 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SPRZĘGŁO!!! |
Autor |
Wiadomość |
vtiii
Forumowicz
Auto: 3000gt VR4 '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 50 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 12-04-2009, 10:53 SPRZĘGŁO!!!
|
|
|
Własnie mechanik wyjal mi sprzeglo w moim 3000gt jest to wersja bi turbo 320KM 4x4 z 92 roku japonczyk, sprzeglo bylo w nim od nowosci a samochod ma nakrecone 101 tys teraz mam dylemat bo nowe sprzeglo w japan carscie kosztuje okolo 1100zl a wczoraj znalazlem na allegro kompletne sprzeglo w dobrej cenie z tej samej wersji tylko 286KM ale z rozebranego mitsu z 96 roku.Czy to jest to samo? Czy musze kupowac nowe? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 12-04-2009, 11:49
|
|
|
Pewnie moja aukcje widziałes. Posiadam w sprzedaży wszystkie sprzegła Exedy. To najlepsze sprzeło jakie możesz kupic jako zamiennik seryjnego. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-04-2009, 12:06
|
|
|
Niestety nie orietuje sie w roznicach sprzegiel pomiedzy rocznikami i nie pomoge.
Ale przy okazji tematu mam pytanie.Jakie sprzeglo polecacie do VR4 gdzie moc docelowa moze wynosic okolo 400km.Bo pamietam ,ze ktos juz pisal ze Exedy nie wytrzyma takiego obciazenia lub bedzie mialo z tym problem.Osobiscie jezeli mialbym zakladac(co pewnie mnie czeka juz niedlugo) to wolalbym zmienic na porzadne |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
vtiii
Forumowicz
Auto: 3000gt VR4 '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 50 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 12-04-2009, 21:13
|
|
|
nie wiem czyja aukcje widzialem ale ze wszystkich wynika, ze od 91 do 98 roku bylo to samo sprzeglo przynajmniej ja to tak rozumiem |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-04-2009, 21:27
|
|
|
Wlasnie przegladalem stronke 3sx i jezeli chodzi o sprzeglo orginalne czy tez mocniejsze to nie bylo rozpisane na roczniki,tylko na FWD i VR4(oczywiste).Tak wiec smiem przypuszczac ,ze nie roznia sie one biorac pod uwage rocznik,czyli pewnie VR4 z kazdego rocznika ma to samo sprzeglo. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12-04-2009, 21:28
|
|
|
Witam, te sprzęgła są dokładnie takie same wiec możesz śmiało kupować ale zaznaczam ze EXEDY nadaje się tylko do spokojnej jazdy bo kilka startów z miejsca z ok. 5tys obrotów i bedzie po sprzęgle ja załatwiłem już chyba ze 2 takie sprzęgła. UDI polecam sprzegła ACT są drogie ale warte swojej ceny, szczególnie jeśli auto jest wzmocnione wtedy dobierasz model odpowiednio do momentu obrotowego jaki ma przenosić (najlepiej z zapasem). Można też zrobić sprzęgło na zamówienie u pana Radzikowskiego w Warszawie koszt ok 1200zł (+ dajesz swój docisk i tarcze) ale opinie są podzielone. |
|
|
|
 |
|
|