Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor...
Autor Wiadomość
pawcio_mitsubishi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Chrz
  Wysłany: 14-04-2009, 18:59   Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor...

Heyeczka jestem nowy ..... proszę o wyrozumiałość .... mam problem a mianowicie w moim galancie ( 1800 TD GLS SEDAN 1991r) szczelił pasek rozrządu a co za tym idzie dźwigienki również poszczelały .... wymieniał mi to wszystko szwagier .... całą klawiaturę zakupiłem używaną gdyż nie stać mnie na nową ..... po założeniu wszystkich części i jeżdżeniu samochodem jest ono teraz okropnie mułowate ciezko mozna nawet maluszka wyprzedzić :/ okropnie hałasuje i zaczął kopcić nie ma wogole mocy !! obrotomierz nie chce osiagac maksymalnych obrotów !!!! ciężko odpala i przy odpalaniu czesto gasnie i za którymś razem dopiero odpala ..... przed zerwaniem paska spisywalo sie wyśmienicie .... co moze byc nie tak jak do tego podejsc czy mogł by mi ktoś pomoc nie za bardzo znam sie na tym a nie puszczaja mnie jak narazie kwestie finansowe by zawiesc do dobrego mechanika :/ jak to ugryść pomóżcie :(
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-04-2009, 19:02   

zle ustawiony zaplon ... pewnie wystarczy przestawic o zabek
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 19:10   

akbi napisał/a:
zle ustawiony zaplon ... pewnie wystarczy przestawic o zabek


Arek chyba chodziło Ci o rozrząd?

Czy zawory były wymieniane? Sprawdzane? Wymieniałeś tylko klawiaturę? Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach?
 
 
pawcio_mitsubishi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Chrz
Wysłany: 14-04-2009, 19:14   

Nie nic nie było oprócz paska oraz klawiatury robione ... zapewniano mnie iz w tym samochodzie jest bezkolizyjna głowica
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 19:16   

To jakim cudem dźwigienki się posypały? Nie uważasz, że gdyby był bezkolizyjny to nic by się nie stało z klawiaturą?
 
 
pawcio_mitsubishi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Chrz
Wysłany: 14-04-2009, 19:21   

Poinformowano mnie ze w samochodzie tym przy zarwanym pasku zawory zostają nie naruszone ! nie mam pojecia jakim cudem udalo sie dopasowac dzwigienki ....
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 19:26   

Nie znam Twojego silnika, ale dziw mnie, że niby bezkolizyjny a dźwigienki zostały uszkodzone.
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 14-04-2009, 19:33   

Niestety ale muszę Cię zmartwić ,ten silnik nie jest bezkolizyjny , i pewnie masz zawory przygięte. Nie zdejmowaliście głowicy??????????
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 19:40   

Wychodzi na to, że nie zdejmowali, a zanosi się na to, że bez tego się nie obejdzie.
 
 
pawcio_mitsubishi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991r 1.8td GLS SEDAN
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 4
Skąd: Chrz
Wysłany: 14-04-2009, 19:46   

czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 19:51   

Na początek proponuję sprawdzić kompresję.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-04-2009, 19:52   

pawcio_mitsubishi napisał/a:
czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ...
Rozłożyć głowicę na części pierwsze i organoleptycznie. Innej rady nie ma.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-04-2009, 19:52   

Hej, jak chcesz i mieszkasz w mazowieckim, to mogę Ci pomóc.
Przerabiałem już ten silnik, więc wiem co i jak.
Silnik nie jest bezkolizyjny niestety, ale zawory na 90% się nie pogięły.
Ile dźwigienek pękło ? Wygląda na to, że coś jest źle ustawione, rozrząd, albo pompa wtryskowa. Tak czy inaczej nie zwiastuje długiego żywota tej głowicy.
U mojego znajomego samochód jeździł około 3 miesięcy jeszcze, potem zaczęło się dymić z głowicy. Pęknięta w 3 miejscach (co najmniej).
Tak czy inaczej, przy odrobinie szczęścia jeszcze trochę pojeździ, ale ja bym szukał nowej głowicy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 14-04-2009, 19:52   

Najlepiej to jedż do mechanika niech sprawdzi pierwszo ciśnienie na cylindrach, I nie chce Cię straszyć ale w tych silnikach podczas pęknięcia paska ,głowica bardzo lubi pęknąć :cry:
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.