Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.8 GDI Wachlują obroty
Autor Wiadomość
matmedia 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.3 GLX, Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-05-2009, 08:18   Carisma 1.8 GDI Wachlują obroty

Witam, mam problem z moją nowo nabytą Carismą 1.8GDI. Zaczęło się od tego, że na wolnych obrotach strasznie wachlował w zakresie 500-1200rpm, czyszczenie przepustnicy nic nie dało. Po 2 tygodniach jazdy autem zauważyłem, że dość ciężko odpala tzn. muszę kilka razy nim zakręcić nim zaskoczy i odpali, a do tego spalanie tj. z komputera przy wyłączonej klimie w cyklu miejskim wyświetla mi średnią 11,8L/100km. Nie wiem do końca ile powinien łyknąć, ale wydaje mi się, że te 11,8 to nieco za dużo. Proszę o jakieś wskazówki co z tym robić. Pozdrawiam.
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 08-05-2009, 08:58   

sprawdz świece i kable
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-05-2009, 09:57   

Silniczek krokowy moze byc tez za to odpowiedzialny...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-05-2009, 13:05   Re: Carisma 1.8 GDI Wachlują obroty

matmedia napisał/a:
Carismą 1.8GDI


siwek napisał/a:
sprawdz świece i kable


Przecież on ma GDI więc jakie kable???

Masz raczej problem z krokowcem/bypass'em w przepustnicy tylko napisz jaką masz czy przed czy po lifcie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Czyngis 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 16-06-2009, 08:25   

Nie wiadomo czy tu nie chodzi o zawór ssący. Poprzedni właściciel zalał silnik mineralem i silnik przez to nie dopalał mi paliwa. Nierówno chodził, miał problemy z odpaleniem, nie dopalał paliwa. Brak było specyficznego zapachu spalin z carismy. Może się tu okazać, że wina jest po stronie hydraulicznych popychaczy; mogą mieć problem z całkowitym otwarciem zaworów wydechowych i ssących.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2009, 09:50   

no mam podobny problem, to zdecydowanie krokowy. te wysokie spalanie to własnie przez ten silniczek bo jest zła mieszanka, mozna go wyciagnac i wyczysci oraz zmierzyc czy nie padł jednen z 2 obwodów w elektrocewce ( u mnie tak sie stało ) na forum jest dokładny opis jak to zrobic.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 16-06-2009, 22:10   

W mojej GDI która sprzedałem pojawił sie problem zaraz po sprzedaży, podczas oglądania zrobiliśmy chyba ok. 30km. kanał wolne obroty i nic, potem u klienta pojawił się problem właśnie nierównej a raczej za niskich obrotów, (u mnie nigdy tego nie było a u nowego właściciela od razu po zalaniu paliwka BP) po diagnostyce wyszło że :
sonda lambda raz działa a raz ma jakiś dziwny odczyt, Moim zdaniem jest to właśnie problem związany z obrotami, choć nigdy tego nie robiłem i nie miałem problemów z Lambdą więc może trzeba sprawdzić ten trop.
Krokowiec na pewno czysty i przepustnica też.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
ciniak 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 168
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 28-06-2009, 21:51   

Kupując moją cari (GDI przed liftem) miałem identyczne problemy. Pojechałem do serwisu aut japońskich podpiąć pod kompa i okazało się że krokowy był walnięty. Gość zaproponował czyszczenie przepustnicy i reset kompa dla pewności. zabieg ten niewiele pomógł. Zakupiłem kompletną przepustnice używkę, wyczyściłem i problem z głowy. Niestety pojawiła się inna dolegliwość, obroty biegu jałowego prawie zawsze ustawiają się na drugiej kresce od dołu (na obrotomierzu) tylko sporadycznie oscylują w granicach ok 700 obr. Czy to normalne w GDI czy nie całkiem? Fakt, że mechanior kazał przyjechać zresetować komp. po przełożeniu przepustnicy, czego oczywiście z braku czasu nie uczyniłem.
Pozdrawiam: ciniak
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-06-2009, 10:36   

Odepnij klemy akumulatora na kilka min. i wtedy sam naucz obrotów, może pomoże.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.