Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cieknący olej
Autor Wiadomość
krzysiek.1982 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 15-04-2009, 23:02   cieknący olej

witam
Posiadam carismę 1,6 z 90 konnym silnikiem z 97 roku od jakiegoś czasu mam następujący problem zauważyłem na gumowej osłonie( w obrembie tej osłony bo olej pochlapał wszystko w odległości 15 cm) przegubu wew od strony kierowcy wyciek oleju, nie jest to znaczący ubytek ale coś zaczyna sie dziac, z tym problemem pojechałem do mechanika ale on nie potrafił stwierdzi czy to z przgubu czy ze skrzyni bez rozebrania tego a ja sam nie potrafie tego stwierdzic czy ktos miał podobną sytuacje albo może coś wie na ten temat bo nie chce pakowac kasy na wymysły mechaników może to a może tamto...... dodam jeszcze że samochód normalnie rusza z pierwszego biegu i przy mocnym skręcie w obie strony nie słychac żadnych zgrzytów. Jeszcze dodam, że ubytek oleju w skrzyni wyniósł 1,5 litra po przejechaniu około 40000 km.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-04-2009, 01:21   

Czyli tak:

Według mnie to olej ze skrzyni, tymbardziej, że jak napisałeś, ubywa go bardzo dużo jak na skrzynię.
Kupujesz uszczelniacz jakiś japoński, odkręcasz sworzeń od zwrotnicy, wyjmujesz półoś, wyjmujesz stary uszczelniacz, nowy smarujesz olejem i wkładasz w miejsce starego. Potem wsuwasz delikatnie przegób wraz z półosią, wkładasz zewnętrzny przegób do zwrotnicy, wkręcasz sworzeń i po problemie. Przy wyjmowania półosi, jak już wyjmiesz półoś ze zwrotnicy to musisz czymś podwarzyć przegób, żeby nie wyciągnąć półosi z przegubu tylko przegób ze skrzyni.

Gdyby wydostawał się smar z przegubu to przedewszystkim jest gęsty i widac róznicę. Chalpie dookoła, ale widziałbys też jakieś pęknięcie na gumowej osłonie przegubu, a wewnetrze uszkoadzają się bardzo rzadko.

To, że wszystko jest dookoła pochlapane to dlatego, że olej z uszczelniacza spływa na przegób a ten rochlapuje go dookoła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.