Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
niskie obroty i pomaranczowa dioda ??
Autor Wiadomość
Szmiks 
Mitsumaniak
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 42
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-04-2009, 22:59   niskie obroty i pomaranczowa dioda ??

witam wszystkich , carisme 1,8 gdi posiadam od konca listopada, auto sprawowalo sie bez zarzutu jednak od jakiegos czasu w czasie jazdy strasznie zwalniaja mi obroty i pojawia sie pomaranczowa kontrolka, normalnie mozna dalej jechac ale trzeba bardziej wciskac pedal gazu ktos wie o co chosi?? czekam na pomoc :)
_________________
yo yo
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-04-2009, 09:50   

Wyczyśc przepustnice
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm
a pomaranczowa kontrolka to CE.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 12-04-2009, 12:25   

Może być wiele przyczyn, trzeba sprawdzić układ paliwowo-powietrzny, począwszy od czujnika położenia przepustnicy, silniczek krokowy, przepływomierz, pompę wysokiego ciśnienia. Sam tego nie zrobisz musisz jechać do kogoś kto podłączy Ci cari do kompa i sprawdzi parametry w czasie jazdy, a w szczególności w momencie "mulenia".
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Szmiks 
Mitsumaniak
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 42
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2009, 14:10   

wielkie dzieki :D
_________________
yo yo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.