Przesunięty przez: Owczar 15-07-2012, 23:05 |
ogranicznik prędkości |
Autor |
Wiadomość |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 14-07-2012, 22:02 ogranicznik prędkości
|
|
|
witam wszystkich mam pytanie czy ktoś wie jak usunąć ograniczenie prędkości w mitsubishi gto 3000 gt twin turbo 1991r import z japoni mam blokade i nie moge przekroczyć 210km/h odcina mi zapłon i bardzo mnie to drazni czasami chciałbym mu troche wcisnąć a nie moge prosze o pomoc pozdro SUWSON |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-07-2012, 11:20
|
|
|
Najprościej, to przeciąć kabelek sygnałowy przy ecu. Oznaczony na diagramie jako "speed signal". |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 15-07-2012, 14:55
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Najprościej, to przeciąć kabelek sygnałowy przy ecu. Oznaczony na diagramie jako "speed signal". |
czy jak go przetne czy bede widziałz jaką prędkością jade czy wskaznik prędkości będzie działał? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-07-2012, 15:43
|
|
|
Napisze ci na przykładzie ecu z 4-wtyczkową wiazką, typ M3a.
Ecu otrzymuje 2 różne sygnały dotyczące prędkości.
Główny sygnał ze skrzyni, czyli VEHICLE SPEED SENSOR idzie na kostkę nr 3 (lub C), pin 10 (lub 60). W nawiasach podałem alternatywne oznaczenia. Tego sygnału nie ruszasz
Sygnał pomocniczy, na którym bazuje "odcinka" czyli "SPEED PULSE SIGNAL" idzie na kostkę nr 4 (lub D), pin 16 (lub 86). Kolor: biały z zielonym paskiem.
Ciebie interesuje kabelek na pin w kostce nr 4. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 15-07-2012, 18:40
|
|
|
ok dzięki najpierw zobacze jak jest u mnie bo niewiedziałem do czego zacząć [ jestem kucharzem nie mechanikiem ) ale chce to sam zrobić u nas chcą 150funtów za to dziąki |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-07-2012, 20:42
|
|
|
Zapraszam na CVR4 w takim razie.
Ja się dobierzesz do ecu to sprawdź czy masz taki rozkład wtyczek:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68498 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 16-07-2012, 18:31
|
|
|
no niestety u mnie w ECU są tylko trzy wtyczki nie cztery i co teraz ?
[ Dodano: 16-07-2012, 18:36 ]
swinks_uk widze że mieszkasz w uk czy jest szansa na jakiś kontakt telefoniczny z tobą? |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 21-07-2012, 12:14
|
|
|
Sprawdź czy masz skrzynię begów na linkę czy jest czujnik.
Jak jest czujnik, mam na sprzedaż nowy delimiter sprowadzony z UK |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 21-07-2012, 19:57
|
|
|
sprawdziłem i mam na linke czemu to jest takie ważne i czy to ma jakieś znaczenie? |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 22-07-2012, 11:55
|
|
|
A sądzisz ze skąd ECU wie ile jedziesz? Zanim zaczniesz ciąć kable, warto sprawdzić czy potrzebny jest delimiter czy cążki
Musisz przeciąć żółty kabel na 66 pinie, wtedy nie będziesz miał tempomatu ale i ogranicznik zniknie.
( Connector A dla Ciebie nei istnieje ) http://www.innovatemotors...%20-%201993.pdf
U mnie też tak było, bo zakupiłem ECU od GTO a tam odcinka jest przy 180km/h więc nie wiem skąd u Ciebie 210km/h
Będziesz maił pytania, to pisz na www.3000gt-forum.cba.pl
swinks_UK napisał/a: | Napisze ci na przykładzie ecu z 4-wtyczkową wiazką, typ M3a.
Ecu otrzymuje 2 różne sygnały dotyczące prędkości.
Główny sygnał ze skrzyni, czyli VEHICLE SPEED SENSOR idzie na kostkę nr 3 (lub C), pin 10 (lub 60). W nawiasach podałem alternatywne oznaczenia. Tego sygnału nie ruszasz
Sygnał pomocniczy, na którym bazuje "odcinka" czyli "SPEED PULSE SIGNAL" idzie na kostkę nr 4 (lub D), pin 16 (lub 86). Kolor: biały z zielonym paskiem.
Ciebie interesuje kabelek na pin w kostce nr 4. |
ECU od 3000GT to nie ECU od Galanta. Gdybyś miał Sigmę to jeszcze bym zrozumiał. |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 22-07-2012, 20:45
|
|
|
no i znowu ten sam problem moje ecu ma tylko trzy wtyczki nie cztery i nadal nie wiem co ciąć czy nie ciąć gdzie znajde plan połączeń do ecu z trzema wtyczkami? |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 22-07-2012, 23:27
|
|
|
ok rozumie przeciąć kabel pin 66 ale czy licznik prędkości będzie działał ?
z tego co już wiem to nie
a chciał bym wiedzieć jak szybko jade nie chce płacić mandatów a ja mam ciężką noge i wole wiedzieć ile jade bo tu u nas jest pełno fotoradarów
http://www.innovatemotors...%20-%201993.pdf
a to nie jest moje ecu ja mam tylko trzy wtyczki nie cztery |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 23-07-2012, 12:28
|
|
|
Powtarzam, czytaj ze zrozumieniem!
Ku**a! Masz licznik na linkę czy na czujnik? Pisałeś że na linkę, więc nie tnij linki tylko to co napisałem poniżej i powyżej dwa razy. Odetniesz kabel z informacją dla ECU ile jedziesz wiec tylko tempomat odłączysz oraz limit prędkości. Skoro jest przy skrzyni linka a nie czujnik to nie ma problemu!
http://2.bp.blogspot.com/...shi_ECU5409.JPG Utnij kabel z pinu 66 ŻÓŁTY! |
Ostatnio zmieniony przez kleryk-3kgt 23-07-2012, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
suwson
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 12 Skąd: net
|
Wysłany: 23-07-2012, 12:33
|
|
|
sorki nie skumałem ,,licznik mam na czujnik napewno bo go wymieniałem orginalny miałem w milach a wsadziłem w km/h to nie widziałem tam linki,
ps czy moge sie z tobą skontaktować telefonicznie lub przez skype |
|
|
|
 |
|