Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] problem ze zbierznoscia ???
Autor Wiadomość
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
  Wysłany: 30-12-2009, 18:03   [2.5 TD] problem ze zbierznoscia ???

:cry: mam problem wymienilem przednie opony 7miesiecy temu i strasznie je zdziera na krawedziach zewnetrznych lozyska wymienilem 3000km temu no i niewiem co robic ? zbierznosc jest ok dzis sprawdzalem katy tez jesli ktos moglby doradzic ?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2009, 22:51   

Bedziemy szukac :wink:
Zaczne od banalu, czy jezdzisz po czarnym z "dopietym" przodem 4H?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 30-12-2009, 23:39   

witam
na czarnym to 2H , tak rozkminiam ze moze to od tylnego mostu jest skrzywiony delikatnie (dostalem w lewe tylne kolo ) . Poza tym tylne oponki sa ok juz zaczynaja 3 sezon tylko ten przod nieszczesny .
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2009, 23:42   

Gene napisał/a:
czy jezdzisz po czarnym z "dopietym" przodem 4H?


A może nie rozłącza "przodu" i kolega nie zauważył?
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 30-12-2009, 23:56   

moze byc jesyem swierzak w tych sprawach .

[ Dodano: 30-12-2009, 23:58 ]
a jak to sprawdzic? :lol:
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2009, 00:04   

Wolny, utwardzony (asfalt czy kostka czy coś twardego), 1wszy bieg, podkręcone koła i próby na wszystkich przełożeniach reduktora. Wykonujesz kółka. Powinieneś wyczuć na czteronapędowych położeniach lekkie szarpanie i jakby przeskakiwanie. Na 2H nie powinno tego być, czyli gładziutko i cichutko. Czy palą Ci się kontrolki od napędów?
Przy rozłączaniu dla pewności możesz cofnąć 2-3m. Podobno przy ES pomaga, czasem :wink:
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 31-12-2009, 00:30   

na wstecznym delikatnie szarpanie ale przy skreconych kolach a do przodu wszystko ok jest :(
 
 
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 31-12-2009, 12:26   

Zacznij od odwiedzin jakiegos warsztatu gdzie mają podnosnik. Za 20 zł Cie podniosa i pobawisz sie napedami. Może czegoś się dowiesz. A jeśli z napędem wszystko ok to czekają Cie odwiedziny warsztatu gdzie jest płyta. Zmierzą Ci samochód.
_________________
waldek
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 31-12-2009, 13:00   

z warsztatem mam problem nie moge znalesc dobrego ktory znal by sie na 4x4 wczoraj robilez zbierznosc jest ok . i stwierdzili ze tak musi byc ze zdzieraniem na krawedziach. (anglicy mieszkam na stale w uk) moze poszukam clubu lokalnego offroad powinni miec namiar na dobry warsztat.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2009, 13:26   

zapytaj tu: http://www.pocuk.com/foru...f32532dfabfc5ba
choc nie wiem czy powinienes pojechac do serwisu terenowek. Lepiej do punktu gdzie maja doswiadczenie z geometria w autach z napedem na obie osie.
Sprawa jest dosc dziwna. Napisz jeszcze dokladnie co to za opony. Albo geometria zostala nie za dobrze zrobiona albo musisz nadzwyczaj dynamicznie jezdzic i opony mordowac. Zuzywanie sie gum na krawedziach jest obiawem spotykanym wlasnie przy intensywnej jezdzie i srednio dobranej mieszance. Ale nie sadze, ze wlasnie w Twoim przypadku tak jest.
Jeszcze jedna rzecza, ktora przychodzi mi do glowy, zle dobrane cisnienie w kolach. To jednak takze wykluczam bo jesli obiaw jest Ci znany pilnujesz tego parametru.
Shogunbristol napisał/a:
moze to od tylnego mostu jest skrzywiony delikatnie
moze... tyle, ze jesli auto zostawia 4 slady to geometria powinna niezbicie to wykazac.
Na koniec dodam, ze nie powinno sie jezdzic Sportem na innych oponach z przodu i z tylu.
Moze to powodowac rozne naprezenia w ukladzie przeniesienia napedu. Pewnie w twoim przypadku znikome ale juz pomyslow mi brakuje.
Powodzenia :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 31-12-2009, 14:30   

no to chyba to bedzie to na przodzie mam inne oponki a tyl inne z przodu continental cross contact 255/55/r18 109Y a tyl to roadstone 255/55/r18 109V. mam nadzieje ze to tu jest problem. dziekuje i pozdrawiam.


:mrgreen: !!! ZYCZE WSZYSTKIM SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU !!! :mrgreen:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2009, 15:12   

Shogunbristol napisał/a:
mam nadzieje ze to tu jest problem
naciagane to troche ale skoro przod odpiety, cisnienie prawidlowe i geometria wyszla dobrze to moze wina samych opon. Rozmiar masz ten sam wiec nie powinno sie nic dziac.
Wybity wahacz, za duzy luz na kolach, regulacja lozysk... trzeba szukac. Na odleglosc to tylko spekulacje.
:wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 31-12-2009, 15:26   

bede szukal jak znajde to opisze co bylo . w marcu bede w polsce jestem z mazowieckiego moze jak do tej pory nic nie znajde to w polsce moglbym odwiedzic jakis warsztat?
 
 
spamtrash 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogun Sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: zza węgła
Wysłany: 04-01-2010, 21:08   

Miałem coś podobnego (chyba).
Jeśli będziesz miał coś z wahaczem, łożyskiem lub luzem na kołach - wyjdzie Ci na MOT, dostaniesz żółtą kartkę z opisem co jest be :wink:
A jeśli nie znajdziesz nic w swojej okolicy i do marca czekać nie chcesz - co prawda z Bristolu daleko, ale ten warszacik http://www.rafkrysgarage.co.uk/ powinien pomóc (mojego robią bez bólu).
 
 
shogunbristol 
Nowy Forumowicz
daniel

Auto: shogun sport 25dt
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: bristol
Wysłany: 13-01-2010, 18:07   

witam ponownie
mot byl ok zadnych problemow .
stopniowo szukam co moze zjadac przednie oponki . Ostatnio zauwarzylem ze przy skreconych kolach jadac do przodu i tylu zabkuje .sprawdze wachacze lub luz na kolach moze cos tu jest nietak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.