Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor... |
Autor |
Wiadomość |
pawcio_mitsubishi
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Chrz
|
Wysłany: 14-04-2009, 18:59 Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor...
|
|
|
Heyeczka jestem nowy ..... proszę o wyrozumiałość .... mam problem a mianowicie w moim galancie ( 1800 TD GLS SEDAN 1991r) szczelił pasek rozrządu a co za tym idzie dźwigienki również poszczelały .... wymieniał mi to wszystko szwagier .... całą klawiaturę zakupiłem używaną gdyż nie stać mnie na nową ..... po założeniu wszystkich części i jeżdżeniu samochodem jest ono teraz okropnie mułowate ciezko mozna nawet maluszka wyprzedzić :/ okropnie hałasuje i zaczął kopcić nie ma wogole mocy !! obrotomierz nie chce osiagac maksymalnych obrotów !!!! ciężko odpala i przy odpalaniu czesto gasnie i za którymś razem dopiero odpala ..... przed zerwaniem paska spisywalo sie wyśmienicie .... co moze byc nie tak jak do tego podejsc czy mogł by mi ktoś pomoc nie za bardzo znam sie na tym a nie puszczaja mnie jak narazie kwestie finansowe by zawiesc do dobrego mechanika :/ jak to ugryść pomóżcie |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:10
|
|
|
akbi napisał/a: | zle ustawiony zaplon ... pewnie wystarczy przestawic o zabek |
Arek chyba chodziło Ci o rozrząd?
Czy zawory były wymieniane? Sprawdzane? Wymieniałeś tylko klawiaturę? Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach? |
|
|
|
 |
pawcio_mitsubishi
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Chrz
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:14
|
|
|
Nie nic nie było oprócz paska oraz klawiatury robione ... zapewniano mnie iz w tym samochodzie jest bezkolizyjna głowica |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:16
|
|
|
To jakim cudem dźwigienki się posypały? Nie uważasz, że gdyby był bezkolizyjny to nic by się nie stało z klawiaturą? |
|
|
|
 |
pawcio_mitsubishi
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Chrz
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:21
|
|
|
Poinformowano mnie ze w samochodzie tym przy zarwanym pasku zawory zostają nie naruszone ! nie mam pojecia jakim cudem udalo sie dopasowac dzwigienki .... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:26
|
|
|
Nie znam Twojego silnika, ale dziw mnie, że niby bezkolizyjny a dźwigienki zostały uszkodzone. |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:33
|
|
|
Niestety ale muszę Cię zmartwić ,ten silnik nie jest bezkolizyjny , i pewnie masz zawory przygięte. Nie zdejmowaliście głowicy?????????? |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:40
|
|
|
Wychodzi na to, że nie zdejmowali, a zanosi się na to, że bez tego się nie obejdzie. |
|
|
|
 |
pawcio_mitsubishi
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: Chrz
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:46
|
|
|
czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:51
|
|
|
Na początek proponuję sprawdzić kompresję. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:52
|
|
|
pawcio_mitsubishi napisał/a: | czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ... | Rozłożyć głowicę na części pierwsze i organoleptycznie. Innej rady nie ma. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:52
|
|
|
Hej, jak chcesz i mieszkasz w mazowieckim, to mogę Ci pomóc.
Przerabiałem już ten silnik, więc wiem co i jak.
Silnik nie jest bezkolizyjny niestety, ale zawory na 90% się nie pogięły.
Ile dźwigienek pękło ? Wygląda na to, że coś jest źle ustawione, rozrząd, albo pompa wtryskowa. Tak czy inaczej nie zwiastuje długiego żywota tej głowicy.
U mojego znajomego samochód jeździł około 3 miesięcy jeszcze, potem zaczęło się dymić z głowicy. Pęknięta w 3 miejscach (co najmniej).
Tak czy inaczej, przy odrobinie szczęścia jeszcze trochę pojeździ, ale ja bym szukał nowej głowicy. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 14-04-2009, 19:52
|
|
|
Najlepiej to jedż do mechanika niech sprawdzi pierwszo ciśnienie na cylindrach, I nie chce Cię straszyć ale w tych silnikach podczas pęknięcia paska ,głowica bardzo lubi pęknąć |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
|