Montaż zegarów HC do przedlifta ASB |
Autor |
Wiadomość |
kanluk
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 5 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 16-08-2021, 23:49 Montaż zegarów HC do przedlifta ASB
|
|
|
Koledzy czy da się założyć zegart HC do przedlifta '97 z ASB 4 biegową? U mnie mam PRND32L a na licznikach HC widzę układ PRND4321 - wiadomo 5 biegowa... znalazłem temat na forum ale głównie o GDI itd.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-08-2021, 08:05
|
|
|
kanluk, wszystkie Galanty z lat 1992-2004 miały 4-biegowe skrzynie, oprócz wersji VR-4 z lat 1996-2002, która miała 5-biegowy automat z Tiptronikiem. PRND4321 oznacza również 4 biegi. Po przerobieniu zasilania na płytce zegarów HC możesz założyć taki licznik do swojego Galanta, ale kontrolki 4321 nie będą działać, bo masz skrzynię biegów bez Tiptronika, a 4321 to kontrolki, które pokazują na jakim biegu jedziesz w przypadku manualnej zmiany biegów. |
|
|
|
 |
kanluk
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 5 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 17-08-2021, 11:39
|
|
|
Kurcze byłem przekonany, że tiptronic wychodziły już 5 biegowe..
Ja mam naklejkę pod maską, że moja skrzynia to F4A42 czy w tej sytuacji na HC kontrolki PRND będą się podświetlać normalnie czy cały ten środkowy wskaźnik nie będzie działał? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-08-2021, 14:29
|
|
|
Ja mam takie zegary HC w manualu - środek sie swieci ale nie ma kropki przy trybie jazdy . Musze kiedyś rozebrać i zakleić PRND ładna naklejka |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-08-2021, 08:29
|
|
|
kanluk, w poliftach skrzynia jest taka sama tylko ma dołożony Tiptronik. Co do kontrolek to powinny świecić, bo teraz też masz i świecą. |
|
|
|
 |
kanluk
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2021 Posty: 5 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 19-08-2021, 21:36
|
|
|
A ten tiptronik da się jakoś dołożyć?
Znalazłem zegary HC również z 2.5 V6 tylko prędkościomierz mają skalowany do 260 km/h a mój stary ma 240. Czy to będzie poprawnie wyświetlało prędkość? Nawet przebieg prawie idealnie pasuje... zakładam zegar, który ma o 2000 większy przebieg biznes "rzycia" |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-08-2021, 08:12
|
|
|
kanluk, tak, ale musiałbyś znaleźć kogoś kto włączy funkcję Tiptronika w komputerze skrzyni biegów. Do wymiany jest tylko wybierak biegów i chyba wiązka do wybierają, bo Tiptronik nie będzie działał.
Zegary wyskalowane do 260 km/h będą pokazywały prędkość poprawnie. |
|
|
|
 |
|