Jak spuścić paliwo ? |
Autor |
Wiadomość |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2012, 21:57 Jak spuścić paliwo ?
|
|
|
Witam,
Potrzebuję spuścić paliwo z CJtki. Kupiłem 3m węża paliwowego fi 8mm, mam też kanister. Niestety wpuszczając wąż przez wlew po około 1m natrafiam na jakąś blokadę nie sięgając jeszcze paliwa.
Domyślam się że można coś pokombinować przy filtrze paliwa. Niestety w CJ dostęp do niego jest dość utrudniony.
Dziękuje za wszystkie sugestie i pomysły. |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-06-2012, 10:27
|
|
|
Między zbiornikiem a rurką doprowadzającą paliwo do filtra jest wężyk gumowy.Tam jedynie możesz rozpiąć i próbować. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 16-06-2012, 14:29
|
|
|
Tego się obawiałem. Bez kanału się tam pewnie nie dostane ... |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 16-06-2012, 15:43
|
|
|
dlamer napisał/a: | Tego się obawiałem. Bez kanału się tam pewnie nie dostane ... |
Wystarczy odkręcić koło , odkręcałem metalowy wlew paliwa i nie było problemu (bez kanału),
wlew sie kończy i zaczyna gumowy wąż tuż pod nadkolem ale nie trzeba się kłaść pod autem... |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2012, 19:35
|
|
|
krzysieg, dzięki wielkie.
Po zdjęciu koła widać łączenie wlewu z wężem gumowym. Po odkręceniu obejmy zdejmujemy gumowy wąż i tędy już wężyk sięga baku (w moim przypadku fi osiem). |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 19-06-2012, 10:26
|
|
|
a po co się tak męczyć?
http://japancars.ru/cat/m...L6&mg=13&bg=010
podstawiasz bańkę, odkręcasz korek nr 05298 i samo leci |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 19-06-2012, 10:28
|
|
|
Jeśli masz taki korek. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 19-06-2012, 10:40
|
|
|
w moim CJ1 jest, czyżby różne zbiorniki były?... |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22-07-2012, 20:41
|
|
|
Można.
dlamer napisał/a: | Domyślam się że można coś pokombinować przy filtrze paliwa |
Cieplej.
Najlepiej zdjąć wężyk przy listwie wtrysków. OIDP jeszcze lepiej jak odkręcisz dwie śrubki i zdejmiesz podejście do listwy.
Wtedy ... zapodajesz napięcie 12V na wtyczkę kontrolną pod maską zlokalizowaną na ścianie grodziowej, wtyczka doprowadza napięcie na pompę i autko samo odda Ci paliwo.
MANUAL - polecam. |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
|