Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak spuścić paliwo ?
Autor Wiadomość
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2012, 21:57   Jak spuścić paliwo ?

Witam,

Potrzebuję spuścić paliwo z CJtki. Kupiłem 3m węża paliwowego fi 8mm, mam też kanister. Niestety wpuszczając wąż przez wlew po około 1m natrafiam na jakąś blokadę nie sięgając jeszcze paliwa.
Domyślam się że można coś pokombinować przy filtrze paliwa. Niestety w CJ dostęp do niego jest dość utrudniony.
Dziękuje za wszystkie sugestie i pomysły.
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 16-06-2012, 10:27   

Między zbiornikiem a rurką doprowadzającą paliwo do filtra jest wężyk gumowy.Tam jedynie możesz rozpiąć i próbować.
_________________
161261
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2012, 14:29   

Tego się obawiałem. Bez kanału się tam pewnie nie dostane ...
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 16-06-2012, 15:43   

dlamer napisał/a:
Tego się obawiałem. Bez kanału się tam pewnie nie dostane ...

Wystarczy odkręcić koło , odkręcałem metalowy wlew paliwa i nie było problemu (bez kanału),
wlew sie kończy i zaczyna gumowy wąż tuż pod nadkolem ale nie trzeba się kłaść pod autem...
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2012, 19:35   

krzysieg, dzięki wielkie.

Po zdjęciu koła widać łączenie wlewu z wężem gumowym. Po odkręceniu obejmy zdejmujemy gumowy wąż i tędy już wężyk sięga baku (w moim przypadku fi osiem).
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 19-06-2012, 10:26   

a po co się tak męczyć? :roll:
http://japancars.ru/cat/m...L6&mg=13&bg=010
podstawiasz bańkę, odkręcasz korek nr 05298 i samo leci :mrgreen:
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 19-06-2012, 10:28   

Jeśli masz taki korek.
_________________
161261
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 19-06-2012, 10:40   

w moim CJ1 jest, czyżby różne zbiorniki były?...
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-07-2012, 20:41   

Bazz napisał/a:
a po co się tak męczyć? :roll:
http://japancars.ru/cat/m...L6&mg=13&bg=010
podstawiasz bańkę, odkręcasz korek nr 05298 i samo leci :mrgreen:

Można.
dlamer napisał/a:
Domyślam się że można coś pokombinować przy filtrze paliwa

Cieplej.

Najlepiej zdjąć wężyk przy listwie wtrysków. OIDP jeszcze lepiej jak odkręcisz dwie śrubki i zdejmiesz podejście do listwy.
Wtedy ... zapodajesz napięcie 12V na wtyczkę kontrolną pod maską zlokalizowaną na ścianie grodziowej, wtyczka doprowadza napięcie na pompę i autko samo odda Ci paliwo.

MANUAL - polecam.
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.