Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
[E33A 2.0] Galant 2,0 4G63 Brak mu mocy !!!!!
Autor Wiadomość
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2005, 13:19   [E33A 2.0] Galant 2,0 4G63 Brak mu mocy !!!!!

Cała historia tego jest taka.
Autko od jakiegoś czasu traciło moc - szczególnie jak było wilgotno.
Miałem wyjazd do włoch i niestety w czechach zerwał sie pasek (mały) przeciwwagi i wskoczył pod rozrząd. Znajomy "mechanik" scholował nas do polski i zaczął grzebac, przy okazji wymienił paski, uszczelki. Jak wyjechałem od niego auto było wykrecone na wolnych na 1500. Niestety do włoch jechałem 2 dni a wracałem 3 dni - moc auta. Okazało sie po powrocie że włozył łapki w aparat zapłonowy i pokrzywił mapke. Wymieniłem na "nowy". Auto odpala na zimnym ale jak zagrzeje traci moc i gaśnie. Na gorącym niezagada. A tu i tu niewkręca obrotów. Wymieniłem też sondę, na próbe wywaliłem filtr powietrza itd ale bez rezultatu.


[ Dodano: 14-11-2005, 14:20 ]
Sorki 1992 rok 8V
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-11-2005, 14:29   

A aparat jest dobrze ustawiony - moze jak to taki magik to warto to sprawdzic
2 sprawa - czy zawory nie sa podparte? - trzeba zrobic pomiar cisnienia sprezania, bo 4g63 jest silnikiem kolizyjnym..... a brak kompresji = brak mocy. Na zimno jest jako-tako, bo baaardzo bogata mieszanka, a pozniej jest gorzej...
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2005, 14:40   

Silnik trzyma kompresje, aparat dobrze ustawiony. Niewiem ale po tych naprawach stawiam na elektrykę.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2005, 12:41   

a jaka kompresje ma silnik?
aparat jest na ilu stopniach?
popychacze hydrauliczne masz dobre? bo w moim starym galu jak zdechly popychacze to zdechla tez moc...
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2005, 21:14   

Kompresja chyba 12 na kadym, aparat chyba na 5
Popychacze niepodparte wszystko ok,
potrzebuje tabele kodow migowych.
dzieki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-11-2005, 13:51   

TAbela na mojej WWW . Jest kilka dodatkowych kodow, ale jesli takowe wystapia, to napisz - wtedy poszukam, bo teraz nie mam pod reka.
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2005, 14:50   

Fajna i przydatna stronka do tej pory kozystalem z http://alflash.narod.ru/mmc1.htm ale ruskiego nieuczyli. Dzieki.

[ Dodano: 22-11-2005, 20:03 ]
Wszystko ładnie pięknie. Sprawdzałem kody migowe i wyszło IIIIIIIIIIIIIIIIIIII
doliczyłem do 100 i stwierdziłem że pad ECU. Wartości na woltomierzu wachały się między 8 a 17 V.

[ Dodano: 23-11-2005, 22:30 ]
Już wszystko wiadomo _ narazie. Rozebrałem ECU a tam 2 wylane kondensatory 47 i 100 mikro. Wymieniłem wszystkie w sobotę wkładam, zobaczymy. Jestem elektronikiem i coś mi się zdaje że to one były powodem. Człowiek od którego mam auto - teść. kiedyś stwierdził że lambda nie jest potrzebna i poprostu ją wyciął zaiskrzyło ale auto jeszcze jakoś jezdziło. Pewnie mógł go powoli dobić. Pozdrawiam
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 24-11-2005, 11:52   

ja tak tylko na marginesie: proszę o precyzyjne formułowanie tytułu tematu, bo jak zobaczyłem, że galantowi 4G63 brak mocy, to mi włos dęba stanął - wielu dwulitrowcom można zarzucić brak mocy, ale nie miśkom. więc proszę na przyszłość formułować temat jakoś tak mniej ogólnie: pomocy! w moim galu (tu nr rejestracyjny :lol: ) zabrakło mocy, bo coś się popsuło, chociaż to niemożliwe, bo galanty się nie psują. różni goście przychodzą na nasze forum i pewnie ze trzech może odebrać tytuł wątku w sposób dosłowny, tak jak mnie się dzisiaj przytrafiło :roll:
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2005, 16:25   

Ok. wszystko ładnie pięknie. wsadziłem ECU, odpaliłem autko i kiks. Zastawiłem zawór PCV na stałe bo zwalony. Ładnie robi przegazówki wkręca na czerwone ale jak ruszam z miejsca czar pryska, autko staje. Jaka przyczyna moze regulacja jak ustawić zapłon itd.
Jedno pocieszające coraz lepiej.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-11-2005, 09:26   

CENTURION_ALARM napisał/a:
Jaka przyczyna moze regulacja jak ustawić zapłon itd.
Jedno pocieszające coraz lepiej.

1. nie wiem
2. rozgrzać auto, podłączyć do masy złącze do ustawiania zapłonu (100x o tym było), podłączyć stroboskop i kręcać w praw-lewo aparatem zepłonowym ustawić zapłon (wartość wyprzedzenia powinna być gdzieś na silniku, tabliczce znamionowej itp.)
3. to na pewno pocieszające, tak trzymać
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2005, 18:00   

Mam kolejna podpowiedz, prawdopodobnie jeszcze został zawór PCV, ja zastawiłem na stałe a potrzeba podcisnienia, wiec bede coś kombinował z zaworkiem, podobno ma pomóc bo brak mu tego w zalezności od obrotów.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2005, 21:53   

ja tylko Cię pociesze - kompresja 12 to nie powód do radości... w moim starym sohc było po 14,5...
przed remontem silnika 11,5 - i auto strasznie muliło
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-11-2005, 10:07   

PCV tylko wietrzy pokrywę zaworów - nie sądzę, żeby był powodem muła.
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2005, 23:48   

PCV tylko wietrzy pokrywę zaworów - nie sądzę, żeby był powodem muła.

Podobno nietylko wietrzy, właśnie knif w tym z reguluje tak jagby doładowanie powietrzem i tłoczy je w zaleznosci od tego jak otwarta jest przepustnica a nie wypuszcza z powrotem. Jesli było by jak mówisz to wystarczyło by go zostawić luzem. Druga sprawa po odpieciu przewodu od PCV autko gaśnie czyli zalezność jest w podcisnieniu. Mam nadzieję ze się mylicie z remoncikiem. o efektach napisze cos po niedzieli zamierzam wstawić podobny zaworek z butli acetylenowej.

[ Dodano: 06-01-2006, 21:23 ]
No i beret wstawiłem taki zawór z volkswagena i trochę lepiej.
Chyba gdzieś pop.....doliłem przy zakładaniu pasków.
Może ktoś ma instrukcję ułozenia pasków i reszty kół do gala 4963 8v 92r. W wersji dla debili proszę !
 
 
henryk waszyńsk
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2006, 23:22   

interesuje mnie dalszy ciąg tematu bo jakoś nie doszedłem a to dlatego, że mam dokładnie takie objawy. Początki były takie : utrata mocy/ ok.30 %/, zwróciłem uwagę, że nieco bardziej gorąco jest przy wydechu. Po pewnym czasie lekkie stuki w silniku, trudne do zlokalizowania. Ponieważ były delikatne zostawiłem silnik na chodzie. Po paru minutach ustały jednak nie wkręcał się. Po nagrzaniu silnika odpalenie jest niemożliwe. Jak wystygnie pali od pierszego kopa. Zajrzałem do rozrządu. Przestawiona p-pa oleju. Ustawiłem jak należy, poskładałem i to samo. Ponownie zajrzałem do rozrządu i znowu to samo - ustawiłem ponownie. Objawy bez zmian. Zdjąłem głowicę sądząc, że jest nieszczelność na uszczelce między 2 a 3 cylindrem. Nieszczelność była. Po złożeniu odpalił ładnie. Objawy takie same. I w tym stanie został od wczoraj. Moje spostrzeżenia idą w kierunku zacierania się pompy oleju. Stuki, o których wspomniałem na poczatku prawdopodobnie pochodziły od przestawionej pompy oleju. Przy rozebranym rozrządzie zauważyłem, że obracając pompą wyczuwalne są opory. Być może po przeskoczeniu paska coś stukało lub na skutek zbyt dużych oporów p-py przeskoczył pasek. Pompa musi być ustawiona w jednym położeniu /możliwe są dwa/ w innym przypadku pewnie jakieś elementy spotykają się i stąd stuki. W przyszłym tygodniu rozbieram pompę oleju. Czekam na jakieś wiadomości może wspólnie do czegoś dojdziemy. !!! :!:

[ Dodano: 29-01-2006, 19:56 ]
    CENTURION_ALARM, CENTURION_ALARM, Halo ! Halo ! Czy CeENTURION żyje ! Czekam na kontakt w sprawie miśka . pozdr henry033
     
     
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Odpowiedz do tematu
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

    Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
    Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
    Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.