Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
błąd p0234 spotkał się ktoś z tym ?? notlauf ,tryb serwisowy
Autor Wiadomość
bulla 
Nowy Forumowicz

Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 24
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 18-02-2013, 23:59   błąd p0234 spotkał się ktoś z tym ?? notlauf ,tryb serwisowy

W ciągu ostatniego miesiąca 4 ktrotnie zawsze przy spokojnej jeździe poza miastem przy okolo 2 tyś obr. i lekkim wzniesieniu auto przeszło w tryb awaryjny , błąd po zczytaniu to p0234 czyli przeładowanie , zalałem V powera , zrobiłem trase i dalej się powtarza , tyrbina wymieniona 30 tyś km temu. Miał ktoś podobne przejścia ?? auto po gwarancji niestety . Niby mowa o zapiekających się kierownicach w turbinach ale nia mam żadnych konkretów tylko wiem tyle że sterownie geometrią chodzi płynnie . Nie zapala się czek engine , ale błąd można odczytać. Auto serwisowane zgodnie z książką a i EGR wymieniony 50 tyś. km temu 10 tyś. temu czyszczony.
_________________
Bulla Outlander 2008 @.0 DiD
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-02-2013, 21:19   

Zadam ci kilka pytań:
1. Masz osłonę pd silnikiem?
2. Jeździsz czasem w błoto itp.?
3. Podciśnienie na na wężykach masz 0,8? Mierzyłeś? Spróbuj podczas podłączenia manometru dodatkowo naciskać na hamulec i zobacz jak vaccum pompa jest wydajna i czy utrzymuje to 0,8
4. Mówisz że regulacja geometrii działa płynnie ale pewnie na postoju?
5. Wymiana turbiny na nową czy regenerowaną? Dlaczego?
6. Masz chipa - może soft zły?

Teraz możliwe przyczyny:
1. Syf się dostał do gruszki od turba - WD40 i sprężone powietrze
2. Vacuum pompa siada
3. Wężykologia do sprawdzenia
4. Znowu turbina
 
 
coltito 
Nowy Forumowicz
HKS4G63T

Auto: Colt CA5A, Starion A183A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-02-2013, 22:50   

W najlepszej opcji wystarczy wyczyścić kierownice zmiennej geometrii turbiny i dokonać regulacji. W najgorszym przypadku turbo do wymiany. Tyle w temacie ;)
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 27-02-2013, 22:56   

Witam
Prawdopodobnie padl czujnik cisnienia,za lewym halogenem.
Pozdrawiam
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
coltito 
Nowy Forumowicz
HKS4G63T

Auto: Colt CA5A, Starion A183A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-02-2013, 23:07   

Zdarza się ale dużo rzadziej ;)
 
 
bulla 
Nowy Forumowicz

Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 24
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 04-03-2013, 00:01   

coltito napisał/a:
Zdarza się ale dużo rzadziej ;)


wymieniony sterwonik podciśnienia , nowa przepustnica wyczyszczony EGR i auto zachowuje się normalnie ,
spalanie spadło :P
_________________
Bulla Outlander 2008 @.0 DiD
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2013, 15:20   Re: błąd p0234 spotkał się ktoś z tym ?? notlauf ,tryb serwi

auto przeszło w tryb awaryjny , błąd po zczytaniu to p0234 czyli przeładowanie , zalałem V powera ,

mam ten sam problem i jakoś od 3-ch lat nie mogę sobie z tym poradzić mimo wielu znajomych wsród mechaników... silnik wskakuje w tryb awaryjny a jak zdarzy mu się kilka razy dziennie to i "żólty silnik" się zapali ale rano go nie ma... i tak w kółko, czekamy na bardziej trwałe objawy, kierownica turbiny czyszczona dwa razy , ostatnio jeżdże z dolewką do tankowania Castrol TDA, i jak ją mechanik rozebrał to nie zacinała się i mówił 'jest OK' ale po kilku dniach znowu zaczął wskakiwać w tryb awaryjny...??? Po prostu głupieję i nie wiem co robić...?? Po pierwszym czyszczeniu tej kierownicy to silnik był żwawy jakby mu koni przybyło ze 20 i palił ok 7l/100km , ale po 1 tys km przeszło mu i zaczął palić na trasie powyżej 8l/100km ale w tryb awaryjny nie wskakiwał,... zacząłem dolewać Castrol TDA to spalanie spadło do 7,3l/100km ale zaczął wskakiwać w tryb awaryjny... ręce opadają?? i nie wiem czy coś z tym da się zrobić??? Póki co jakoś się do tego przyzwyczaiłem.. ale chciałaby dusza...
 
 
suchy197 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 06-03-2013, 15:01   

Witam,
A u mnie jest trochę inny problem,
traci moc, obroty spadają do jakiś 0,8 tak jak na biegu jałowym
ale nie trzeba wyłączać silnika wystarczy odpuścić gaz i po ponownym dodaniu wszystko działa. Problem występuje w dniu upalne, średnio raz dziennie. W zimie bez uwag.
Nie ma żadnych błędów w komputerze.
Może jakieś pomysły.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 06-03-2013, 15:28   

Wg mnie jedną z możliwości jest złe działanie potencjometru w elektronicznym pedale gazu. Klimą nie chłodzisz cały czas, jak auto stoi na słońcu to w środku robi się z 50 stopni i może coś później nie haczy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.