Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
07-04-2006, 15:23
Jak odczytać kody błędów w Carismie?
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2006, 22:43   Jak odczytać kody błędów w Carismie?

Jak je odczytać ? Tak jak Krzyżak opisuje? Czy inaczej? Jest na to jakaś prosta metoda?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 02-03-2006, 22:45   

na forum mkp jest opis przez chopera dokladny
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-03-2006, 22:51   

będę złośliwy i zapytam w jakiej ? :mrgreen:
jeśli chodzi o 1.6 i 1.8 to
zewrzeć pin 1 z masą i kontrolka "check engine" powinna zamrugać
patrząc jakgdyby od przodu na złącze diagnostyczne to pin 1 jest to lewy górny.

długie mrugnięcia to cyfra dziesiątek błędu, a krótkie to cyfra jedności...pomiędzy cyklami nastepuje zauważalna dłuższa przerwa.


P.S. złącze jest na wprost prawego kolana kierowcy tam szukać :D
pozdrawiam
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
Ostatnio zmieniony przez Chooper 02-03-2006, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2006, 22:52   

Hmm znalazłem - dziękuję. -> http://www.mitsubishiklub...p?TID=6560&PN=1
Chooper - zrobiłbys z tego FAQ. I wkleił do FAQa tutaj też :?: Ładnie proszę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 02-03-2006, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-03-2006, 22:55   

naturlich....w weekend :) bom zarobiony :D

[ Dodano: Czw Mar 02, 2006 11:02 pm ]
przy okazji dodam, że mozna zmajstrować sobie jak ktoś ma męską wtyczkę z konektorkami w formacie OBD2 takie coś, że wystarczy to wetknąć w gniazdo i ma sie odczyt, a nie szukać masy jeszcze i wyginać ciało śmiało aby utrzymać kabelek łączący :D

masa jest też na wtyku na terminalu 4 (kolor kabelka czarny, niebieski, bądź brązowy)
na 5 jest też GND ale sygnałowe
a na 16 - +12V
7 pin to k-line
15 - l-line

:)
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 02-03-2006, 23:36   

obd2?? mut-2 jest w carismie do 2000roku przecie :P
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-03-2006, 00:01   

tfu, człowiek mysli jedno, a robi drugie...wtyk 16-pinowy na myśli mialem :P a nie chodzi mi o program, tylko wtyczke
P.S. czepiasz sie :P :P :P :evil:
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
delux
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2006, 10:26   

ma ktoś informacje gdzie znajduje się to gniazdo w cari 2000 1.8GDI ?
czy działa w niej patent ze zwarciem pinów 1-4?
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 24-07-2006, 11:09   

Tam gdzie w innych czyli przy prawej nodze kierowcy a dłędów i tak nie odczytasz w GDI chyba tylko serwis
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.