Problem ze sprzęgłem CLUTCH CONTROL FLUID LINE |
Autor |
Wiadomość |
norbiolo
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 97 Skąd: On jest
|
Wysłany: 22-06-2012, 02:55 Problem ze sprzęgłem CLUTCH CONTROL FLUID LINE
|
|
|
Witam mam prośbę o pomoc w identyfikacji elementu wchodzącego w skład układu wysprzęglika.
Czy można to nazwać korektorem ciągłości płynu ?
Na poniższym obrazku element oznaczony jako 20872A symbol mitsu. MD749641
Pojęcie nie mam gdzie tego szukać, wczoraj doszło do wycieku z tego elementu.
Dokręciłem 4 śruby jednak odrobina płynu nadal wycieka, przez co jak łatwo się domyślić są problemy ze zmianą biegów.
Może ktoś to otwierał i problem związany jest z uszczelką, którą można gdzieś zakupić? i tu pytanie gdzie ? |
_________________ --------> |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2012, 06:50
|
|
|
różnie to nazywają - najczęściej tłumikiem sprzęgła, bo zadanie ma takie, żeby zmniejszyć zjawisko strzelania ze sprzęgła
rozkręć go a cieknącą uszczelkę zamień na silikon
nigdy tego nie rozbierałem, ale zapytałbym o tą uszczelkę japaneze (42 215 44 02) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-06-2012, 07:56
|
|
|
Jak Ci się nie uda naprawić tłumika sprzęgła, zawsze możesz bezpośrednio podpiąc rurke do wysprzęglika. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 22-06-2012, 08:57
|
|
|
norbiolo napisał/a: | Problem ze sprzęgłem CLUTCH CONTROL FLUID LINE |
A jaki to problem konkretnie? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
norbiolo
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 97 Skąd: On jest
|
Wysłany: 22-06-2012, 12:59
|
|
|
fj_mike, problem to wyciek
Dzięki za opis (nazwę) wiem jak to nazwać i o co pytać.
Krzyzak, chyba skończy się na silikonie jak piszesz. |
_________________ --------> |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 22-06-2012, 13:08
|
|
|
norbiolo napisał/a: | fj_mike, problem to wyciek |
No tak, teraz doczytałem |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|