 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gaz i Benzyna |
Autor |
Wiadomość |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 23-04-2009, 14:40 Gaz i Benzyna
|
|
|
Podczas jazdy przełącza mi się na benzynę z gazu. Jadę 120 na godzinę a tu mi szarpie.. patrzę, a przełączyło mi się na benzynę musiałem go rozbujać do 2500 obrotów. Dlaczego tak mi się robi?
Benzyna po odpaleniu fajnie ładnie wszystko chodzi lecz po chwili nie chce wejść na obroty i gaśnie.
Pomocy...
Mitsubishi Galant 2.0 z 92 roku Hatchback |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 15:42
|
|
|
Najwyrazniej masz taka instalacje, ktora wykrywa spadek cisnienia i przelacza się na benzynę. Jak auto z jakiegos powodu się dusi to gaz od razu przerzuca na benzyne.
Jak na benzynie sie dusi to problemu trzeba szukac ogolnie w aucie a nie w samej instalacji gazowej. Moze to wina elektryki: swiece, przewody, aparat zaplonowy? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 23-04-2009, 15:59
|
|
|
Nic nie wiadomo o instalacji. Nie napisałeś która generacja i jakie komponenty.
Wydaje mi sie ze roznie dobrze reduktor moze powodowac takie "kwiatki:. Spada ci cisnienie i ponizej "tobie tylko znanego poziomu" musi sie ratowac benzyna...
Poza tym temat raczej do działu LPG. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 16:14
|
|
|
Ale Postremus napisał, że na benzynie też po chwili się dusi i gaśnie.
Jeśli na benzynie normalnie się nie dusi, a dopiero po powrocie z gazu to może któryś elektrozawór jest niesprawny, albo elektronika i równocześnie benzyną zalewa silnik gazem. Zla mieszanka i się dusi. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 23-04-2009, 17:50
|
|
|
Rano odpalam na benzynie na początku fajnie po chwili nie wchodzi na obroty. Co do gazu jest to zwykła instalacja gazowa.... żeby przełączyć muszę wbić obroty do 2500 przełącza się. Nie znam się na instalacjach i nie zakładałem. Dajmy spada ciśnienie przełącza sie na benzynę i szybko zwiększam obroty.. przełącza sie na gaz i tak szybko zredukowało ciśnienie ? |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
|
|