 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] zbieznosc katy itp |
Autor |
Wiadomość |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 06-12-2006, 22:53 [ALL] zbieznosc katy itp
|
|
|
mam pytanie czy sruby na tylnich wachaczach dolnych to sa sruby do krecenia katem kola (dol-gora) czy moze na boki prawo lewo? bo chodzi mi o to ze u mnie prawe tylnie kolo jest wychylone w prawo o ponad milimetr, ktorymi regulacjami to sie koryguje ? tymi na wachaczu dolnym czy innymi jakimis ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 07-12-2006, 12:21
|
|
|
lapy precz---- to sa srubki dla warsztatu od geometri lepiej nie grzeb jak sie nie znasz . sprobuj pomierzyc przesuniecie osiek tylnich tak jak ci juz pisalem rozrysuj to sobie -- bo tak to bedziesz mial kat kola a kolo bedzie kosic gdzies w sina dal ---- moja rada skup sie na okresleniu jak naprawic ta belke o ile ja przesunac
a kat natarcia ustaw na koncu |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2006, 12:35
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | to sa srubki dla warsztatu od geometri |
Dokladnie. Polecam wizyte w warsztacie. Ja za cala impreza u mojego mechanika zaplacilem ok 50 PLN wiec nie wiem, czy warto samemu grzebac, bez gwaracji sukcesu.
Zdarte opony moga kosztowac wiecej, nie wspomne tez o prowadzeniau auta |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 07-12-2006, 15:33
|
|
|
spokojnie panowie nie w tym rzecz, chce wiedziec tak jak w 1 poscie bo jezeli sie potwierdzi to co mysle to mechanik probowal na zbieznosci ustawic mi rozbieznosc regulacja do kata pochylen, bo o drugiej regulacji nawet nie wiedzial szpec z autoryzowanego punktu qrwa, wiec prosze o odpoiwedz czy na wachaczu dolnym regulacja sluzy do katow(gora-dol) czy do zbieznosci(prawo-lewo) ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 07-12-2006, 15:56
|
|
|
Poszukaj serwisowki z opisem zawieszenia i bedziesz mial wszysko , malo kto z nas pamieta nastawy do wszystkich aut |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 08-12-2006, 09:48
|
|
|
no i tak jak sie potwierdzily moje przypuszczenia , bylem 3 dni temu w autoryzowanym serwisie geometri mechanik stwierdzil ze nieda sie ustawic u mnie zbieznosci bo prawe kolo ucieka w prawa strone o prawie 2 mm, a regulowal to sruba na wachaczu- a ta sruba sluzy do ustawienia kata pochylenia kola, o drugiej regulacji nawet nie wiedzial ze w ogole jest i sluzy ona wlasnie do regulowania kola na prawo i lewo. poprostu brak mi slow na tych fachowcow. dodam ze w takim ukladzie pojawila sie u mnie iskierka nadzieji zwiazana z tym tematem http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=6984 tyle ze jeszcze poczekam 2 tygodnie bo bede wymienial pozostale tuleje tylnego zawieszenia a to sie wiaze z ustawianiem zbieznosci jeszcze raz. stracilem 200 zl za ustawienie zbieznosci na tamtym warsztacie dalem 200 za wymiane 3 tulei i ustawienie zbieznosci ktorej nawet nie umieli zrobic bo niewiedzieli ze robia regulacje wychylenia kola - Katem pochylenia . poprostu lol |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 08-12-2006, 15:17
|
|
|
Niestety p0gr0m, to tak jest ze jedziesz do warsztatu i musisz wiedziec wiecej od tych magikow bo cie zjedza i spieprza ---- zawsze mnie nurtuje kwestja : ze jak nabedziesz troche wiedzy to po co i utrzymywac.
Opisze Ci moja metode robienia przy aucie rzeczy daremnych/czyli takich ktorych nieznalem albo sie nieda/
robie podbudowe teoretyczna czyli: czytam ,pytam , pije wodke z jakims starym majstrem, szukam podobnych rozwiazan w innych autach /np. tak naprawialem gaznik miska np dokumentacji solexa z volvo/
kompletacja czyli czesci narzedzia papiery do notatek /zawsze je zgubie albo sa malo czytelne he, he/ ogledziny pola walki czyli czy pod domem czy u sasiada czy moze warsztat , na koncu rozpoznanie ostateczne wroga i rozpoznanie w walce -- wynik- bywa roznie , ale czym wiecej potu i krwi tym zwyciestwo
slodsze |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 09-12-2006, 23:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-12-2006, 22:10
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Opisze Ci moja metode robienia przy aucie rzeczy daremnych/czyli takich ktorych nieznalem albo sie nieda/
robie podbudowe teoretyczna czyli: czytam ,pytam , pije wodke z jakims starym majstrem, szukam podobnych rozwiazan w innych autach /np. tak naprawialem gaznik miska np dokumentacji solexa z volvo/
kompletacja czyli czesci narzedzia papiery do notatek /zawsze je zgubie albo sa malo czytelne he, he/ ogledziny pola walki czyli czy pod domem czy u sasiada czy moze warsztat , na koncu rozpoznanie ostateczne wroga i rozpoznanie w walce -- wynik- bywa roznie , ale czym wiecej potu i krwi tym zwyciestwo
slodsze |
Popieram takie podejście. |
|
|
|
 |
piotrmas [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 01:51
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | no i tak jak sie potwierdzily moje przypuszczenia , bylem 3 dni temu w autoryzowanym serwisie geometri mechanik stwierdzil ze nieda sie ustawic u mnie zbieznosci bo prawe kolo ucieka w prawa strone o prawie 2 mm, a regulowal to sruba na wachaczu- a ta sruba sluzy do ustawienia kata pochylenia kola, o drugiej regulacji nawet nie wiedzial ze w ogole jest i sluzy ona wlasnie do regulowania kola na prawo i lewo. poprostu brak mi slow na tych fachowcow. dodam ze w takim ukladzie pojawila sie u mnie iskierka nadzieji zwiazana z tym tematem http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=6984 tyle ze jeszcze poczekam 2 tygodnie bo bede wymienial pozostale tuleje tylnego zawieszenia a to sie wiaze z ustawianiem zbieznosci jeszcze raz. stracilem 200 zl za ustawienie zbieznosci na tamtym warsztacie dalem 200 za wymiane 3 tulei i ustawienie zbieznosci ktorej nawet nie umieli zrobic bo niewiedzieli ze robia regulacje wychylenia kola - Katem pochylenia . poprostu lol |
dolny dlugi wachacz pochylenie. przedni krotki. zbieznosc.pod warunkiem ze....jakims cudem nie stanely sruby w tulejkach met-gumowych w co nie wierzę. w skrajnych przypadkach jesli skonczy sie zakres regulacji na zbieznosc ..zawsze poprawiam katem pochylenia . to mniejsze tzw. zlo. jak wiesz sruby te nie sa zwykle lecz zakonczone mimosrodowa podkladka. ja normalnie dorabiam takie sruby adoptujac je z innych zawieszen ze wzgledu na gwint, dlugosc i wytrzymalosc. jak to zrobic gdybys nie doszedl ...chetnie pomoge. lecz na forum jestem raz na pol roku...wiec kontakt raczej inny . pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|