Zamknięty przez: Kmer 17-10-2009, 21:17 |
Galant z Wrocka od Mitsumaniaka |
Autor |
Wiadomość |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 11-04-2009, 18:13 Galant z Wrocka od Mitsumaniaka
|
|
|
Hejka,
Takie ogloszenie:
http://www.allegro.pl/ite...2_5_v6_lpg.html
Kolega z Mitsumaniakow, login na alledrogo DanielXC.
Znacie auto? Co to sa za zegary? Wigladaja jak cos w rodzaju High Contrast.
Wyglada na Avance'a (choc to chyba przekladka zderzaka).
Za wszelka pomoc dzieki (a moze Mitsumaniak sprzedajacy to cudo cos napisze?)
|
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 11-04-2009, 18:44
|
|
|
widać ze dbał o niego zdarzak przekładany bo w 97 nie było avance, no ale ja bym sie cieszył na Twoim miejscu że nie ma przedliftowego zderzaka cena atrakcyjna jak na tak dopieszczonego Gala
tylko było by dobrze zeby zderzak był przekładany dla wygladu a nie że miał dzwona i taki sie trafił.
Ale wyglada na prawde ładnie |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 11-04-2009, 18:50
|
|
|
Rozmawialem z kolega. Wstepnie klepnalem auto i w srode jade do Wrocka. Opinia sie potwierdza (zderzak zalozony dla lansu drugi jest do wziecia).
Z wad: haczaca trojka (tutaj nie dotarlem nigdy do tego w postach i prosba o potwierdzenie czy to sie zdarza) i oczywiscie popychacze .
Reszta standardowa i sprawna.
W ogole bardzo mily kontakt z kolega i widac, ze to Mitsumaniak z krwi i kosci |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 11-04-2009, 18:59
|
|
|
huczaca troja to moze byc synchronizator?
co do popychaczy to w GDI, V6 raczej nie klepaly... |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 11-04-2009, 19:00
|
|
|
jest to auto kolegi xcracing, historie samochodu znajdziesz pod tym adresem :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=6496
Matik608 napisał/a: | co do popychaczy to w GDI, V6 raczej nie klepaly... |
chyba nie wiesz o czym mowisz. poczytaj forum jest specjalny temat o klepiacych popychaczach i co z tym robic
wlasnie przymierzamy sie z bratem do wymiany 24popychaczy w v'ce, koszt jednego u Japaneze to 20pln, x24 = 480 pln |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2009, 19:11
|
|
|
Jest to moja opinia i tak ją traktujcie:
Dobita Vka, jak i 2.0 klepią zaworami - zdrowe nie powinny. Inna sprawa, że wystarczy przeciągnąć kilka razy wymianę oleju, żeby przytkać kanały olejowe - wtedy zdrowy silnik też poklepie, ale jest to świadectwem, że nie zawsze olej był zmieniony na czas....
Rafal_Szczecin, zanim kupicie popychacze, często wystarczy płukanie popychaczy wraz z magistralami olejowymi. Jak po płukaniu będzie klepał - wymienić zdążycie, a wymiana bez płukania nie ma żadnego sensu.....
[ Dodano: 11-04-2009, 19:13 ]
PS. Silnik Wagona ma teraz ok. 180 000 km - nie klepnął mi ani razu zaworami, a w środku jest czysty jak pupka niemowlaka, po 15 000 km zlewam dokładnie tyle samo oleju co nalałem.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 11-04-2009, 19:22
|
|
|
ja w galu zblizam sie do 250 000 (brakuje 1tkm) w tej chwili silnik jezdzi ciagle na pelnym syntetyku , nie kopci, nigdzie z niego nie leci, a popychacze jednak wala . wiadomo jak mu sie da w palnik to nastepuje cisza, niestety na krotko, auto z tego co mi wiadomo osiagi ma fabryczne, wiec chyba nie jest jeszcze tak bardzo dobity
Bartku podziekowal, jak zwykle Twoje rady sa bezcenne, tak wiec najpierw plukanie, a pozniej jak cos to wymiana . |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 11-04-2009, 19:27
|
|
|
Bartek napisał/a: | Jest to moja opinia i tak ją traktujcie:
zanim kupicie popychacze, często wystarczy płukanie popychaczy wraz z magistralami olejowymi. Jak po płukaniu będzie klepał - wymienić zdążycie, a wymiana bez płukania nie ma żadnego sensu.....
|
Ok. Fajna teoria, ale jak w praktyce przeplukac popychacze? |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:18
|
|
|
kupujesz płukanke do silnika np http://moto.allegro.pl/it..._niemiecki.html lejesz to do oleju przed wymiana odpalasz na 10min później zlewasz to wszystko i lejesz nowy olej. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:25
|
|
|
Matik608, poprawa samopoczucia gwarantowana.....
Jedyna skuteczna metoda - rozebrać wszystko na śrubeczki, wymyć dokładnie pod ciśnieniem kanały olejowe naftą lub innym specyfikiem dobrze rozpuszczającym złogi olejowe (benzyna ekstrakcyjna nie radzi sobie za dobrze, przepompować następnie wszystko świeżym olejem i złożyć. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:29
|
|
|
Bartek: takie rzeczy, to tylko w... wiadomo gdzie żaden mechanik tego nie zrobi, z jednego powodu - bo mu się nie będzie chciało. Z ciekawości - jak uważasz ile taka usługa mogłaby kosztować? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:43
|
|
|
macia napisał/a: | Bartek: takie rzeczy, to tylko w... |
łasnoręcznie - 0.00 magii i skomplikowania - nasadki 10, 12 i 14, oczkowy klucz 12, kompresor i 3-4 h zabawy. Warto mieć jeszcze uszczelki: w kolektor ssący oraz uszczelki dekli zaworowych..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:50
|
|
|
Bartek to te preparaty to jeden wielki pic? |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 11-04-2009, 23:00
|
|
|
Bartek napisał/a: | macia napisał/a: | Bartek: takie rzeczy, to tylko w... |
łasnoręcznie - 0.00 magii i skomplikowania - nasadki 10, 12 i 14, oczkowy klucz 12, kompresor i 3-4 h zabawy. Warto mieć jeszcze uszczelki: w kolektor ssący oraz uszczelki dekli zaworowych..... |
A mozesz kogos polecic kto by w DC sie tego podjal?;) A moze sam bys sie tego podjal...;) |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
|