Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
17-10-2009, 21:17
Galant z Wrocka od Mitsumaniaka
Autor Wiadomość
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 11-04-2009, 18:13   Galant z Wrocka od Mitsumaniaka

Hejka,
Takie ogloszenie:
http://www.allegro.pl/ite...2_5_v6_lpg.html

Kolega z Mitsumaniakow, login na alledrogo DanielXC.
Znacie auto? Co to sa za zegary? Wigladaja jak cos w rodzaju High Contrast.
Wyglada na Avance'a (choc to chyba przekladka zderzaka).
Za wszelka pomoc dzieki (a moze Mitsumaniak sprzedajacy to cudo cos napisze?)
;)
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 11-04-2009, 18:44   

widać ze dbał o niego :) zdarzak przekładany bo w 97 nie było avance, no ale ja bym sie cieszył na Twoim miejscu że nie ma przedliftowego zderzaka :D cena atrakcyjna jak na tak dopieszczonego Gala :)
tylko było by dobrze zeby zderzak był przekładany dla wygladu a nie że miał dzwona i taki sie trafił.
Ale wyglada na prawde ładnie :)
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 11-04-2009, 18:50   

Rozmawialem z kolega. Wstepnie klepnalem auto i w srode jade do Wrocka. Opinia sie potwierdza (zderzak zalozony dla lansu ;) drugi jest do wziecia).
Z wad: haczaca trojka (tutaj nie dotarlem nigdy do tego w postach i prosba o potwierdzenie czy to sie zdarza) i oczywiscie popychacze ;) .
Reszta standardowa i sprawna.
W ogole bardzo mily kontakt z kolega i widac, ze to Mitsumaniak z krwi i kosci ;)
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 11-04-2009, 18:59   

huczaca troja to moze byc synchronizator?
co do popychaczy to w GDI, V6 raczej nie klepaly...
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 11-04-2009, 19:00   

jest to auto kolegi xcracing, historie samochodu znajdziesz pod tym adresem :

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=6496

Matik608 napisał/a:
co do popychaczy to w GDI, V6 raczej nie klepaly...

chyba nie wiesz o czym mowisz. poczytaj forum jest specjalny temat o klepiacych popychaczach i co z tym robic
wlasnie przymierzamy sie z bratem do wymiany 24popychaczy w v'ce, koszt jednego u Japaneze to 20pln, x24 = 480 pln
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-04-2009, 19:11   

Jest to moja opinia i tak ją traktujcie:

Dobita Vka, jak i 2.0 klepią zaworami - zdrowe nie powinny. Inna sprawa, że wystarczy przeciągnąć kilka razy wymianę oleju, żeby przytkać kanały olejowe - wtedy zdrowy silnik też poklepie, ale jest to świadectwem, że nie zawsze olej był zmieniony na czas....

Rafal_Szczecin, zanim kupicie popychacze, często wystarczy płukanie popychaczy wraz z magistralami olejowymi. Jak po płukaniu będzie klepał - wymienić zdążycie, a wymiana bez płukania nie ma żadnego sensu.....

[ Dodano: 11-04-2009, 19:13 ]
PS. Silnik Wagona ma teraz ok. 180 000 km - nie klepnął mi ani razu zaworami, a w środku jest czysty jak pupka niemowlaka, po 15 000 km zlewam dokładnie tyle samo oleju co nalałem....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 11-04-2009, 19:22   

ja w galu zblizam sie do 250 000 (brakuje 1tkm) w tej chwili silnik jezdzi ciagle na pelnym syntetyku , nie kopci, nigdzie z niego nie leci, a popychacze jednak wala . wiadomo jak mu sie da w palnik to nastepuje cisza, niestety na krotko, auto z tego co mi wiadomo osiagi ma fabryczne, wiec chyba nie jest jeszcze tak bardzo dobity ;)

Bartku podziekowal, jak zwykle Twoje rady sa bezcenne, tak wiec najpierw plukanie, a pozniej jak cos to wymiana .
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 11-04-2009, 19:27   

Bartek napisał/a:
Jest to moja opinia i tak ją traktujcie:

zanim kupicie popychacze, często wystarczy płukanie popychaczy wraz z magistralami olejowymi. Jak po płukaniu będzie klepał - wymienić zdążycie, a wymiana bez płukania nie ma żadnego sensu.....


Ok. Fajna teoria, ale jak w praktyce przeplukac popychacze?
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 11-04-2009, 20:18   

kupujesz płukanke do silnika np http://moto.allegro.pl/it..._niemiecki.html lejesz to do oleju przed wymiana odpalasz na 10min później zlewasz to wszystko i lejesz nowy olej.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-04-2009, 20:25   

Matik608, poprawa samopoczucia gwarantowana.....

Jedyna skuteczna metoda - rozebrać wszystko na śrubeczki, wymyć dokładnie pod ciśnieniem kanały olejowe naftą lub innym specyfikiem dobrze rozpuszczającym złogi olejowe (benzyna ekstrakcyjna nie radzi sobie za dobrze, przepompować następnie wszystko świeżym olejem i złożyć.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-04-2009, 20:29   

Bartek: takie rzeczy, to tylko w... wiadomo gdzie :lol: żaden mechanik tego nie zrobi, z jednego powodu - bo mu się nie będzie chciało. Z ciekawości - jak uważasz ile taka usługa mogłaby kosztować?
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-04-2009, 20:43   

macia napisał/a:
Bartek: takie rzeczy, to tylko w...



łasnoręcznie ;) - 0.00 magii i skomplikowania - nasadki 10, 12 i 14, oczkowy klucz 12, kompresor i 3-4 h zabawy. Warto mieć jeszcze uszczelki: w kolektor ssący oraz uszczelki dekli zaworowych.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 11-04-2009, 20:50   

Bartek to te preparaty to jeden wielki pic? :twisted:
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 11-04-2009, 23:00   

Bartek napisał/a:
macia napisał/a:
Bartek: takie rzeczy, to tylko w...

łasnoręcznie ;) - 0.00 magii i skomplikowania - nasadki 10, 12 i 14, oczkowy klucz 12, kompresor i 3-4 h zabawy. Warto mieć jeszcze uszczelki: w kolektor ssący oraz uszczelki dekli zaworowych.....


A mozesz kogos polecic kto by w DC sie tego podjal?;) A moze sam bys sie tego podjal...;)
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-04-2009, 13:54   

Postawisz 2 sześciopaki to może kolega Bartek zmięknie:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.