Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelka pod turbo/precat
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 30-03-2009, 15:34   uszczelka pod turbo/precat

witam
czy ktos zna moze wymiary uszczelki pomiedzy turbo a precat.
nie mam tej uszcelki a chce wydlubac katalizatory przy okazji zmiany downpipa (reszte uszcelek mam) wiec bede musial ta krotkie dwie rury za turbo sciagnac.
jest gosc co wycina takie uszczelki ale potrzebuje podac mu wymiary. srednica. i rozstaw srub. Problem w tym ze tam jest jakis kwadrat.
hehe.. sklepy oczywiscie tego nie maja , a pewnie jak sciagne ta usczelke to juz ponownie jej nei zaloze. nie chce zostac z autem w warsztacie na pare dni. (przesylka it) gosc nie jest z wroclawia .

zalaczam linka chodzi mi o usczelke N28 i N36
http://img406.imageshack....6/uszczelka.jpg
hehe pomocy...to wazna. rzecz..
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 30-03-2009, 17:20   

Witam, uszczelke n28 można kupić bez problemy w każdym sklepie motoryzacyjnym pasuje od wielu innych aut koszt pare zł, z n36 jest juz problem ale powiem ci ze rozbierałem to kilka razy i bez problemu złożyłem na stare uszczelki i zero przedmuchów. pozdro
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 30-03-2009, 18:20   

n3000 dzieki , tu mnie troche pocieszyles.... za cholere nie mozna tego dostac , mowie o N36.. tamta N28 faktycznie mozna skolowac od czegos innego.

zobaczymy co zostanie z tej uszczelki.... Ewentualnie da sie "wydlubac" katalisatory nie uszkadzajac sondy lambda? czy koniecznie musze to sciagnac na ziemie i rozpiac?

[ Dodano: 30-03-2009, 19:10 ]
dostalem odp z tego linka od ciebie...
potrzebne jest okucie??mosiadz?

|Witam

A czy okucie jest konieczne? Bo wycinamy uszczelki ale ich nie okuwamy.
Mozemy w zamian zrobic uszczelke z mosiadzu.

Pozdrawiam
Kamil Kedzior|
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 30-03-2009, 19:51   

O wiele łatwiej jest wypruć katalizatory jak masz wszystko na ziemi (nie poddaja sie za łatwo:), na założonym bedziesz się z tym meczył. Mi kiedyś docieli uszczelkę miedzy kolektor a turbine z miedzi i totalna kicha wypaliła sie po 2 miesiącach (wróciłem do orginalnej i trzyma do dzis) nie wiem jak z mosiądzu ale powiem ci ze te oryginalne są najlepsze sa bardzo wytrzymałe zrobione z kilku warstw blachy zadne dorabiane sie z nimi nie równaja i myśle ze smiało mozesz je zakładac z powrotem, jestem prawie pewny ze bedzie w dobrym stanie.
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 30-03-2009, 21:50   

Zgodze sie z n3000.Sam sciagalem juz to chyba 2 razy i uszczelka N36 po ponownym juz zalozeniu trzyma,tak wiec mozesz sprobowac.Precaty lepiej wydlubac po sciagnieciu
(po prostu bedzie latwiej) uwazajac przy tym na sonde(proponuje wykrecic).
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.