[CA4A 1.6] słabe hamulce :( |
Autor |
Wiadomość |
mikus_1984
Forumowicz

Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 12-07-2011, 08:47 [CA4A 1.6] słabe hamulce :(
|
|
|
witam serdecznie. mam następujący problem. Chodzi o hamulce a raczej ich brak. Założyłem do colta alu 17 z oponą 205/40R17 średnica kola sie powiększyło i okazało sie że fabryczne hamulce są po prostu za słabe do tych kół:( Trzeba naprawę mocno deptać żeby zatrzymać autko, a najgorsze jest to że hamulce mocno sie grzeją Tarcze sa fioletowe a klocki nikną w oczach. Wiadomo że oryginalna średnica tarczy 236 mm jest zdecydowanie za mała. Od czego można założyć większe hamulce???? W carismie 1.6 są takie same a w 1.8 gdi są większe ale występują tylko z rozstawem śrub 114,3 ( wiadomo że mam na myśli wymianę całych zacisków a nie tylko tarcz) Jak mozna to inaczej rozwiązać??? ale nie zmieniając kół, a niższych opon na ta felgę juz nie dostane:( |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12-07-2011, 16:46
|
|
|
czarnuch zapakował do swojego gti hamulce z galanta ea. o szczegółach to już z nim |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 12-07-2011, 17:59
|
|
|
Bez zmiany rozstawu to chyba najprościej komplet z gti.
A obecnych nie da się poprawić? Jaki masz zestaw i na jakim płynie jeżdzisz? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-07-2011, 01:14
|
|
|
mam z Gtika heble jakby ktos potrzebował. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mikus_1984
Forumowicz

Auto: CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 14-07-2011, 19:29
|
|
|
w najbliższym czasie założę komplet przednich hamulców od gti-ka i zobaczymy co wyjdzie.
Co do płynu hamulcowego to nawet nie wiem jaki mam bo od momentu kupienia samochodu nie wymieniłem go. A jaki zalać??? bo wiem że są różne rodzaje które różnią się temperaturą wrzenia, czymś jeszcze??? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-07-2011, 19:48
|
|
|
zalej DOT-4 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-07-2011, 23:32
|
|
|
Zacznij od płynu. Poprawa będzie znaczna.
Ja używam Castrol Response DOT4 http://www.castrol.com/li...ponse_dot_4.pdf Wg. mnie bardzo dobry stosunek ceny do jakości.
Są oczywiście jeszcze lepsze np. CASTROL SRF RACING, ale cena 250zł za litr do cywilnego auta to wg. mnie zbędny wydatek.
Potem tarcze.
Jak masz najtańszą chińszczyznę to nie ma szans, żeby się nie grzały.
Grubość tarczy jest także istotna.
Ja mam Brembo i z czystym sumieniem polecam - uwaga tylko na podróby .
No i klocki.
Tu nie mam zdania, miałem już chyba wszystkie , a od kilku lat pilnuję tylko, żeby kupować klocki miękkie.
Obecnie jeżdżę na TRW. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15-07-2011, 00:23
|
|
|
mkm napisał/a: | Zacznij od płynu. Poprawa będzie znaczna. |
tzn hebel bedzie wytrzymalszy na zagrzanie ale na zimnym nie bedzie róznicy.
mkm napisał/a: | Ja mam Brembo i z czystym sumieniem polecam - uwaga tylko na podróby . |
ja równiez mam Brembro do tego klocki EBC red stuff. I hamuje wyśmienicie (jak na cywila) Dodatkowo mam heble przód z GTika. mkm napisał/a: | Tu nie mam zdania, miałem już chyba wszystkie , a od kilku lat pilnuję tylko, żeby kupować klocki miękkie.
Obecnie jeżdżę na TRW. |
osobiscie chyba wybralbym ferrodo aczkolwiek mam kolejne EBC tym razem green juz na półce.
Co koledze mółbym doradzic to skoro i tak ma kupowac nowe tarcze i heble to niech kupi zestaw z GTi jesli bedzie w dobrej cenie sprawny komplet na przód. bo tyłu bym nie ruszał osobiscie. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Benbenek1
Nowy Forumowicz
Auto: COLT GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1 Skąd: Wisła
|
Wysłany: 19-07-2011, 13:47
|
|
|
rosomak1983, masz moze jeszcze zaciski z gtika i ile bys za nie chcial? |
|
|
|
 |
|