na nowo" się uczy czy co ? Wcześniej było wszytsko OK Z góry dzięki za odp |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-12-2013, 22:08
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 05-12-2013, 22:16
|
|
|
Tak, uczy się obrotów. Powinno się zrobić jak zalinkował robertdg, ale ja zawsze daje na jałowym ok 5-10 min a potem w drogę. Z obrotami nie mam jako takich problemów. Ale jak się od razu ruszy to potrafi zgasnąć. W Colcie często tak robiłem. |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-12-2013, 22:58
|
|
|
Dzieki śliczne, jutro to ogarnę |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 05-12-2013, 22:59
|
|
|
robertdg napisał/a: | http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690 |
dzisiaj wyjąłem akumulator by podłączyć go w domu pod prostownik czeka mnie ta sama operacja ? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-12-2013, 23:13
|
|
|
na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 05-12-2013, 23:27
|
|
|
40 minut zabawy tylko przez to że baterie odłączyłem pierwsze słyszę
dmi napisał/a: | na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy |
bez obrazy "dmi" ale jeszcze poczekam na opinie robertartg jeśli można |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-12-2013, 23:29
|
|
|
bialyjayz napisał/a: | 40 minut zabawy tylko przez to że baterie odłączyłem pierwsze słyszę
dmi napisał/a: na 100%, bo ja odpiąłem po prostu, więc u ciebie bez róznicy
bez obrazy "dmi" ale jeszcze poczekam na opinie robertartg jeśli można |
Za każdym razem robi sie reset ECU po odcięciu zasilania . |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 05-12-2013, 23:48
|
|
|
Ja odłączałem AKU nie raz i nie było opcji żeby gubił obroty. Może coś jeszcze było robione? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 06-12-2013, 03:19
|
|
|
Chyba po minucie resetuje ecu. Ja kiedyś odpiąłem kleme minusową żeby zrobić reset i za wcześnie podpiąłem to nie zrobił resetu, np zegarek został z poprawną godziną. Nie zawsze gubi obroty ale to się zdarza. Zauważyłem że po resecie kompa jak się jedzie kilka km bez zatrzymania to jest ok, ale jak się podjeżdża, co chwile zatrzymuje to potrafi zgasnąć. Po chwili powinno wszystko samo się ustabilizować. Ja po 30 km (Otwock-Warszawa) już kompletnie nie mam problemu z obrotami. |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 06-12-2013, 08:41
|
|
|
Napewno nie bez powodu ta procedura powstała. Ja poprostu odpalam żeby pochodził sobie na wolnych obrotach, kiedy się normują (bo po resecie u mnie od razu po odpaleniu są wyższe sporo) to ruszam. Kilka razu ruszyłem od razu i efekt był taki ze potrafił zgasnąć ale oprócz tego żadnych negatywnych objawów nie zaobserwowałem. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 07-12-2013, 15:25
|
|
|
tomek84 napisał/a: | a po co?
i co mu zrobiłeś
akumulator miałeś sprawny 100% |
a no dlatego że przez 4 dni stojąc na dworze nie miałęm czasu go odpalić na te 5 minut
4-tego dnia niestety już nie zdołał nakręcić tyle mocy żeby go odpalić, musiał go wspomóc mój Colcik i kabelki po przejechaniu 2 km zgasiłem bo wymieniali koła i panowie wulkanizatorzy musieli mnie popchać bo nie zdążył się naładować na tak krótkim odcinku
tak wyglądała ta historia
tomek84 napisał/a: | kilka razy (m.in.) po ostatniej wymiane sond, odpiąłem AKU, żeby skasować CE
nie zrobiłem "procedury" nauki obrotów
i też jechał, jedynie przez jakiś kilometr rzeczywiście wariowały obroty, ale potem już było jak zawsze |
czyli co Tomku uważasz wkońcu Ty najlepiej wiesz co dla "Bestii" najlepsze.....robić nie robić tego resa ? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|